Την πρόταση για νέο γραφείο εξυπηρέτησης πολιτών φορολογουμένων Χαλανδρίου κατέθεσε ο Μάνος Κρανίδης, επικεφαλής της παράταξης «Χαλάνδρι Ορίζοντας 2023», μετά τη μεταφορά της Εφορίας του προαστίου στον Χολαργό. «Σήμερα το “να κλαίμε πάνω από το χυμένο γάλα” δεν ωφελεί, αλλά απαιτείται συγκεκριμένη πράξη για την υποστήριξη της καθημερινότητας των πολιτών», σημείωσε ο δημοτικός σύμβουλος, σε παρέμβασή του που έχει ως εξής:
«Η πρόσφατη απόφαση της ΑΑΔΕ για υλοποίηση μιας- ειλημμένης και γνωστής εδώ και αρκετά χρόνια πρόθεσης- για συγχώνευση υπηρεσιών των Δ.Ο.Υ Χαλανδρίου και Χολαργού με τελική κατάργηση της πρώτης, έγινε πραγματικότητα. Άμεσο αποτέλεσμα και πρακτικό πρόβλημα η δυσχερής εξυπηρέτησης των πολιτών, φορολογουμένων και επαγγελματιών του Χαλανδρίου στην Δ.Ο.Υ Χολαργού, σε ένα κτίριο που δεν πληροί τις κατάλληλες προδιαγραφές για πολλαπλασιασμό των επισκέψεων. Μια ενέργεια που γίνεται την χρονική στιγμή που η ψηφιακή εξυπηρέτηση μέσω TAXIS και οι υποδομές, κτιριακές και τεχνολογικές, των Δ.Ο.Υ πρέπει άμεσα να επεκταθούν και να ενισχυθούν.
Η συμβολική καταδίκη και παράσταση του Δημοτικού Συμβουλίου δεν επαρκεί για την πρακτική λύση του ζητήματος όταν μάλιστα υπήρξε διαχρονική αδράνεια της Δημοτικής Αρχής. Σήμερα το «να κλαίμε πάνω από το χυμένο γάλα» δεν ωφελεί, αλλά απαιτείται συγκεκριμένη πράξη για την υποστήριξη της καθημερινότητας των πολιτών. Για αυτό η Δημοτική Αρχή οφείλει, σε συνεννόηση με την ΑΑΔΕ, να οργανώσει ένα γραφείο εξυπηρέτησης πολιτών–φορολογουμένων-επαγγελματιών Χαλανδρίου, ως επικουρική υπηρεσία για συγκεκριμένες κρίσιμες ενέργειες με τελικό σκοπό την καλύτερη και ορθή εξυπηρέτησή τους. Σήμερα, όπως είναι η κατάσταση, είναι μια πρακτική λύση που μπορεί να απαλύνει το πρόβλημα και να διευκολύνει τους συμπολίτες μας. Αναμένουμε πρωτοβουλίες».
Δείτε επίσης: Διαμαρτυρία για τη μεταστέγαση της Εφορίας Χαλανδρίου στον Χολαργό