Νέα πεζογέφυρα στην Αγία Παρασκευή επί της Λεωφόρου Μεσογείων, από την πλατεία Πέτρουλα (οδός Χίου) έως την οδό Ευαγγελιστρίας (πλησίον του ΙΚΑ Αγίας Παρασκευής), περιλαμβάνεται στο έργο κατασκευής 6 πεζογεφυρών σε βασικούς οδικούς άξονες του λεκανοπεδίου το οποίο δημοπρατείται στις 28 Μαρτίου. Φορέας υλοποίησης του έργου, το οποίο περιλαμβάνει 6 συνολικά πεζογέφυρες στην Αττική και συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης και από Εθνικούς Πόρους στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «ΑΤΤΙΚΗ 2014-2020», είναι το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.
Κ. Τσιαμπάς: Έτσι ξεκίνησε το έργο της κατασκευής της γέφυρας»
Στη συνέχεια της ανακοίνωσης της διοίκησης για τη δημοπράτηση της ανισόπεδης γέφυρας Ευαγγελιστρίας, ο Κωνσταντίνος Τσιαμπάς, δημοτικός Σύμβουλος με την παράταξη ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ Η ΠΟΛΗ ΜΑΣ αντιπρόεδρος Οικονομικής Επιτροπής και τ. αντιδήμαρχος τεχνικών υπηρεσιών γράφει για το θέμα.
«Για την σωστή και πλήρη ενημέρωση των δημοτών, σάς παραθέτω το ιστορικό του έργου:
α. Η μελέτη σκοπιμότητας επιλογής θέσεων ανισόπεδων Δ/Β πεζών στο λεκανοπέδιο Αττικής εγκρίθηκε στις 22/2/2011.
β. Ως διοίκηση του Δήμου, με υπομονή και επιμονή διεκδικήσαμε σε πρώτο χρόνο τη γέφυρα Μιχαηλίδη (Γελαδάκη). Επιλέχθηκε με προσωπική παρέμβαση του τότε υπουργού κου Χατζηδάκη, οποίος αναγνώρισε τους μακροχρόνιους αγώνες των κατοίκων αλλά και την αναγκαιότητα του έργου.
Τον Μάρτιο του 2014 εγκαταστάθηκε ο εργολάβος. Στις 4/4/2015 ολοκληρώθηκε. Δόθηκε στην κυκλοφορία το καλοκαίρι του 2016. Η καθυστέρηση οφείλετε στην ανικανότητα ή αδιαφορία της διοίκησης Σταθόπουλου να την ηλεκτροδοτήσει επί δεκαέξι μήνες.
γ. Από το 2012 και αφού εξασφαλίσαμε την κατασκευή της γέφυρας Μιχαηλίδη, άρχισε ο αγώνας για να εντάξουμε τη γέφυρα ΙΚΑ (ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΡΊΑΣ) στο πρόγραμμα των 6 γεφυρών του λεκανοπεδίου που θα χρηματοδοτούντο από το ΕΣΠΑ. Το καταφέραμε με ανταγωνιστικά πολλούς και μεγάλους Δήμους.
δ. Με την απόφαση αρ. πρωτ. ΔΜΕΟ/ΟΙΚ./1039/15_3_2013 εγκρίθηκε η κατασκευή των έξι (6) γεφυρών και στις 23/5 /2014 έγινε η ανάθεση μελετών οι οποίες ολοκληρώθηκαν και παραδόθηκαν στο τέλος του 2014. Ως αντιπολίτευση επί 2 ½ χρόνια με συνεχείς δημόσιες παρεμβάσεις ζητούσαμε την παρέμβαση της διοίκησης του Δήμου να επισπευτεί η κατασκευή δεδομένου ότι το έργο είναι χρηματοδοτούμενο, αλλά όπως και σε άλλες παρόμοιες περιπτώσεις ο κύριος Σταθόπουλος για άλλη μια φορά απέδειξε ότι είναι απόλυτα ταυτισμένος με το ΣΥΡΙΖΑ και λειτουργεί πρωτίστως κομματικά.
