Ο κ. Γιώργος Κουράσης παραμένει πρόεδρος του ∆ημοτικού Συμβουλίου και για την προσεχή διετία, με τις δημοτικές συμβούλους Γεωργία Πούλου και Μαρία Μιχαήλ-Παυλιδάκη (από τη μείζονα μειοψηφία ) να τον πλαισιώνουν στο προεδρείο του ∆.Σ., στις θέσεις της γραμματέως και της αντιπροέδρου αντίστοιχα. Και τα τρία μέλη του προεδρείου εξελέγησαν στη διαδικασία των δημαιρεσιών, την Κυριακή 11 Ιανουαρίου, κατά πλειοψηφία.
Ο επανεκλεγείς πρόεδρος ευχαρίστησε τους δημοτικούς συμβούλους για την εμπιστοσύνη στο πρόσωπό του και τόνισε: «Θα ασκήσω τα καθήκοντά μου κατά τρόπο τέτοιο που θα προάγει τις εργασίες του Συμβουλίου».
Στη συνεδρίαση παρέστη σχεδόν το σύνολο των συμβούλων (32 από τα συνολικά 33 μέλη), με μόνη απουσία αυτή του δημοτικού συμβούλου Χαράλαμπου Παπαϊωάννου, από την παράταξη «Χαλάνδρι- Φιλική Πόλη».
Αντιδήμαρχοι: Αλλαγή φρουράς
Κατά τη διαδικασία, οδήμαρχος Γρηγόρης Ζαφειρόπουλος όρισε τους νέους αντιδημάρχους για την περίοδο από 18/1/2008 και μέχρι 17/1/2009. Η κ. Ευαγγελία-Περσεφόνη Μπασιάκου παραμένει αντιδήμαρχος Οικονομικών, ενώ από τους προηγούμενους αντιδημάρχους, ο κ. Παναγιώτης Βάσιος μετακινείται από τη θέση του αντιδημάρχου Πόλης (έχοντας και το αξίωμα του αναπληρωτή δημάρχου) στη θέση του αντιδημάρχου Περιβάλλοντος.
Τα νέα πρόσωπα στη διοικητική ομάδα του ∆ήμου είναι ο κ. Μύρων Ανδριανάκης που ορίστηκε αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών, ο κ. Ζαχαρίας Νομπέλης, ο νέος αντιδήμαρχος Πολιτισμού, Νεότητας, Παιδείας και Αθλητισμού και τέλος ο κ. Παντελής Συρμάνογλου στη θέση του αντιδημάρχου Πόλεως.
∆ημαρχιακή Επιτροπή
Η σύσταση της νέας ∆ημαρχιακής Επιτροπής, στην οποία προεδρεύει ο δήμαρχος, Γρηγόρης Ζαφειρόπουλος, έχει ως εξής: Από την πλειοψηφούσα παράταξη ως τακτικά μέλη συμμετέχουν κατά πλειοψηφία (με 27 ψήφους υπέρ και 5 κατά), οι κ.κ. Κώστας Ζανιδάκης, Μιχάλης Κόσσυβας, Γιώργος Θεοδώρου και Άννα-Μαρία Τσίκινη. Από τον συνδυασμό «Χαλάνδρι Φιλική Πόλη», κατά πλειοψηφία (26 ψήφους υπέρ και 6 κατά) εκλέχτηκαν οι κ.κ. Στάθης Ανδρεόπουλος και Κυριακή Γκότση-Μαγκούρα.
Αναπληρωματικά μέλη της ∆ημαρχιακής Επιτροπής ορίστηκαν, κατά πλειοψηφία, από τη διοίκηση οι κ.κ. Σωτήρης Παρασκευόπουλος, Βασίλης Ντούρος, Κατερίνα Κατσουλιέρη-Γκότση και από τη μείζονα μειοψηφία οι κ.κ. Γιάννης Ζιάμπας και Λουκάς Μάρκος και Χαράλαμπος Παπαϊωάννου.
Καθήκοντα αντιδημάρχων
Οι αρμοδιότητες των νέων αντιδημάρχων είναι οι εξής:
Μύρων Ανδριανάκης – Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών
1. Εποπτεία της Τεχνικής Υπηρεσίας και συγκεκριμένα των τμημάτων Μελετών-Κατασκευών και Αυτεπιστασίας-Πολεοδομικών Υπηρεσιών-Αρχιτεκτονικών εφαρμογών-Κηποτεχνικών εργασιών και Πρασίνου-∆ημοτικής συγκοινωνίας-∆ιοικητικής υποστήριξης και ευθύνη συντήρησης Οδικού ∆ικτύου, κατασκευή, συντήρηση πεζοδρομίων, Πολεοδομικού Σχεδιασμού, καθαιρέσεων ∆ιαφημιστικών Πινακίδων και της Υπηρεσίας Αποχέτευσης.
