Η Opel κινείται σε τροχιά υψηλών ταχυτήτων με το νέο Corsa. Μετά το επιτυχημένο λανσάρισμα της τέταρτης γενιάς του bestseller, η έκδοση OPC είναι τώρα η πεμπτουσία του δυναμικού χαρακτήρα του Corsa. Η κορυφαία ευελιξία και ικανότητα ελέγχου υπόσχονται γνήσια οδηγική απόλαυση με το Corsa. Ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 1.6-λίτρων με 141 kW/192 hp επιταχύνει το συμπαγές τρίθυρο μοντέλο από στάση στα 100 km/h σε 7.2 δευτερόλεπτα, με τελική ταχύτητα που αγγίζει τα 225 km/h. Η μέγιστη ροπή των 230 Nm κατανέμεται στους εμπρός τροχούς μέσω του στάνταρ εξατάχυτου κιβωτίου. Επιπλέον, το στάνταρ σύστημα υπερπλήρωσης (overboost) μπορεί μπροστά να αυξήσει τη ροπή κατά περίπου 15% στα 266 Nm, όταν χρειάζεται, προσφέροντας μία αντίστοιχη αύξηση δυναμικών επιδόσεων. Με τέτοια δεδομένα, το νεαρότερο μέλος της σπορ οικογένειας OPC, που τώρα περιλαμβάνει έξι μοντέλα, υπόσχεται ανώτερη ελκτική ισχύ σε όλες τις οδηγικές συνθήκες. Για παράδειγμα, η επιτάχυνση 80 – 120 km/h πραγματοποιείται σε 6.7 δευτερόλεπτα με πέμπτη σχέση. Το Corsa OPC καταναλώνει 7.9 λίτρα καυσίμου ανά 100 χιλιόμετρα, μέτρια τιμή γι' αυτή την κατηγορία επιδόσεων. Τα πρώτα μοντέλα διατίθενται ήδη στις εκθέσεις διανομέων Opel.
Σχεδίαση που παραπέμπει σε αγωνιστικά μοντέλα
Οι σπορ γραμμές του τρίθυρου Corsa είναι ακόμα πιο εντυπωσιακές στην έκδοση OPC.
Η αεροτομή οροφής, καθώς και οι δυναμικές εμπρός και πίσω ποδιές (σπόιλερ) με τους χαρακτηριστικούς αεραγωγούς προσδίδουν στο OPC υπέρμετρη γοητεία. Στοιχεία όπως ο μαύρος διαχύτης με ενσωματωμένη, κεντρικά τοποθετημένη απόληξη εξαγωγής και οι ειδικά σχεδιασμένοι εξωτερικοί καθρέπτες αποδεικνύουν την προσοχή που δόθηκε στη λεπτομέρεια κατά τη δημιουργία του τολμηρού, σπορ ταμπεραμέντου του Corsa.
Το σπορτίφ στυλ κυριαρχεί και στο cockpit του Corsa OPC. Εκτός από τα χαρακτηριστικά μαρσπιέ OPC, τα όργανα με τα χρωμιωμένα πλαίσια και τις κόκκινες βελόνες καθώς και τους αεραγωγούς με μπλε ή ασημί πλαίσια – ανάλογα με το χρώμα της ταπετσαρίας – το δερμάτινο σπορ τιμόνι με το επίπεδο κάτω τμήμα είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακό. Θυμίζοντας επίσης αγωνιστικές εκδόσεις, το τιμόνι φέρει κεντρικό πλαίσιο, ενώ η κεντρική κονσόλα σε φινίρισμα piano lacquer και τα αλουμινένια πεντάλ υπογραμμίζουν το σπορ, υψηλής ποιότητας περιβάλλον. Τα σπορ καθίσματα με ενσωματωμένα προσκέφαλα αποτελούν προϊόν συνεργασίας των Opel και Recaro. Αυτά τα αγωνιστικού τύπου καθίσματα προσφέρουν βέλτιστη πλευρική στήριξη και προστατεύουν τον οδηγό και το συνοδηγό με πλευρικούς αερόσακους ενσωματωμένους στην πλάτη των καθισμάτων – πρωτιά για αναδιπλούμενο κάθισμα μαζικής παραγωγής τύπου μπάκετ.
