Καθημερινά, για όλη της διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου (έως τις 31 Οκτωβρίου), θα ενημερώνει ο Δήμος Πεντέλης τους πολίτες για το βαθμό επικινδυνότητας εκδήλωσης πυρκαγιάς μέσα από την ιστοσελίδα του Δήμου, σε ειδικά διαμορφωμένο και ευδιάκριτο σημείο της ιστοσελίδας https://penteli.gov.gr/. Η υπηρεσία αυτή καθιερώνεται για όσο χρονικό διάστημα διαρκεί η αντιπυρική περίοδος και στοχεύει στην καθημερινή πληροφόρηση των πολιτών επίπεδο κινδύνου πυρκαγιάς, όπως αυτή ανακοινώνεται από τη γενική γραμματεία Πολιτικής Προστασίας.
Για επιπλέον πληροφόρηση οι πολίτες θα μπορούν να κατευθύνονται στην ειδική σελίδα με τον Ημερήσιο Χάρτη Πρόβλεψης Κινδύνου Πυρκαγιάς της Γ.Γ.Π.Π., όπου διακρίνονται οι κατηγορίες κινδύνου, σε χαμηλή, μέση, υψηλή και πολύ υψηλή, βαθμολογούμενες αντίστοιχα με αριθμούς από το 1 έως το 4. Η κατηγορία με αριθμό 5, κατά κανόνα, εμφανίζεται σπάνια στο χάρτη. Ιδιαίτερη προσοχή απαιτείται στις κατηγορίες κινδύνου με βαθμό επικινδυνότητας από 3 και άνω. Σε αυτές τις περιπτώσεις θα υπάρχει και ενημέρωση με άλλα τεχνολογικά μέσα.
Η νέα υπηρεσία του Δήμου Πεντέλης ανήκει στο πλαίσιο της παροχής νέων ψηφιακών υπηρεσιών προς τους Δημότες, μέσω της ιστοσελίδας του Δήμου» αναφέρει η διοίκηση του Δήμου.
Δήμητρα Κεχαγιά: «Η σωστή ενημέρωση εξασφαλίζει την σωστή διαχείριση των κρίσεων»
Στην υπηρεσία ενημέρωσης των πολιτών για το βαθμό κινδύνου εκδήλωσης πυρκαγιάς από την ιστοσελίδα του Δήμου Πεντέλης αναφέρθηκε η δήμαρχος Πεντέλης Δήμητρα Κεχαγιά σε ραδιοφωνική της συνέντευξη στον «Αθήνα 984» και στην εκπομπή «Ντάμες Σπαθί» με τις δημοσιογράφους Ελευθερία Κουμάντου και Ελεονώρα Ορφανίδου. Η Δήμητρα Κεχαγιά επανέλαβε ότι η υπηρεσία καθιερώνεται για όσο χρονικό διάστημα διαρκεί η αντιπυρική περίοδος και στοχεύει στην καθημερινή πληροφόρηση των πολιτών επίπεδο Κινδύνου Πυρκαγιάς, όπως αυτή ανακοινώνεται από τη Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας, παρέχοντας παράλληλα γενικές οδηγίες πρόληψης.
Η δήμαρχος αναφέρθηκε επίσης και στην εφαρμογή για έξυπνα κινητά τηλέφωνα (smartphones) Gi-Polis, που έχει θέσει ο Δήμος στη διάθεση των δημοτών, οι οποίοι κατεβάζοντας την εφαρμογή στο κινητό τους, έχουν ανά πάσα στιγμή ενημέρωση για έκτακτα καιρικά φαινόμενα και καταστάσεις κρίσεων. Η Δήμητρα Κεχαγιά κατέληξε λέγοντας: «Η σωστή ενημέρωση των πολιτών εξασφαλίζει την σωστή διαχείριση των κρίσεων, καθώς σε περιπτώσεις φυσικών καταστροφών ή έκτακτων συνθηκών, η έγκαιρη προειδοποίηση, μπορεί να διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην αποτελεσματική αντιμετώπιση των κινδύνων και την προστασία της ανθρώπινης ζωής, της υγείας και της περιουσίας των πολιτών καθώς και της προστασίας του φυσικού περιβάλλοντος. Μέσω των δύο παραπάνω υπηρεσιών ο δημότης λαμβάνει στην περίπτωση που υπάρχει κρίση, τρόπους διαχείρισής της, πιθανές διεξόδους διαφυγής, σημεία συγκέντρωσης, σημεία που πρέπει να αποφεύγονται και άλλες χρήσιμες πληροφορίες που τον κατευθύνουν, με στόχο την προστασία του ίδιου της οικογένειας του και της περιουσίας του».