Σε πλήρη λειτουργία βρίσκεται η ψηφιακή πλατφόρμα «Chalandri Report» στην ιστοσελίδα του Δήμου, όπου μπορούν οι πολίτες να αναφέρουν τα προβλήματα – αιτήματά τους προς τον Δήμο Χαλανδρίου. Οι αναφορές μπορεί να συνοδεύονται από φωτογραφίες, τις οποίες οι χρήστες «ανεβάζουν» στην εφαρμογή. Τα αιτήματα, που καταχωρούνται, αποστέλλονται, σύμφωνα με τη διοίκηση, αμέσως στην αρμόδια υπηρεσία.
Τα βήματα για την υποβολή αναφοράς
► Κάνουμε κλικ στη σελίδα www.chalandri.gr
► Πατάμε «Ψηφιακό Χαλάνδρι» και στη συνέχεια «Chalandri Report»
► Συμπληρώνουμε τη σχετική φόρμα.
► Επιβεβαιώνουμε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μας, πατώντας στον σύνδεσμο που θα μας αποσταλεί σ’ αυτή, αμέσως μετά την υποβολή του θέματός μας.
Προσοχή, αν δεν επιβεβαιώσουμε την ηλεκτρονική διεύθυνση, η καταχώρησή μας δεν θα οριστικοποιηθεί.
► Μπορούμε προαιρετικά να ανεβάσουμε έως 5 αρχεία.
► Μπορούμε επίσης να ορίσουμε στον χάρτη την ακριβή τοποθεσία ενδιαφέροντος του θέματός μας.
►Τα πεδία με αστερίσκο (*) στην αίτηση είναι υποχρεωτικά
Επίσης ο Δήμος δημιούργησε ένα βίντεο που δείχνει το περιβάλλον της πλατφόρμας, προς διευκόλυνση των χρηστών.
Και «παραδοσιακός» τηλεφωνικός τρόπος
Οι πολίτες μπορούν επίσης να αναφέρουν τα αιτήματά τους στη «Γραμμή Δημότη»: 214 214 70 40, από Δευτέρα έως Kυριακή, τις ώρες 08:00 με 22:00. Τα αιτήματα καταγράφονται και σύμφωνα με τον Δήμο, αποστέλλονται απευθείας στις αρμόδιες διευθύνσεις για τη διεκπεραίωσή τους.
Δείτε επίσης: Με συγκίνηση και μέτρα ο εορτασμός της 28ης Οκτωβρίου στην πόλη (Εικόνες)