Στο Δημοτικό Συμβούλιο που πραγματοποιήθηκε μέσω τηλεδιάσκεψης την Τετάρτη 14 Οκτωβρίου, για παραπάνω από μια ώρα ο δήμαρχος Ξένος Μανιατογιάννης και ο Αργύρης Ντινόπουλος διασταύρωσαν τα πολιτικά τους ξίφη, εκθέτοντας τις απόψεις τους και μονοπωλώντας το ενδιαφέρον της συνεδρίασης για το μείζον θέμα που έχει προκύψει με τα 13 παλιά αυτοκίνητα που βρίσκονται εγκαταλειμμένα στη Ναυτική Βάση με τα τέλη κυκλοφορίας και τα ασφάλιστρά τους (ύψους 5. 000 ευρώ) να εξακολουθούν να πληρώνονται.
Ξένος Μανιατογιάννης: «Το ηθικό μας πλεονέκτημα δεν πρόκειται να το χάσουμε»
Ο δήμαρχος Βριλησσίων Ξένος Μανιατογιάννης στην τοποθέτησή του αφού κάλεσε τον Αργύρη Ντινόπουλο να κινηθεί νομικά εάν θεωρεί ότι η δημοτική Αρχή «διασπαθίζει το δημόσιο χρήμα και έχει δόλο» , επεσήμανε «το ηθικό μας πλεονέκτημα ως διοίκηση δεν πρόκειται να το χάσουμε».
Ο κ. Μανιατογιάννης τόνισε ότι ο στόλος των αυτοκινήτων του Δήμου είναι γερασμένος, ενώ έκανε λόγο για «σειρά ολιγωριών από προηγούμενες διοικήσεις» πάνω στο θέμα. Χαρακτηριστικά ανέφερε ότι κάποια αυτοκίνητα του Δήμου («ρημάδια» όπως τα αποκάλεσε) από το 2003 δεν είχαν περάσει από ΚΤΕΟ, ενώ δεν τηρούνταν ούτε τα απαραίτητα βιβλιάρια μεταβολών. Ανάμεσά τους και τα αυτοκίνητα τα οποία επικαλείται η αξιωματική αντιπολίτευση, «τρία εκ των οποίων δεν έχουν ούτε και σήμερα άδεια κυκλοφορίας».
«Η διοίκησή μας φρόντισε ώστε τα αυτοκίνητα να περάσουν από ΚΤΕΟ, τοποθετήσαμε ταχογράφους και φτιάξαμε έναν στόλο ανταγωνιστικό» επεσήμανε ο Δήμαρχος που στη συνέχεια υπογράμμισε «οι πρώτες ενέργειες απόσυρσης παλιών αυτοκινήτων από την πλευρά μας έγιναν τον Μάρτιο του 2019. Σήμερα προσπαθούμε να βάλουμε την διαδικασία αυτή σε μια σειρά και να αποσύρουμε όσα αυτοκίνητα μπορούν να αποσυρθούν».
Φτάνοντας στη ουσία του ζητήματος, ο δήμαρχος επικαλέστηκε τον νόμο 4141/2013 («Επενδυτικά εργαλεία ανάπτυξης, παροχή πιστώσεων και άλλες διατάξεις») σύμφωνα με τον οποίο «η υποχρέωση ασφάλισης υφίσταται διαρκώς από την χορήγηση της άδειας κυκλοφορίας και των πινακίδων χωρίς να εξαρτάται από την εν τοις πράγμασι κίνηση ή λειτουργία του αυτοκινήτου, μέχρι να ολοκληρωθούν οι διαδικασίες απόσυρσης».
Για να ολοκληρωθεί η διαδικασία απόσυρσης, επεσήμανε ο κ. Μανιατογιάννης, χρειάζεται να γίνουν μια σειρά από διαδικασίες . Αυτές είναι η συγκρότηση Επιτροπής από το δημοτικό συμβούλιο , η έκδοση πρακτικού ακαταλληλότητας ή ασυμφόρου κυκλοφορίας του οχήματος, για να ακολουθήσουν η κατάθεση αιτήματος στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση για έκδοση απόφασης άρσης κυκλοφορίας των οχημάτων καθώς και ενημέρωση της Διεύθυνσης Μεταφορών του αρμόδιου Υπουργείου για την απόφαση της Αποκεντρωμένης για την οριστική διαγραφή των αυτοκινήτων.
Τέλος, ο κ. Μανιατογιάννης τόνισε ότι η ανανέωση του στόλου του Δήμου Βριλησσίων που επιχειρείται , θα ενισχυθεί με την αγορά νέων αυτοκινήτων μέσω leasing.
Αργύρης Ντινόπουλος: «Μετατρέψατε τη Ναυτική Βάση σε νεκροταφείο αυτοκινήτων»
«Στο προηγούμενο Δημοτικό Συμβούλιο μας είπατε ότι τα ασφάλιστρα για τα 13 αυτοκίνητα για τα οποία εκδόθηκε πρωτόκολλο καταστροφής, δεν έχουν πληρωθεί. Αποδείχτηκε μέσα από τη ΔΙΑΥΓΕΙΑ ότι πληρώθηκαν» τόνισε από την πλευρά του απευθυνόμενος προς τον Δήμαρχο, ο επικεφαλής της αξιωματικής αντιπολίτευσης Αργύρης Ντινόπουλος.
