Επιστολή προς τον δήμαρχο Βριλησσίων Ξένο Μανιατογιάννη με μια σειρά από ερωτήματα που αφορούν τη δίχρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή απέστειλε ο επικεφαλής της Λαϊκής Συσπείρωσης Βριλησσίων Βασίλης Βήττος, ο οποίος χαρακτηριστικά αναφέρει ότι τα νηπιαγωγεία του Δήμου «λειτουργούν υπό συνθήκες ασφυξίας».
Αναλυτικά, η επιστολή αναφέρει:
«Κύριε δήμαρχε,
Όπως είναι γνωστό η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ θέσπισε την «δίχρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή» με πρόβλεψη μηδενικού κόστους για τον κρατικό προϋπολογισμό. Ταυτόχρονα η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ με την απαράδεκτη νομοθετική παρέμβαση (νόμος 4610/2019-ΦΕΚ A.70/07.05.2019) προώθησε τη μαζική τοποθέτηση προκατασκευασμένων αιθουσών νηπιαγωγείων σε σχολικές αυλές, για να μη μιλήσουμε για τις τεράστιες ανάγκες σε εκπαιδευτικό και βοηθητικό προσωπικό που άφησε ακάλυπτες.
Τη σκυτάλη πήρε η ΝΔ, συνεχίζοντας τις «εξαιρέσεις» Δήμων από τη δήθεν υποχρεωτική προσχολική αγωγή και τη γενικότερη αντιδραστική κατρακύλα της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής. Είναι χαρακτηριστικό ότι ο ΣΥΡΙΖΑ αύξησε τον κατώτερο αριθμό παιδιών για την λειτουργία τμήματος νηπιαγωγείου από τα 7 στα 14 και τώρα η ΝΔ το πάει 15 και αυτό εν μέσω πανδημίας. Είναι γνωστές οι συνθήκες ασφυξίας υπό τις οποίες λειτουργούν τα νηπιαγωγεία του Δήμου μας, οι απαράδεκτες «προσωρινές» λύσεις που επέβαλλαν οι δημοτικές Αρχές – πρώην και νυν – παγιοποιούνται, η απουσία οποιουδήποτε σχεδίου για ανεύρεση χώρων και διεκδίκηση ανέγερσης νέων σύγχρονων κτιρίων.
Σας ρωτάμε:
-Ποια είναι η χωρητικότητα σε νήπια των νηπιαγωγείων του δήμου μας;
-Πόσα νήπια εγγράφηκαν συνολικά; -Πόσα από αυτά θα μετακινηθούν σε άλλο νηπιαγωγείο, από αυτό που εγγράφηκαν;
-Ποιος είναι ο αριθμός των τμημάτων των νηπιαγωγείων και ποια η δύναμη τους (αριθμό νηπίων κατά τμήμα);
-Ποιος είναι ο αριθμός των παιδαγωγών και του βοηθητικού προσωπικού με μόνιμη σχέση εργασίας;
-Τι ενέργειες έχει κάνει ο Δήμος, για να αντιμετωπίσει τις ανάγκες σε σχολική στέγη και τι σχέδιο υπάρχει για να αντικατασταθούν οι απαράδεκτες «προσωρινές» και ακατάλληλες λύσεις για την εφαρμογή της δίχρονης προσχολικής αγωγής»;