Σε συνθήκες δεύτερης καραντίνας μπαίνουν από τον Δήμο Χαλανδρίου η εξυπηρέτηση των πολιτών στις υπηρεσίες του, οι ανοιχτοί κοινόχρηστοι χώροι, οι παιδικές χαρές, η δημοτική συγκοινωνία και η λειτουργία αθλητικών κέντρων – εργαστηρίων. Κατ’ εφαρμογή των τελευταίων περιοριστικών μέτρων για την αποτροπή διασποράς της πανδημίας Covid-19, η δημοτική Αρχή αναφέρει ότι από τη Δευτέρα 9 Νοεμβρίου και έως τις 30/11/2020 ισχύουν τα εξής:
Εξυπηρέτηση πολιτών στις υπηρεσίες
Όλες οι υπηρεσίες του Δήμου είναι κλειστές για το κοινό. Οι πολίτες θα εξυπηρετούνται μόνο σε επείγουσες περιπτώσεις και μόνο κατόπιν ραντεβού. Οι πολίτες επικοινωνούν:
►Τηλεφωνικά και μέσω email: Όλη η λίστα τηλεφώνων και ηλεκτρονικών δ/νσεων στον ακόλουθο σύνδεσμο στην ιστοσελίδα του Δήμου www.chalandri.gr
►Ακολουθώντας, στο ίδιο σάιτ, τη διαδρομή «Ψηφιακό Χαλάνδρι» / «Εξυπηρέτηση του πολίτη»
Γραμμές ανάγκης
Για τους πολίτες που ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες, στερούνται υποστηρικτικού περιβάλλοντος και χρήζουν βοηθείας λειτουργούν οι γραμμές έκτακτης ανάγκης: 1526, 210- 6892553, 210- 6848380.Ώρες λειτουργίας 9:00 π.μ. έως 15:00 μμ.
-Κέντρο Προληπτικής Ιατρικής: Λειτουργεί κανονικά μέσω ραντεβού στο τηλέφωνο 210-6894444. Ειδικότητες ιατρών Παθολόγος, Καρδιολόγος, Παιδίατρος, Γυναικολόγος, Δερματολόγος, Παιδοψυχολόγος, Ορθοπεδικός, Οφθαλμίατρος
-Κοινωνική Υπηρεσία: 210 68 99 911, 210 68 99 912, 210 68 99 913 koinoniki.ipiresia@halandri.gr
-Κοινωνικό Φαρμακείο: 21068 99 910
-Κοινωνικό Παντοπωλείο: 210 68 99 918
-Κέντρο Κοινότητας: 210 68 99 911 & 210 68 99 914.
-Δημοτολόγιο: 213 20 23 801, 213 20 23 802, 213 20 23 803
dimotologio@halandri.gr
-Ληξιαρχείο: 213 20 23 811 -812
lixiarxeio@halandri.gr
-Πρωτόκολλο: 213 20 23 820 -821
protokollo@halandri.gr
-Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών: 213 20 23 971
dieythinsi.texnyp@halandri.gr
-Γραμματεία Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών: 2132023980-081
grammatia.texnyp@halandri.gr
-Προϊστ. Τμήματος Σχεδίου Πόλης: 2132023962, 2132023954, 2132023960 & 2132023957
poleodomiko@halandri.gr
-Γραμματεία Τμήματος Έργων & Μελετών: 213 2023989
d.ipostirixisty@halandri.gr
-Προϊστ. Τμήματος Συγκοινωνιών & Κυκλοφορίας: 2132023961
dimotiki.sigkinonia@halandri.gr
Για πιστοποιητικά και βεβαιώσεις από το δημοτολόγιο, το ληξιαρχείο και το πρωτόκολλο οι πολίτες αφού κάνουν την αίτησή τους είτε μέσω mail είτε μέσω της πλατφόρμας «Εξυπηρέτηση του Πολίτη» στο «Ψηφιακό Χαλάνδρι» θα ενημερώνονται πότε θα είναι έτοιμο το πιστοποιητικό τους ή οποιασδήποτε έγγραφο επιθυμούν και θα καθορίζεται συγκεκριμένο ραντεβού για την παραλαβή του.
Λειτουργία των ΚΕΠ
Η εξυπηρέτηση του κοινού θα γίνεται ΜΟΝΟ κατόπιν ραντεβού και μέσω του MyKEPlive, όπου οι πολίτες μπορούν να εξυπηρετηθούν και μέσω βιντεοκλήσης.
Οι πολίτες μπορούν να εξυπηρετηθούν on line και στην Ενιαία Ψηφιακή Πύλη https://www.gov.gr/ Μέσω του gov.gr και με ένα κλικ στην επιλογή «θυρίδες» μπορούν πλέον να έχουν και το δικό τους «ψηφιακό γραμματοκιβώτιο», μέσα από το οποίο θα γίνεται η επικοινωνία πολίτη – ΚΕΠ και μέσω του οποίου θα λαμβάνουν τα πιστοποιητικά που έχουν ζητήσει.
Καταβολή οφειλών μέσω τραπέζης
Θυμίζουμε ότι η καταβολή οφειλών στο Δήμου γίνεται και με κατάθεση μέσω τραπέζης και με χρήση web banking (μεταφορά σε λογαριασμό τρίτου).
Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει ωστόσο να επικοινωνούν προηγουμένως με το Τμήμα Εισπράξεων και Πληρωμών στο τηλέφωνο 213 2023837, για τον καθορισμό της αιτιολογίας της κάθε συναλλαγής.
Αθλητικές εγκαταστάσεις, παιδικές χαρές, εργαστήρια
Τα αθλητικά κέντρα του Δήμου (ανοιχτά / κλειστά γήπεδα και κολυμβητήρια) δεν λειτουργούν από τις 3 Νοεμβρίου και θα παραμείνουν έως τις 30 Νοεμβρίου. Κανένα δημοτικό πρόγραμμα δεν πραγματοποιείται.
Κλειστές θα παραμείνουν ως τις 30 Νοεμβρίου όλες οι παιδικές χαρές.
Από τα εργαστήρια της Δ/νσης Πολιτισμού και Αετοπούλειου Πολιτιστικού Κέντρου ανέστειλε τη λειτουργία του για το μήνα Νοέμβριο το εργαστήριο χορού. Διαδικτυακά ωστόσο συνεχίζουν τη λειτουργία τους τα εργαστήρια:
• Εργαστήριο Φωτογραφίας Δρόμου
• Φωτογραφικό Εργαστήριο ο λόγος στην εικόνα
• Εργαστήριο Σύγχρονης Τέχνης
• Κινηματογραφικό Εργαστήριο
• Μουσικό Εργαστήριο
Αυστηρή τήρηση μέτρων προστασίας
Σε κάθε περίπτωση που κριθεί αναγκαία η επίσκεψη των πολιτών στις υποδομές του Δήμου, παρακαλούνται από τη δημοτική Αρχή να περιορίζονται στις απολύτως απαραίτητες επαφές και να τηρούν τους ατομικούς κανόνες υγιεινής για την αποτροπή διασποράς της νόσου (αποφυγή κοντινής επαφής, αποφυγή κοινής χρήσης των στυλό και των προσωπικών αντικειμένων, αποφυγή συνωστισμού σε αίθουσες και χώρους αναμονής, καθαρισμός χεριών, αποφυγή χειραψιών κλπ.).
Δείτε επίσης: Δήμος Χαλανδρίου: «Σταθερά δημοτικά τέλη παρά τη σημαντική μείωση εσόδων»