Έξι σταθμούς προβλέπεται να περιλαμβάνει η επέκταση της υπό κατασκευή Γραμμής 4 του Μετρό προς τα δυτικά, από το Άλσος Βεΐκου στην Πετρούπολη, καθώς μελετάται η επέκταση από το σταθμό «Άλσος Βεΐκου» προς το Δήμο Πετρούπολης, η οποία θα διέρχεται από τη Νέα Ιωνία και τη Νέα Φιλαδέλφεια.
Η συγκεκριμένη επέκταση περιλαμβάνει 6 νέους σταθμούς, οι οποίες θα εξυπηρετήσουν περιοχές της Νέας Ιωνίας, της Νέας Φιλαδέλφειας, των Αγίων Αναργύρων, του Ιλίου και της Πετρούπολης. Μάλιστα η νέα γραμμή θα εξυπηρετεί και τους φιλάθλους, οι οποίοι θα έχουν εύκολη πρόσβαση στο γήπεδο της ΑΕΚ. Στο πλαίσιο αυτό, μάλιστα, άλλαξε ο αρχικός σχεδιασμός της επέκτασης, αφού στην αρχή προβλεπόταν κατασκευή σταθμού πλησίον του σταθμού ΗΣΑΠ στον Περισσό και εν συνεχεία στη Νέα Φιλαδέλφεια στη διασταύρωση της Λεωφ. Δεκελείας και Βρυούλων.
Στο πάρκο Μνημείου Μικρασιατών
Ωστόσο, στην πορεία διαπιστώθηκε ότι υπήρχαν σημαντικοί λόγοι επιλογής εναλλακτικής χάραξης του έργου με σταθμό πλησίον του σταθμού «Πευκάκια», αντί του Περισσού και εν συνεχεία στη Νέα Φιλαδέλφεια σε δημόσιο πάρκο ικανής έκτασης για την κατασκευή του σταθμού (και συγκεκριμένα στο πάρκο Μνημείου Μικρασιατών), σε απόσταση περίπου 150 μ. από την «OPAP Arena».
Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στα 600 εκατ. ευρώ. Σύμφωνα με παράγοντες της Αττικό Μετρό ο σχεδιασμός του μετρό της Αθήνας, αναφορικά με το βασικό έργο και τις Επεκτάσεις του, προκύπτει μέσα από εξειδικευμένες Συγκοινωνιακές Μελέτες, οι οποίες λαμβάνουν υπόψη τους, πληθυσμιακά κριτήρια, την προβλεπόμενη ζήτηση μεταφορών, κλπ.
Η επεκτασιμότητα του Μετρό της Αθήνας είναι δεδομένη, εντός του πλαισίου ωρίμανσης των μελετών και υπό την αίρεση της χρηματοδότησης.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