Πλαίσιο ρυθμισμένο στο Nürburgring Nordschleife
Το πλαίσιο του Corsa OPC έχει αποκτήσει ένα μοναδικό, ακόμα πιο σπορ χαρακτήρα μετά από εκτενείς μετατροπές. Δοκιμάζοντάς το εκτενώς στο Nürburgring Nordschleife, οι μηχανικοί κατάφεραν να επιτύχουν μία προηγμένη ισορροπία ευέλικτης συμπεριφοράς και έξοχου ελέγχου. Οι κυριότερες μετατροπές περιλαμβάνουν: ισχυρότερο προφίλ πίσω άξονα, που αυξάνει την αντιστρεπτική σκληρότητα κατά 25%, νέα ρύθμιση ελατηρίου/αποσβεστήρα, χαμήλωμα αμαξώματος κατά 10 mm. Το στάνταρ σύστημα ESP, που μπορεί να απενεργοποιηθεί, έχει επίσης προσαρμοστεί στον σπορ χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Το νέο Corsa OPC διατίθεται με ζάντες αλουμινίου 17-ιντσών με ελαστικά 215/45 R17 από το εργοστάσιο, ενώ ζάντες 18-ιντσών με ελαστικά 225 προσφέρονται προαιρετικά. Το μεγάλο σύστημα πέδησης 16-ιντσών με μπλε βαμμένες δαγκάνες φρένων διασφαλίζει δυναμική επιβράδυνση: το Corsa OPC φέρει εσωτερικά αεριζόμενα εμπρός δισκόφρενα 308 mm και δίσκους 264 mm πίσω.
Σύστημα διεύθυνσης με μεταβλητό-προοδευτικό λόγο υποπολλαπλασιασμού για αίσθηση σπορ αυτοκινήτου
Ένα χαρακτηριστικό του Corsa OPC μοναδικό για την κατηγορία είναι το σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση και μεταβλητό-προοδευτικό λόγο υποπολλαπλασιασμού το οποίο προσφέρει αίσθηση πραγματικού σπορ αυτοκινήτου. Με λόγο υποπολλαπλασιασμού 13.0:1 κατά την οδήγηση σε ευθεία πορεία, η απόκριση του συστήματος είναι ήδη πολύ άμεση. Όσο η γωνία στροφής μεγαλώνει, τόσο αυξάνεται και η άμεση απόκριση, έτσι ώστε μέχρι τις 90 μοίρες, ο λόγος είναι 11.8:1. Η μεταβλητή προοδευτικότητα διασφαλίζει επίσης ότι ο λόγος απόκρισης αυξάνεται πάλι σε μεγαλύτερες γωνίες του τιμονιού μέχρι 13.3:1, μειώνοντας την απαιτούμενη προσπάθεια για ελιγμούς ή παρκάρισμα.
Πλούσια γκάμα μοντέλων OPC
Το λανσάρισμα του Corsa επεκτείνει το πρόγραμμα OPC της Opel σε έξι μοντέλα. Το κορυφαίο της σειράς Vectra OPC με 206 kW/280 hp διατίθεται σε έκδοση sedan ή station wagon. Το Zafira OPC – το ταχύτερο πολυμορφικό όχημα παραγωγής στον κόσμο με τελική ταχύτητα 231 km/h – και το Astra OPC έχουν δίλιτρο κινητήρα turbo 177 kW/240 hp. Το Meriva OPC αντλεί ισχύ από ένα κινητήρα παρόμοιο με αυτόν του Corsa OPC: με 132 kW/180 hp και τελική ταχύτητα πάνω από 220 km/h, το ευέλικτο πενταθέσιο είναι μοναδικό στην κατηγορία μικρών πολυμορφικών.
«Τα μοντέλα OPC είναι αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων που εμπνέουν συναίσθημα και πάθος για τη μάρκα. Γι' αυτό, η έκδοση OPC ταιριάζει άριστα στο νέο Corsa, το οποίο είναι ένα νεανικό αυτοκίνητο που προσφέρει άφθονη απόλαυση», σχολιάζει ο Alain Visser, Εκτελεστικός Διευθυντής, Ευρωπαϊκού Μάρκετινγκ της Opel.