Προσβλέποντας στην καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών, ο Δήμος Χαλανδρίου δημιούργησε τη νέα γραμμή δημότη 215 215 8520 με πρόγραμμα λειτουργίας Δευτέρα έως και Κυριακή από τις 8 το πρωί έως και τις 10 το βράδυ, 365 ημέρες τον χρόνο. Στόχος της δημοτικής Αρχής μέσω της νέας υπηρεσίας είναι η σωστή τηλεφωνική εξυπηρέτηση του κατοίκου, η καταγραφή και σωστή διαχείριση αιτημάτων – αναφορών. «Όλα θα καταγράφονται θα διαβιβάζονται στις αρμόδιες δημοτικές διευθύνσεις, ενώ θα παρακολουθείται η πορεία διευθέτησης τους και θα ενημερώνεται ο αιτών για την έκβαση», αναφέρει η Διοίκηση, προσθέτοντας: «Σε συνδυασμό με το Chalandri report, η νέα γραμμή δημότη έρχεται να ενισχύσει την δια δραστική, ανοιχτή και αποτελεσματική επικοινωνία μεταξύ Δήμου Χαλανδρίου – κατοίκων, επιχειρήσεων δημοτικών υπαλλήλων, τοπικών συλλόγων και των διαφόρων ομάδων ενδιαφερομένων».