2. Την ευθύνη για την προετοιμασία και προπαρασκευή των εκδηλώσεων του ∆ήμου, σε συνεργασία με τον αντιδήμαρχο Περιβάλλοντος.
3. Την εποπτεία, φροντίδα και ευθύνη για τη συντήρηση των παιδικών χαρών, πάρκων των κοινωφελών, κοινοχρήστων και αθλητικών χώρων της πόλης, καθώς και των οδών, οδοστρωμάτων και πεζοδρομίων της πόλης.
4. Την εποπτεία εφαρμογής των σχετικών διατάξεων για τις αυθαίρετες κατασκευές, χρήσεις καταλήψεις κοινόχρηστων, κοινωφελών χώρων και την ευθύνη αποκατάστασης αυτών.
5. Την εποπτεία, φροντίδα, ευθύνη για τις συντηρήσεις και επισκευές σχολικών, δημοτικών κτηρίων, παιδικών σταθμών ΚΑΠΗ κ.λπ.
6. Τη συνεργασία για την ετοιμότητα, συντονισμό και αποδοτική λειτουργία της επιτροπής ΠΣΕΑ, με τον προϊστάμενο της επιτροπής αυτής, αντιδήμαρχο Πόλεως και τον συναρμόδιο αντιδήμαρχο Περιβάλλοντος.
7. Την υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων που σχετίζονται με την άσκηση των παραπάνω αρμοδιοτήτων.
8. Την τέλεση Πολιτικών Γάμων.
9. Την αναπλήρωση του ∆ημάρχου σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του.
Περσεφόνη-Ευαγγελία Μπασιάκου – Αντιδήμαρχος Οικονομικών
1. Την εποπτεία των Οικονομικών Υπηρεσιών του ∆ήμου και ειδικότερα των Τμημάτων Προϋπολογισμού-Εκκαθάρισης Εντολής ∆απανών-Προμηθειών-Εισπράξεων και Πληρωμών-Αποθήκης-Τελών, Φόρων και ∆ικαιωμάτων-Τελών κοινόχρηστων χώρων-Χορήγηση Αδειών-∆ημοτικής Περιουσίας-Μισθώσεις, Εκμισθώσεις.
2. Τη μέριμνα για τη διενέργεια επιθεωρήσεων για αυθαίρετες καταλήψεις και επεμβάσεις στους κοινόχρηστους χώρους και την ευθύνη για την αποκατάσταση αυτών.
3. Την εποπτεία των λαϊκών αγορών και πανηγύρεων του ∆ήμου, καθώς και των καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος.
4. Την αξιοποίηση της δημοτικής περιουσίας.
5. Την εποπτεία του γραφείου ενημέρωσης καταναλωτών και εμπόρων.
6. Την υπογραφή των σχετικών εγγράφων αποφάσεων και ενταλμάτων πλην προμηθειών και έργων άνω των 45.000ευρώ, που σχετίζονται με την άσκηση των παραπάνω αρμοδιοτήτων.
7. Την τέλεση Πολιτικών Γάμων.
8. Την αναπλήρωση του αναπληρωτή δημάρχου κ. Μύρωνα Ανδριανάκη (Α΄ αναπληρωτή δημάρχου), σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του.
Παντελής Συρμάνογλου – Αντιδήμαρχος Πόλεως
1. Την εποπτεία της ∆/νσης ∆ημοτικής Αστυνομίας και ειδικότερα το τμήμα ελέγχου κυκλοφορίας και στάθμευσης οχημάτων – το τμήμα ελέγχου προστασίας περιβάλλοντος οικοδόμησης, καθαριότητας, ελέγχου κοινοχρήστων χώρων, φύλαξης ∆ημοτικής περιουσίας, – το τμήμα ελέγχου εμπορικών επιχειρήσεων και επιχειρήσεων Υγειονομικού ενδιαφέροντος και επιβολής προστίμων – το τμήμα ∆ιοικητικής Υποστήριξης – Γραμματείας.
2. Την εποπτεία της ∆/νσης ∆ημοτικού Νεκροταφείου και ειδικότερα του τμήματος διαχείρισης – καθαριότητας χώρων ∆ημοτικού Κοιμητηρίου και του τμήματος ∆ιοικητικής Υποστήριξης – Γραμματείας.