«Στις 15 Ιουλίου 2020 ασφαλίσατε τα αυτοκίνητα για ένα χρόνο και στις 13 Αυγούστου εκδώσατε πρωτόκολλο καταστροφής τους. Το ερώτημα είναι απλό. Αφού θα τα καταστρέφατε γιατί τα ασφαλίσατε»; ρώτησε τον Δήμαρχο ο Αργύρης Ντινόπουλος, ο οποίος επέμεινε στις δυο ερωτήσεις που έθεσε προς την διοίκηση στην επιστολή που απέστειλε παραμονή του Δημοτικού Συμβουλίου.
Στην επιστολή του, ο επικεφαλής της αξιωματικής αντιπολίτευσης ζητά από την δημοτική Αρχή να δημοσιοποιήσει το όνομα του ασφαλιστικού πράκτορα που εισέπραξε ετήσια ασφάλιστρα ύψους 5.000 ευρώ για να ασφαλίσει τα 13 δημοτικά αυτοκίνητα και να ενημερώσει το Σώμα για πόσα χρόνια πληρώνονται τα ασφάλιστρα και τα τέλη κυκλοφορίας αυτών των αυτοκινήτων.
«Μετατρέψατε τη Ναυτική Βάση σε νεκροταφείο αυτοκινήτων. Επιτομή του προβλήματος είναι το δημοτικό λεωφορείο, το οποίο δεν λειτούργησε ποτέ κατά την διάρκεια της θητείας σας. Το όχημα σαπίζει την στιγμή που πληρώνετε τέλη κυκλοφορίας και ασφάλιστρα» τόνισε ο Αργύρης Ντινόπουλος απευθυνόμενος προς τον Δήμαρχο.
Ο επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας επεσήμανε απευθυνόμενος προς τον δήμαρχο «αμέσως μετά τις Δημοτικές εκλογές σας είχα πει ότι ως αξιωματική αντιπολίτευση θα σας στηρίξουμε εάν πάρετε την απόφαση να απομακρύνετε αυτά τα αυτοκίνητα. Οφείλουμε να συνδράμουμε σε οποιαδήποτε απόφαση είναι προς την σωστή κατεύθυνση. Για οτιδήποτε αφορά, όμως, τα οικονομικά του Δήμου και την χρηστή διαχείριση του δημοσίου χρήματος, θα είμαστε αμείλικτοι. Μην εκλαμβάνετε την μετριοπάθεια ως αδυναμία και μην αρνείστε τον έλεγχο, γιατί αυτός είναι ο θεσμικός μας ρόλος».
Δείτε: Επιστολή του Αργύρη Ντινόπουλου προς τον δήμαρχο για τα παροπλισμένα αυτοκίνητα
Εμμένει στα ερωτήματά που κατέθεσε στον δήμαρχο ο συνδυασμός «Ντινόπουλος – Βριλήσσια Δυνατά»
Λίγο μετά την συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου της 14ης Οκτωβρίου η δημοτική παράταξη της αξιωματικής αντιπολίτευσης «Βριλήσσια Δυνατά» εξέδωσε την παρακάτω ανακοίνωση:
«Στο Δημοτικό Συμβούλιο (14/10/20) ο δήμαρχος δεν αποκάλυψε το όνομα του ασφαλιστή – πράκτορα στον οποίο πληρώθηκαν 5.000 ευρώ ως ετήσια ασφάλιστρα 13 σάπιων δημοτικών αυτοκινήτων για τα οποία μόλις ένα μήνα μετά την πληρωμή αυτών των ετήσιων ασφαλίστρων εκδόθηκε πρωτόκολλο καταστροφής τους.
Ούτε απαντήθηκε το ερώτημα επί πόσα χρόνια αυτά τα 13 παροπλισμένα και σάπια δημοτικά αυτοκίνητα καταβάλουν όχι μόνον ετήσια ασφάλιστρα 5.000 ευρώ, αλλά και τέλη κυκλοφορίας αφού έφεραν πινακίδες κυκλοφορίας.
Η αξιωματική αντιπολίτευση είχε αποστείλει σχετική επιστολή στον δήμαρχο δυο ημέρες πριν από την σύγκληση του Δημοτικού Συμβουλίου, αλλά απάντηση σε αυτά τα ερωτήματα δεν υπήρξε. Στο προηγούμενο Δημοτικό Συμβούλιο (30/09/20) ο δήμαρχος είχε διαβεβαιώσει το Σώμα ότι για αυτά τα 13 σάπια δημοτικά αυτοκίνητα δεν είχαν καταβληθεί ασφάλιστρα, αλλά την επόμενη ημέρα η αξιωματική αντιπολίτευση δημοσιοποίησε τα χρηματικά εντάλματα καταβολής των ετήσιων ασφαλίστρων γι’ αυτά τα 13 αυτοκίνητα με ημερομηνία 15/07/20».
Διαβάστε: Αργύρης Ντινόπουλος: «Η φάμπρικα με τα σάπια αυτοκίνητα γινόταν επί πολλά χρόνια»
Αργύρης Ντινόπουλος: «Ο δήμαρχος πιάστηκε με την γίδα στην πλάτη»
Ο Αργύρης Ντινόπουλος σε δηλώσεις του για το θέμα τόνισε «ο δήμαρχος δυστυχώς πιάστηκε με την γίδα στην πλάτη. Οφείλει να δώσει στην δημοσιότητα το όνομα του ασφαλιστή-πράκτορα που πήρε τα 5.000 ευρώ αναλαμβάνοντας μηδενικό ασφαλιστικό κίνδυνο αφού τα δημοτικά αυτοκίνητα ήταν παροπλισμένα, δηλαδή ακίνητα. Και βεβαίως πρέπει να μας πει επί πόσα χρόνια πληρωνόταν ετησίως 5.000 ευρώ στον εν λόγω ασφαλιστή για να ασφαλίζει ακίνητα …αυτοκίνητα».