Η «μετακόμιση» του Ομίλου Hyundai στη γειτονική μας Κηφισιά και η αλλαγή του ιδιοκτησιακού καθεστώτος έρχονται μετά από πολλά χρόνια εξαιρετικής συνεργασίας μας, παρά την απόσταση (Ελευσίνα) που μας χώριζε! Τώρα τα πράγματα μπορούν να γίνουν μόνο καλύτερα, άλλωστε είχαμε πάντα αδελφικές σχέσεις με το κατάστημα στον Κόμβο Αττικής, που βρίσκεται λίγες εκατοντάδες μέτρα μακριά μας!
Η ιστορία του Hyundai Tucson ξεκίνησε το 2004 και το 2015 παρουσιάστηκε η τρίτη γενιά του μοντέλου που φέτος ξεκίνησε (με εύλογη καθυστέρηση λόγω των αλλαγών…) την εμπορική της καριέρα και στη χώρα μας. Ενδιάμεσα βέβαια, η δεύτερη γενιά είχε μετονομαστεί για την ευρωπαϊκή αγορά σε ix35 και παρουσίαζε τη νέα τότε σχεδιαστική γλώσσα της «ευρωπαϊκής» Hyundai. Η αλλαγή της κρίνεται σαφώς θετική… Με τη νέα γενιά του μικρομεσαίου SUV, η Hyundai Motor Europe προχώρησε σε καθολική αλλαγή του μοντέλου με νέα σχεδίαση, που χαρακτηρίζεται από το μυώδες παρουσιαστικό, την ογκώδη εξάγωνη εμπρός μάσκα και τις εντονότερες ακμές που αγκαλιάζουν το αμάξωμα.
Μεγαλύτερο και πολυτελέστερο
Λίγο αυξημένες είναι οι διαστάσεις του, με το μήκος να φτάνει τα 4,48 m και την καμπίν, αισθητά πιο άνετη. Αυξημένος είναι και ο χώρος αποσκευών που πλησιάζει τα 513 λίτρα και στην περίπτωση αναδίπλωσης του πίσω καθίσματος αποκαλύπτεται ένας επίπεδος χώρος φόρτωσης με μεγάλες δυνατότητες. Κάτω από το χώρο αποσκευών υπάρχει κανονικός τροχός με ζάντα αλουμινίου.
Το ταμπλό και τα πάνελ των θυρών αποτελούνται από μαλακά και σκληρά πλαστικά πολύ καλής ποιότητας, ενώ η θέση οδήγησης είναι πολύ αναπαυτική, διαθέτοντας μεγάλο εύρος ρύθμισης και αρκετή πλευρική στήριξη, ενώ όλοι οι διακόπτες βρίσκονται εκεί που πρέπει και φωτίζονται τη νύχτα. Το μεγάλο παρμπρίζ και οι άψογες γυάλινες επιφάνειες παράγουν υπέροχη ορατότητα.
«Ζωντανός» κινητήρας
Η έκδοση βενζίνης αφορά τον κινητήρα 1.6 T-GDi με άμεσο ψεκασμό και τούρμπο, που αποδίδει 177 ίππους στις 5.500 rpm και 27,0 kgm από τις 1.500 rpm, και συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι ταχυτήτων. Η συμπεριφορά του δεν αφήνει περιθώρια παραπόνων και εξυπηρετεί άψογα το βαρύ αμάξωμα. Η ανάρτηση καταφέρνει να συνδυάζει σε πολύ μεγάλο βαθμό την άνεση με το κράτημα και ξεπερνά απροβλημάτιστα τις κακοτεχνίες των ελληνικών δρόμων, όσο και κάποια ορεινή διαδρομή. Η αυτόματη τετρακίνηση στέλνει διαρκώς κίνηση στον εμπρός άξονα και μόνο σε περίπτωση απώλειας της ελκτικής πρόσφυσης θα στείλει μέχρι και το 50% της ροπής στον πίσω άξονα.
Η τετρακίνητη έκδοση του Tuscon στη χώρα μας συνδυάζεται με το συγκεκριμένο κινητήρα τούρμπο και με το πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού Comfort Navi. Η τιμή της είναι €28.290 και χαρακτηρίζεται ανταγωνιστική με βάση τις επιδόσεις, τον εξοπλισμό, τους χώρους και την ποιότητα κατασκευής.