«Τελειωμό δεν έχει η ταλαιπωρία και οι διαμαρτυρίες των πολιτών για την πολύ αργή εξυπηρέτηση τους από το κατάστημα των ΕΛΤΑ στο Χαλάνδρι (οδός Σωκράτους). Τα τρία ταμεία που είναι συνήθως ανοιχτά δεν επαρκούν. Τις περισσότερες φορές όμως δεν λειτουργούν όλα, είτε γιατί αρρώστησε κάποιος υπάλληλος, είτε γιατί κάποιο λάθος έγινε και πρέπει να γίνει επανέλεγχος, είτε γιατί κάποια ανάγκη τον στέλνει σε άλλο πόστο, οπότε το ένα ταμείο «κλείνει». Έτσι οι πελάτες παίρνουν αριθμό που δείχνει ότι υπάρχουν άλλοι 150 μπροστά τους και ότι ο χρόνος αναμονής ξεπερνάει τη μιάμιση ώρα!
«Αν είναι δυνατόν, για ένα γράμμα να περάσουμε εδώ μισή μέρα» κραυγάζουν μόλις τον βλέπουν. Πολλοί εκφράζουν τις διαμαρτυρίες τους εναντίον των υπαλλήλων, με αποτέλεσμα κι εκείνοι να κουράζονται και κάποιες φορές να απαντάνε …αναλόγως! Πολλές είναι και οι γραπτές διαμαρτυρίες που έχουν υποβληθεί, αλλά η απάντηση της διεύθυνσης είναι ότι «διαπληκτισμοί έχουν παρουσιαστεί και σε συναλλαγές με αναμονή πέντε λεπτών ανά πελάτη»! Προφανώς σ’ αυτό το κατάστημα συγκεντρώνονται όλοι οι «στριμμένοι» και διαμαρτύρονται χωρίς λόγο! Δεν εξηγείται διαφορετικά.
Στο ερώτημα για την καθυστέρηση οι αρμόδιοι απαντούν ότι «είναι αποτέλεσμα τήρησης της προβλεπόμενης διαδικασίας στη διαχείριση συναλλαγών …» Μήπως οι Χαλανδραίοι ανήκουν στην κατηγορία των ανθρώπων με «γαϊδουρινή υπομονή» ή ότι το χρόνο τους τον έχουν για το ταχυδρομείο;
Διαμαρτυρηθήκαμε εγγράφως και η διευθύντρια μας απάντησε με καθόλου …τιμητικές δηλώσεις. Είναι στη διάθεση οποιουδήποτε καλοπροαίρετου ενδιαφερόμενου και φυσικά οποιουδήποτε είναι σε θέση να κάνει κάτι για να διορθωθεί η κατάσταση. Δεν αξίζει στην κοινωνία τέτοια συμπεριφορά».