Σε υλικοτεχνική αναβάθμιση όλων των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) προχώρησε ο Δήμος Χαλανδρίου. Αντικαταστάθηκε ο παλιός εξοπλισμός με νέες σύγχρονες συσκευές και συστήματα.
Συγκεκριμένα, ο Δήμος προχώρησε στην προμήθεια και εγκατάσταση:
-Είκοσι οκτώ σταθερών Η/Υ
-Τεσσάρων Tablet αξιολόγησης εξυπηρέτησης
-Τριών συστημάτων διαχείρισης επισκεπτών
-Τεσσάρων πολυμηχανημάτων
-Τεσσάρων Tablet για ψηφιακές υπογραφές
Η δράση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο υλοποίησης του έργου «Εκσυγχρονισμός των ΚΕΠ» που έχει ενταχθεί στο Σχέδιο «Ελλάδα 2.0» και χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης & Ανθεκτικότητας.
Στο Δήμο λειτουργούν τέσσερα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών
-Κεντρικό ΚΕΠ (Γρ.Γυφτοπούλου 2 &) Δευτέρα έως Παρασκευή – 08:00 έως 19:30 & Σάββατο – 8:00 έως 13:30 Τηλ.: 2132024600-4 e-mail: d.halandriou@kep.gov.gr
-ΚΕΠ Κάτω Χαλανδρίου ( Ιθώμης 34 ) Τηλ.: 213 214 9 502-4 e-mail: d.halandrioupb@kep.gov.gr, Δευτέρα έως Παρασκευή – 07.45 έως 15.00
-ΚΕΠ Μετρό Χαλανδρίου, Δευτέρα έως Παρασκευή – 07.45 έως 15.00 Τηλ.: 213 214 9 601-2-4-5 e-mail: d.halandriou-a@kep.gov.gr,
-ΚΕΠ Πατήματος Χαλανδρίου Ηρακλείτου 141, Τηλ: 210 68 47 357, e-mail: d.halandrioupc@kep.gov.gr, Δευτέρα έως Παρασκευή – 07.45 έως 15.00.
Ειδήσεις από το Χαλάνδρι στο amarysia.gr
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook