Μετά τις εικόνες ταλαιπωρίας και συνωστισμού, που κατέγραψε και η «Αμαρυσία» πριν από λίγες μέρες, η διοίκηση του ΕΦΚΑ ανακοίνωσε την «αποκέντρωση» εξυπηρέτησης ασφαλισμένων του τέως ΟΑΕΕ, από την υπηρεσία της οδού Λυκείου, στην Αγία Παρασκευή. Ειδικότερα, οι εγγεγραμμένοι του τέως ΟΑΕΕ Χαλανδρίου θα καλύπτονται από υποκατάστημα μισθωτών στο Χαλάνδρι, της Ραφήνας στη Ραφήνα, του Κορωπίου στο Κορωπί κ.ο.κ. Για παράδειγμα, οι ασφαλισμένοι, ελεύθεροι επαγγελματίες του Λαυρίου, που, σήμερα, για να εξυπηρετηθούν, πρέπει να διανύσουν περίπου 100 χλμ., προκειμένου να μεταβούν στην Αγία Παρασκευή και να επιστρέψουν, με τη νέα απόφαση, θα εξυπηρετούνται άμεσα στην περιοχή τους, γλιτώνοντας πολύωρες μετακινήσεις.
Για το σκοπό της αποκέντρωσης, το αρχείο με τους φακέλους και τα στοιχεία των δύο περιφερειακών τμημάτων που στεγάζονται στην υπηρεσία της οδού Λυκείου, θα διαχωριστεί και θα μεταφερθεί στις μονάδες που θα αναλάβουν την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων, όπως άλλωστε έχει γίνει και σε όλες τις αντίστοιχες περιπτώσεις αποκέντρωσης, που έχουν προηγηθεί από την αρχή του έτους. Με την απόφαση του διοικητικού συμβουλίου του Ηλεκτρονικού Εθνικού Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης (e-ΕΦΚΑ) της Πέμπτης, 16 Ιουλίου 2020, αντιμετωπίζεται οριστικά το χρόνιο πρόβλημα της εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων, ελευθέρων επαγγελματιών της Βορειοανατολικής Αττικής, όπως αναφέρει η διοίκηση του οργανισμού.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση του e-ΕΦΚΑ, η αποκέντρωση εντάσσεται σε ένα ευρύτερο σχεδιασμό που έχει ξεκινήσει να υλοποιείται πανελλαδικά στον e-ΕΦΚΑ από τον Δεκέμβριο του 2019 και έχει αποδειχθεί καταλυτικός για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων, αφού, εκτός της προφανούς αποφυγής της ταλαιπωρίας των μετακινήσεων που υφίσταντο, έχει οδηγήσει και σε μείωση των χρόνων αναμονής τους. Η διαδικασία αναμένεται να ολοκληρωθεί την τελευταία εβδομάδα του Αυγούστου, ώστε, από τον Σεπτέμβριο, οι ασφαλισμένοι να έχουν τη δυνατότητα να εξυπηρετούνται άμεσα χωρίς περιττές μετακινήσεις.
Διαβάστε επίσης: Καταργείται η Εφορία Χαλανδρίου – Συγχωνεύεται με τη ΔΟΥ Χολαργού