Σε συνεδρίαση της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 30 Δεκεμβρίου εγκρίθηκαν μια σειρά από αντιδρομήσεις και μονοδρομήσεις σε δρόμους των Βριλησσίων. Η απόφαση «πέρασε» μόνο με τις θετικές ψήφους των 5 μελών της Επιτροπής που ανήκουν στη διοικούσα παράταξη ενώ καταψήφισαν οι 4 δημοτικοί σύμβουλοι που ανήκουν σε μείζονα και ελάσσονα αντιπολίτευση, οι οποίοι και ζήτησαν μετ’ επιτάσεως το θέμα να έρθει προς συζήτηση και ψήφιση στο δημοτικό συμβούλιο.
Μετά το πέρας της συνεδρίασης, ο επικεφαλής της δημοτικής παράταξης «Νέα Πνοή για τα Βριλήσσια» Γιάννης Πισιμίσης εξέδωσε ανακοίνωσή με την οποία ισχυρίζεται ότι η «αποσπασματική εφαρμογή των αντιδρομήσεων, είναι σίγουρο ότι θα επιβαρύνει την κυκλοφορία στην πόλη» ενώ εγκαλεί την διοίκηση για «ανορθολογισμό» και «αντιδημοκρατικότητα».
Αναλυτικά, τα όσα αναφέρει ο κ. Πισιμίσης:
«Δεν είναι η πρώτη φορά που για σοβαρά ζητήματα της πόλης η Διοίκηση του Δήμου Βριλησσίων και ο κ. Μανιατογιάννης προσωπικά, αρνείται να συγκαλέσει το Δημοτικό Συμβούλιο της πόλης. Έγινε και με την υπόθεση της δημιουργίας Σταθμού Μεταφόρτωσης Απορριμμάτων στην π. Ναυτική Βάση (την δημιουργία του ΣΜΑ επιθυμούσε διακαώς η Διοίκηση), έγινε και σήμερα με το θέμα των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων. Σε ένα θέμα για οποίο υπήρχε μάλιστα ρητή δέσμευση του κ. Μανιατογιάννη για σύγκληση του Δημοτικού Συμβουλίου.
Οι κυκλοφοριακές αυτές ρυθμίσεις που εγκρίθηκαν σήμερα από την Επιτροπή Ποιότητας Ζωής, αποτελούν τμήμα ενός ευρύτερου Σχεδίου για την Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα στα Βριλήσσια που στο σύνολό του παραμένει για χρόνια ανεφάρμοστο.
Εντός των αποσπασματικών κυκλοφοριακών ρυθμίσεων που ενέκρινε σήμερα η Διοίκηση, προβλέπεται ένα πλήθος αντιδρομήσεων και μονοδρομήσεων στο οδικό δίκτυο της πόλης. Κάποιες από αυτές είναι σωστές και τις επιβάλλει η ίδια η κοινή λογική όπως λόγου χάρη η μονοδρόμηση της Μάρκου Μπότσαρη στα Άνω Βριλήσσια. Η αποσπασματική, ωστόσο, εφαρμογή κυρίως των αντιδρομήσεων, είναι σίγουρο ότι θα επιβαρύνει την κυκλοφορία στην πόλη δημιουργώντας επιπλέον προβλήματα, όχι μόνο στην από καιρό χαοτική Λ. Πεντέλης, αλλά και στα στενά των Βριλησσίων όπου ήδη υπάρχει σοβαρό πρόβλημα οδικής ασφάλειας, κακής ασφαλτόστρωσης και έλλειψης πεζοδρομίων.
Όταν μιλάμε για έννοιες όπως η βιώσιμη κινητικότητα στην πόλη αυτό που πρέπει να εννοούμε είναι η ανάπτυξη υποδομών για την κίνηση των πεζών, το ποδήλατο και τα μέσα μαζικής μεταφοράς, η προσβασιμότητα, η ανάπτυξη υποδομών στάθμευσης, ο συνολικός τρόπος που κινούμαστε στον αστικό ιστό. Στους τομείς αυτούς έχουν γίνει ελάχιστα πράγματα τα τελευταία χρόνια στα Βριλήσσια.
Αντί αυτών, η διοίκηση αποφασίζει τώρα να κινηθεί αποσπασματικά και να επιβάλλει κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην πλειοψηφία τους προβληματικές. Το χειρότερο, όμως, είναι ότι για άλλη μια φορά κινείται με έναν παντελώς ανορθολογικό, πρόχειρο και αντιδημοκρατικό τρόπο. Δεν είναι η πρώτη φορά, δυστυχώς απ’ ότι φαίνεται δεν θα είναι και η τελευταία».
Δείτε ΕΔΩ όλες τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεων σε διάφορα σημεία του Δήμου Βριλησσίων.
Διαβάστε επίσης: «Δράση»: «Η μόνη συναίνεση που διαθέτει ο κ. Μανιατογιάννης για την εφαρμογή του ΣΒΑΚ, είναι αυτή της παράταξής του»