3. Την εποπτεία του γραφείου Πολιτικής Προστασίας.
4. Την ευθύνη για την ετοιμότητα, συντονισμό και για την αποδοτική λειτουργία της επιτροπής ΠΣΕΑ, της οποίας και θα προΐσταται σε συνεργασία με τους αντιδημάρχους Τεχνικών Υπηρεσιών και Περιβάλλοντος.
5. Την εποπτεία και τον έλεγχο της λειτουργίας του προγράμματος αντιμετώπισης αδέσποτων ζώων.
6. Την αποκλειστική διαχείριση όλων των θεμάτων που αφορούν τους ROMA που διαμένουν στην πόλη.
7. Την αναζήτηση προγραμμάτων απασχόλησης ανθρωπίνου δυναμικού.
8. Την υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων που σχετίζονται με την άσκηση των παραπάνω αρμοδιοτήτων .
9. Την τέλεση Πολιτικών Γάμων.
10. Την αναπλήρωση της κ. Π. Μπασιάκου, (Β΄ αναπληρώτριας δημάρχου), σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος της.
Ζαχαρίας Νόμπελης – Αντιδήμαρχος Πολιτισμού, Νεότητας, Παιδείας & Αθλητισμού
1. Την ευθύνη για τα θέματα Πολιτισμού Αθλητισμού.
2. Την ευθύνη-εποπτεία και συντονισμό για τα θέματα Πολιτισμού.
3. Την εποπτεία της λειτουργίας των Σχολικών Επιτροπών.
4. Την ευθύνη των σχολικών φυλάκων και των σχολικών τροχονόμων.
5. Την ευθύνη για τον συντονισμό και την αποδοτική λειτουργία της ∆ΕΠ(∆ημοτικής Επιτροπής Παιδείας), της οποίας και θα προΐσταται.
6. Την εποπτεία της κοινωνικής πολιτικής.
7. Την ευθύνη του τομέα ενημέρωσης και επικοινωνίας με τους πολίτες.
8. Την αναζήτηση προγραμμάτων απασχόλησης ανθρωπίνου δυναμικού.
9. Την υπογραφή των σχετικών εγγράφων που σχετίζονται με την άσκηση των παραπάνω αρμοδιοτήτων.
10. Την τέλεση Πολιτικών Γάμων.
11. Την αναπλήρωση του κ. Παντελή Συρμάνογλου, (Γ’ αναπληρωτή δημάρχου), σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του.
Παναγιώτης Βάσιος – Αντιδήμαρχος Περιβάλλοντος
1. Την εποπτεία της ∆/νσης Περιβάλλοντος και ειδικότερα του τμήματος Καθαριότητας και ∆ιοικητικής Υποστήριξης, καθώς και την ευθύνη εφαρμογής του κανονισμού καθαριότητας του ∆ήμου.
2. Την ευθύνη εποπτείας του τομέα ανακύκλωσης.
3. Τη μέριμνα, περισυλλογή και απόσυρση εγκαταλελειμμένων αυτοκινήτων.
4. Την εποπτεία της ∆/νσης Ηλεκτρομηχανολογικού και ειδικότερα του τμήματος Ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού και έργων (προμήθειες, συνεργεία, αποθήκη), του τμήματος συντήρησης και επισκευής οχημάτων, του τμήματος κίνησης οχημάτων και μηχανημάτων, του τμήματος ∆ιοικητικής Υποστήριξης-Γραμματείας και την ευθύνη και τον συντονισμό για θέματα διαχείρισης-εξοικονόμησης ενέργειας και εφαρμογή σχετικών μεθόδων και προγραμμάτων, σε συνεργασία με συναρμόδιους φορείς.
5. Την ευθύνη για την προετοιμασία και προπαρασκευή των εκδηλώσεων του ∆ήμου, σε συνεργασία με τον αντιδήμαρχο Τεχνικών Υπηρεσιών.
6. Τη συνεργασία για την ετοιμότητα, συντονισμό και αποδοτική λειτουργία της επιτροπής ΠΣΕΑ, με τον προϊστάμενο της Επιτροπής, αντιδήμαρχο Πόλεως και τον συναρμόδιο αντιδήμαρχο Τεχνικών Υπηρεσιών.
7. Την υπογραφή των σχετικών εγγράφων που σχετίζονται με την άσκηση των παραπάνω αρμοδιοτήτων.
8. Την τέλεση Πολιτικών Γάμων.
9. Την αναπλήρωση του κ. Ζ. Νόμπελη (∆’ αναπληρωτή δημάρχου), σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του.
Ανθή Σουρτζή