Στο πλαίσιο των έκτακτων μέτρων προστασίας της δημόσιας Υγείας (ΦΕΚ 4899) κατά της πανδημίας του κορωνοΐού, ο Δήμος Παλλήνης θα εξυπηρετεί τους δημότες αποκλειστικά με ηλεκτρονικό τρόπο ή τηλεφωνικά. Κατ’ εξαίρεση, θα εξυπηρετούνται με φυσική παρουσία, μόνο επείγουσες περιπτώσεις και υποχρεωτικά, κατόπιν τηλεφωνικού ραντεβού.
«Προτρέπουμε τους δημότες να χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα του Δήμου Παλλήνης, καθώς και την καινοτόμο ηλεκτρονική εφαρμογή www.energos-politis.gr, όπου μπορούν να εξυπηρετηθούν εύκολα και απλά, για οποιαδήποτε συναλλαγή με τον Δήμο» αναφέρει η σχετική ανακοίνωση.
Στην ιστοσελίδα διατίθενται και ηλεκτρονικές φόρμες εντύπων αιτήσεων, δηλώσεων και δικαιολογητικών για έκδοση πιστοποιητικών, βεβαιώσεων κλπ. Η παράδοση των εγγράφων στους δημότες, θα γίνεται ταχυδρομικά ή κατόπιν ραντεβού. Επίσης, οι πληρωμές προς τον Δήμο, θα γίνονται μόνο μέσω Τράπεζας (ATM ή e-banking).
Οι δημότες μπορούν να εξυπηρετηθούν και στα τηλέφωνα:
210 6604678 για Πρωτόκολλο
213 2031632/656/658/661 για Κοινωνική Πρόνοια – Κέντρο Κοινότητας
210 6604689 για Δημοτολόγιο – Ληξιαρχείο
697 0971645 και 210 6034138 για Πολεοδομία.
Διαβάστε: Μετακομίζουν οι μαθητές του 7ου Δημοτικού και του 7ου Νηπιαγωγείου Παλλήνης