Άποψή μου είναι ότι στόχος όλων μας πρέπει να είναι η εξασφάλιση και η εκτέλεση έργων που αναβαθμίζουν την πόλη μας και εξυπηρετούν την καθημερινότητα των πολιτών και όχι ποιος τα εγκαινιάζει. Όταν όμως η ιδιοτέλεια κυριαρχεί ως στρατηγικός στόχος της διοίκησης υιοθετώντας την τακτική Σύριζα ‘’χρησιμοποιούμε οποιονδήποτε τρόπο και μέσον αρκεί να μην χάσουμε την εξουσία’’ είναι δημοκρατική υποχρέωση της αντιπολίτευσης να ενημερώνει τους πολίτες».
Ο κ. Τσιαμπάς αναφέρθηκε και σε άλλα έργα του Δήμου, κάνοντας συγχρόνως κριτική στη Δημοτική Αρχή.
Κατασκευής των έργων Ομβρίων Υδάτων στο Δήμου Αγίας Παρασκευής
Όταν η ιδιοτέλεια και η επικοινωνία κυριαρχεί ως στρατηγικός στόχος τη κάθε διοίκησης στη βάση «χρησιμοποιούμε οποιονδήποτε τρόπο και μέσον αρκεί να μην χάσουμε την εξουσία» είναι δημοκρατική υποχρέωση της αντιπολίτευσης να ενημερώνει τους πολίτες.
α. Κατασκευή Αγωγού Ομβρίων Δερβενακίων μέχρι τη Χίου
Κατασκευάσθηκε τη δεκαετία του 70 επί δημαρχίας του αείμνηστου Κατσάρα.
β. Κατασκευή Αγωγού Ομβρίων Δερβενακίων από Χίου μέχρι Χρυσοστόμου Σμύρνης :
Κατασκευάσθηκε το 1986-1987 επί δημαρχίας κου Χατζηανδρέου.
γ. Κατασκευή Αγωγού Ομβρίων Δερβενακίων από Χρυσοστόμου Σμύρνης μέχρι Δουκίσης Πλακεντίας – Παναγούλη:
Κατασκευάστηκε από την Αττική Οδό.
δ. Κατασκευή Αγωγού Ομβρίων Αιγαίου Πελάγους μέχρι Νεαπόλεως :
Κατασκευάσθηκε επί δημαρχίας αείμνηστου Σταύρου Γκότση.
ε. Κατασκευή Αγωγού Ομβρίων Νεαπόλεως μέχρι Καλαβρύτων :
Κατασκευάσθηκε από Αττική Οδό.
στ. Κατασκευή Αγωγού Ομβρίων Κυκλάδων- Σολωμού και Κάθετων :
Κατασκευάσθηκε επί δημαρχίας αείμνηστου Σταύρου Γκότση.
ζ. Όμβρια στα Πευκάκια (Αγ. Αναργύρων και Παπανδρέου).
Το έργο είναι προς δημοπράτηση από την περιφέρεια. Η μελέτη αποτελεί τμήμα της μελέτης της Αττικής Οδού την οποία μας παραχώρησαν. Πρέπει να συγχαρούμε και να ευχαριστήσουμε τον συνδημότη μας από τα Πευκάκια κο Παναγάκο υπάλληλο της Περιφέρειας Αττικής, που αγωνίσθηκε και εξασφάλισε την κατασκευή του έργου.
η. Κατασκευή Ομβριων οδών Καραϊσκάκη -Πατριάρχου Γρηγορίου :
Η μελέτη συντάχθηκε από το γραφείο Μαχαίρα -Λαζαρίδη -Πέππα επικαιροποιήθηκε το 2004-2005 και κατασκευάσθηκε από την Νομαρχία Αττικής το 2008-2009 , επί δημαρχίας κου Γιαννακόπουλου.
Τα παραπάνω αντιπλημμυρικά έργα αποτελούν το 14 % των προβλεπομένων, (αφαιρουμένου του ζ) .
θ. Προμελέτη Ομβρίων (Κοντόπευκου – Παραδείσου –Πευκακίων νότια της οδού Παναγούλη)
Συντάχθηκε από το γραφείο Μαχαίρα -Λαζαρίδη -Πέππα θεωρήθηκε από την Δνση Υδραυλικών του Υπουργείου Δημοσίων έργων το 2007, Π/Υ 23 εκ. περίπου. Για να χρησιμοποιηθεί πρέπει να επικαιροποιηθεί.
ι. Κατασκευή Αγωγών Ομβρίων Δήμου Αγίας Παρασκευής 2011. Π/Υ 5,5 εκ.
