Συναδέλφισσες και συνάδελφοι,
Η Δρ. Δ. Καυκά, Σχολική Σύμβουλος της 22ης Περιφέρειας Δημοτικής Εκπαίδευσης Αττικής έστειλε στα Δημοτικά σχολεία της Περιφέρειάς της ταακόλουθα έγγραφα:
1. Έγγραφο με αρ. πρωτ.42/18-2-2014 με θέμα «Υλικό της Α.Ε.Ε.» στο οποίο αναφέρει:
«Με το παρόν έγγραφο, επισυνάπτονται, προς διευκόλυνσή σας, αρχεία σχετικά με την ΑΕΕ, τα οποία επεξηγούν σε βήματα –φάσεις όλη τη διαδικασία. Παρακαλούμε για τις δικές σας ενέργειες, σύμφωνα με την Υπ. Απόφαση, ΦΕΚ 614, τ. β΄/15-3-2013, Αριθμ. 30972/Γ1 και της Εγκυκλίου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων με αριθ. πρωτ. 1900089/Γ1/10. 12. 2013».
2. Έγγραφο με αρ. πρωτ.44/27-2-2014 με θέμα «Επισκέψεις στις σχολικές μονάδες-συναντήσεις συνεργασίας» στο οποίο παραπέμποντας μεταξύ άλλων σχετικών στο με αρ. πρωτ.1900089/Γ1/10. 12. 2013, έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας «Εφαρμογή του θεσμού της Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της σχολικής μονάδας κατά το σχολικό έτος 2013-2014-Διαδικασίες» αναφέρει: «Στο πλαίσιο της υλοποίησης του εκπαιδευτικού έργου και της επιστημονικής-παιδαγωγικής καθοδήγησης, σας γνωστοποιούμε το πρόγραμμα επισκέψεων της Σχολικής Συμβούλου στις σχολικές μονάδες της 22ης Περιφέρειας Δημοτικής Εκπαίδευσης Αττικής, το οποίο θα πραγματοποιηθεί σύμφωνα με το πρόγραμμα που ακολουθεί στον πίνακα που επισυνάπτεται.
Οι συγκεκριμένες επισκέψεις αφορούν σε συνεργασίες με τους Διευθυντές/ντριες των σχολικών μονάδων της 22ης Περιφέρειας Δημοτικής Εκπαίδευσης Αττικής στο πλαίσιο του Εκπαιδευτικού Εργου και ειδικότερα στον άξονα της υλοποίησης και της αποτίμησής του.»
Ταυτόχρονα, σε κοινή συνάντηση των Δ.Σ. των συλλόγων «Ο Περικλής» και Αμαρουσίου με τους Σχολικούς Συμβούλους στην οποία συμμετείχε αλλά και σε παιδαγωγική συνάντηση με τους Δ/ντές των Σχολείων αρμοδιότητάς της, έδειξε τις προθέσεις της, δηλώνοντας ότι η αξιολόγηση πρέπει να ξεκινήσει. Φυσικά, η συγκεκριμένη σχολική σύμβουλος που είναι λαλίστατη στην υπεράσπιση της αξιολόγησης και της αυτοαξιολόγησης, εκώφευσε απέναντι στην ηχηρή πραγματικότητα των κενών σε εκπαιδευτικό προσωπικό που αντιμετωπίζουν τα σχολεία της και όταν δε λειτουργούσαν τα ολοήμερα τμήματά τους παρέμεινε αδρανής όταν το υπουργείο προσέλαβε αναπληρωτές ΕΣΠΑ θεωρώντας το ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο μη σταθερή δομή, δεν είπε κουβέντα για τα μεγάλα προβλήματα στη χρηματοδότησή τους. Γενικώς παρέμεινε και παραμένει αδρανήςόταν ο υπεύθυνος είναι το κράτος! Η αξιολόγηση δεν αφορά προφανώς τα ζητήματα αυτά, κατά την εκτίμησή της! Άλλωστε, η αποφασιστικότητα και η επίδειξη ισχύος προορίζονται προς τη βάση, δηλαδή την/τον εκπαιδευτικό που θέλει να φοβίσει και να υποτάξει!
Είναι φανερό πως η Σχολική Σύμβουλος, χλευάζει την καθολική αντίδραση των συναδέλφων και των εκπαιδευτικών συλλόγων, τις εκατοντάδες υπογραφές ενάντια στην αξιολόγηση- αυτοαξιολόγηση από τη συντριπτική πλειοψηφία των εκπαιδευτικών της τάξης σε όλες τις περιοχές που καλύπτει η περιφέρειά της- αλλά και τις χιλιάδες σε όλη τη χώρα από όλο τον κλάδο, καθώς και τις ακυρώσεις όλων των σχετικών σεμιναρίων. Ασχολούμενη με την προσωπική της επίπλευση την ώρα που ο κλάδος βρίσκεται υπό διωγμό, πέρασε στην απέναντι όχθη: Αναλαμβάνει σήμερα, την προώθηση των σχεδίων του επαγγελματικού μας αφανισμού, το ρόλο του πολιορκητικού κριού της αξιολόγησης στέλνοντας εντολές για υλοποίηση της αυτοαξιολόγησης μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και ψάχνοντας-πιέζοντας για πρόθυμες σχολικές μονάδες και εκπαιδευτικούς, για ανθρώπους που θα συναινέσουν αγνοώντας τις συλλογικές θέσεις, τις συλλογικές δεσμεύσεις, τις συλλογικές αποφάσεις.