Γράφει ο Άρης Κόκκας
Πρόκειται για τη βελτιωμένη εκδοχή του πρώτου προσθιοκίνητου μοντέλου της BMW στην εκδοχή με τον κινητήρα βενζίνης των 140 ίππων. Το πρώτο MPV της γερμανικής εταιρείας άνοιξε την κερκόπορτα της κίνησης στους εμπρός τροχούς στην ορκισμένη πισωκίνητη εταιρεία. Θα πει κανείς ότι είχε προηγηθεί το Mini, αυτό μετέφερε εκ γενετής την κίνηση εμπρός, ως μέρος μιας σειράς καινοτομιών που είχε εμπνευστεί ο μικρασιάτης δημιουργός του, Άλεκ Ισσιγόνης. Ο κοινός αυτός τόπος δεν είναι καθόλου τυχαίος, μια και τα δύο οχήματα μοιράζονται την ίδια UKL1 πλατφόρμα. Η τελευταία ορίζει μια και μοναδική διάταξη. Κινητήρας τοποθετημένος εγκάρσια εμπρός, κίνηση στους εμπρός τροχούς. Συγχρόνως όμως και μεγαλύτερη προσφορά σε χώρους για τους επιβάτες και κυρίως για εκείνους του πίσω μέρους.
Βρείτε το άρθρο ΕΔΩ.