Δύο διαφορετικές συνεδριάσεις θα πραγματοποιήσει την Τετάρτη 16 Φεβρουαρίου το Δημοτικό Συμβούλιο Χαλανδρίου, στην αίθουσα Συνεδριάσεων του Παλαιού Δημαρχείου, στις 19:30 και στις 20:30 αντίστοιχα.
Το θέμα της πρώτης συνεδρίασης είναι το εξής:
1. Συζήτηση και λήψη απόφασης για έγκριση ισολογισμού του Δήμου για το Ο.Ε. 2008.
2. Στη δεύτερη συνεδρίαση θα συζητηθεί το θέμα:
3. Συζήτηση και λήψη απόφασης για έγκριση ισολογισμού του Δήμου για το Ο.Ε. 2009.









































































































