Σε έναν από τους πιο παλιούς και ιστορικούς ομίλους εισαγωγικών εταιριών αυτοκινήτων της χώρας μας, σημειώνονται αισθητές αλλαγές. Τόσο σε επίπεδο στελέχωσης όσο και οργάνωσης, ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη τολμά μια πρωτοφανή αναβάθμιση, που φέρνει ήδη ορατά αποτελέσματα. Σε ότι αφορά τα στελέχη, το Τμήμα Επικοινωνίας, με τον Γιώργο Παππά και την Νατ. Βυθούλκα, διευκολύνει το έργο των ΜΜΕ και προωθεί την εικόνα της εταιρείας. Αλλά και στον τομέα Marketing/Πωλήσεων, η βελτίωση είναι εντυπωσιακή. Έτσι, σε μια περίοδο μεγάλης κρίσης, ο Όμιλος Σαρακάκη θωρακίζεται ιδανικά και αναμένεται να βγει κερδισμένος από την διαφαινόμενη ανακατάταξη.
Βέβαια, την ευνοϊκή συγκυρία ενισχύουν και τα νέα μοντέλα των εταιρειών Honda και Mitsubishi, που καλύπτουν πλέον όλες τις κατηγορίες, αλλά και τις οικονομικές δυνατότητες των πελατών. Χαρακτηριστικό παράδειγμα στις μικρές κατηγορίες είναι τα νέα μοντέλα Honda Jazz και Mitsubishi Colt, που παρουσιάστηκαν πριν λίγες εβδομάδες και λανσαρίστηκαν με επιτυχία στο δίκτυο.
Είχαμε παρουσιάσει αναλυτικά τα δύο αυτά μοντέλα, που διεκδικούν μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς στην κατηγορία τους. Το Colt κλέβει τις εντυπώσεις με την εμφάνισή του, ιδίως τη νέα του μάσκα, αλλά και τις επιδόσεις του, τους άνετους χώρους και την πρακτικότητά του. Το Jazz έχει περιορισμένη κατανάλωση καυσίμου, που θυμίζει… υβριδικό! Η ποιότητά του –ποιότητα Honda– εξακολουθεί να δίνει στον οδηγό την σιγουριά και την ασφάλεια που περιμένει από μια τέτοια εταιρεία.
Δοκιμάσαμε εξαντλητικά τα δύο… αδελφάκια και απολαύσαμε την συντροφιά τους, στην πόλη και σε εξορμήσεις. Αυτοκίνητα φτιαγμένα για… κρίσεις, δεν καταλαβαίνουν τίποτε από αυξήσεις βενζίνης και τεκμήρια, έχουν οικονομικό service και κινούνται ιδανικά στους στενούς δρόμους της πόλης. Η πορεία τους δείχνει να είναι εξασφαλισμένη…
Χρήστος Φωτιάδης