Η μελέτη συντάχθηκε μετά από απόφαση της διοίκησης Ζορμπά, από την Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου με την βοήθεια του καθηγητού υδραυλικών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου και συνδημότη μας κου Κουτσογιάννη (χωρίς κόστος) τον οποίο και ευχαριστούμε.
Από τη συγκεκριμένη μελέτη αποσπάσθηκε το κομμάτι των οδών Χίου , Ολυμπίας και Πεντέλης, έργο το οποίο χρηματοδοτήθηκε χωριστά, επειδή έπρεπε να προηγηθεί των ποδηλατοδρόμων.
Για το υπόλοιπο έργο, Π/Υ 4,4 εκ. περίπου, η μελέτη δόθηκε από τη διοίκηση του κυρίου Σταθόπουλου στην περιφέρεια της κας Δούρου, για να το κατασκευάσει, αφού πρώτα τροποποιήθηκε επί το χείρων, χωρίς να ενημε-ρωθεί το ΔΣ για τους λόγους παρά τις επανειλημμένες ερωτήσεις της αντιπολίτευσης. Με ενέργειες της διοίκησης Σταθόπουλου εντάχθηκε στο Τ.Π της περιφέρειας το 2015 και δημοπρατήθηκε στις 7/9/2016. Δόθηκε έκπτωση 73%. Παρότι έχει υπογραφεί η σύμβαση, στον Π/Υ της περιφέρειας του 2017 για το συγκεκριμένο έργο έχουν εγγραφεί χίλια (1000) ευρώ, αναμένουμε την έναρξη της κατασκευής».
«Πρόταση προς τον κύριο δήμαρχο»
Ο κ. Τσαμπάς συνεχίζει με δημόσια πρόταση προς τον δήμαρχο Γιάννη Σταθόπουλο.
«Κύριε Δήμαρχε έχοντας υπόψη τη γνωστή και εκφρασμένη δημόσια θεωρία σας «ότι θέλουν οι εργολάβοι» , την κακή εμπειρία από την επίβλεψη του έργου Κοντοπεύκου από την περιφέρεια, και από τη διοίκησή σας (πάνω από 200 οι κακοτεχνίες στο πρώτο εξάμηνο λειτουργίας του και κάθε μέρα παρουσιάζονται καινούργιες), την εκτός λογικής (για τέτοιο έργο) έκπτωση 73% και ότι λειτουργείτε πρωτίστως κομματικά, ταυτιζόμενος απόλυτα με οτιδήποτε ΣΥΡΙΖΑΙΙΚΟ, σας προτείνουμε να οργανώσετε την καθημερινή και με επιμονή επίβλεψη του έργου με αιρετούς που έχουν τεχνογνωσία (υπάρχουν στη δημοτική σας ομάδα) επειδή οι μηχανικοί του δήμου δεν έχουν το δικαίωμα , ώστε το έργο να γίνει σύμφωνα με τους κανόνες της τέχνης και της επιστήμης και να είναι λειτουργικό σε βάθος χρόνου. Εμείς ως αντιπολίτευση θα κάνουμε το χρέος μας.
Ο χρόνος θα φανερώσει και τους πραγματικούς λόγους παραχώρησης της μελέτης για την κατασκευή στην Περιφέρεια της κυρίας Δούρου, αρχίζοντας από τις απορρέουσες από την έκπτωση 73%, πιθανές παρενέργειες , που εύχομαι να μην υπάρξουν.
ια. Κατασκευή Αγωγών Όμβριων των Οδών Χίου ,Ολυμπίας και Πεντέλης
Η μελέτη αποτελεί τμήμα της προηγούμενης μελέτης. Το έργο εγκρίθηκε στις αρχές του 2014 ως αναγκαίο να προηγηθεί των εργασιών του έργου κατασκευής των ποδηλατοδρόμων στο Κοντόπευκο. Χρηματοδοτήθηκε από τις Δημ. Επενδύσεις του Υπουργείου με απόφαση του τότε υπουργού κου Χατζηδάκη. Δημοπρατήθηκε από την διοίκηση Ζορμπά. Ανάδοχος αναδεί χθηκε ο ίδιος εργολάβος των ποδηλατοδρόμων με έκπτωση περίπου 73% . Η διοίκηση του κου Σταθόπουλου ανέλαβε την κατασκευή».