Προορισμένο για τους γρήγορους δρόμους της πόλης και του αυτοκινητόδρομου, το Yaris της νέας γενιάς είναι απόλυτα ready-to-go, γεμάτο ενέργεια, συνδυάζοντας την πλήρως υβριδική ηλεκτρική τεχνολογία με τις συμπαγείς διαστάσεις και την αιχμηρή σχεδίασή του. Η 4η γενιά του Yaris αλλάζει συνολικά και βάζει τον πήχη για τον ανταγωνισμό ακόμα πιο ψηλά!
Το πάλαι ποτέ «ασχημόπαπο» μετατρέπεται σ’ ένα πανέμορφο μοντέλο με πολύ προσωπικό χαρακτήρα! Το εμπρόσθιο μέρος ενσωματώνει μια νέα επιθετική μάσκα, με μεγάλη εισαγωγή για τον αέρα και διαφορετικής αισθητικής μακρόστενα φωτιστικά σώματα -με LED φώτα ημέρας. Και το πίσω μέρος εντυπωσιάζει, με τις πολλές γυάλινες επιφάνειες και το πορτ μπαγκάζ των δύο επιπέδων, που παραπέμπει στο CH-R. Η νέα σπορτίφ αισθητική της 4ης γενιάς του Yaris συμπληρώνεται από τους μυώδεις προφυλακτήρες και τη διχρωμία του αμαξώματος, με την οποία αυξάνονται οι προσωπικές επιλογές του αγοραστή.
Το νέο Yaris βασίζεται στην καινούργια πλατφόρμα GA-B, η οποία αποτελεί εξέλιξη της ΤΝGA. Οι υπεύθυνοι της Toyota υπόσχονται πιο δυναμικά στοιχεία οδικής συμπεριφοράς και περισσότερη ακαμψία. Παράλληλα, το μήκος δεν ξεπερνά τα 3,940 μέτρα, μειωμένο κατά 5 mm συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά, το ύψος μειώθηκε κατά 40 mm (1,470), την ίδια ώρα μάλιστα που το μεταξόνιο αυξήθηκε κατά 50 mm φτάνοντας τα 2,560. Όμως, το μεγαλύτερο πλάτος και μεταξόνιο έχουν ως αποτέλεσμα να υπάρχει μεγαλύτερος χώρος για τους επιβάτες και το πορτμπαγκάζ, χωρίς να αλλοιωθεί ο χαρακτήρας του.
Εσωτερικό
Στο εσωτερικό του νέου Yaris η συνολική εικόνα είναι σύγχρονη και ιδιαίτερα καλαίσθητη. To ταμπλό, με τις αρκετές καμπύλες, φιλοξενεί την οθόνη αφής του συστήματος πολυμέσων, ενώ ο πίνακας οργάνων χωρίζεται με τις ψηφιακές ενδείξεις που αφορούν τη λειτουργία του οχήματος. Εκτός του πλέγματος συστημάτων ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας, με την ονομασία Safety Sense, η νέα γενιά του Yaris διαθέτει μια ακόμη καινοτομία. Έτσι, ανάμεσα στους εμπρός επιβάτες η εταιρεία έχει τοποθετήσει έναν αερόσακο για ακόμη μεγαλύτερα επίπεδα ασφάλειας.
«Big Small»
Αυτή η φράση-απόφθεγμα είναι η κεντρική ιδέα για την πρώτη παρουσίασή του. Έχουν χρησιμοποιηθεί καλύτερης ποιότητας υλικά ώστε να δίνει και μια εικόνα πολυτέλειας. Ένας βασικός τομέας κατά την εξέλιξή του ήταν η βελτίωση και της οδικής συμπεριφοράς του. Η περισσότερο δύσκαμπτη και επέτρεψε την επαναρρύθμιση της ανάρτησης. Η τελευταία αποτελείται από γόνατα τύπου MacPherson με ψαλίδια βάσης και αντιστρεπτική ράβδο εμπρός και από ημιάκαμπτο άξονα πίσω, δηλαδή δεν έχει αλλάξει η διάταξή της σε σχέση με πριν. Όμως, στο νέο Yaris, είναι πιο σφιχτή, ιδίως στο πίσω μέρος, χωρίς να επηρεαστεί η άνεση των επιβατών. Πέραν αυτού, βελτιώθηκε και το σύστημα διεύθυνσης ώστε να προσφέρει καλύτερη αίσθηση και πληροφόρηση στον οδηγό και να είναι αμεσότερο και ακριβέστερο.
Οι κινητήρες
Το καινούργιο μοντέλο διατίθεται σε τρεις εκδόσεις αναφορικά με τους κινητήρες του. Με τον τρικύλινδρο 1.0 VVT-i των 72 PS, με τον καινούργιο τρικύλινδρο 1.5 VVT-i των 122 PS και, φυσικά, με τον (τρικύλινδρο) 1.5 Hybrid Dynamic Force. Όπως είναι αναμενόμενο, ο τελευταίος αποτελεί το τεχνολογικό επίτευγμα, καθώς διαθέτει το τέταρτης γενιάς υβριδικής διάταξης σύστημα που έχει εξελίξει η Toyota. Αυτό αποτελείται από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης και δύο ηλεκτροκινητήρες. H μέγιστη συνδυαστική ισχύς του συστήματος είναι 116 PS, αυξημένη κατά 16% σε σχέση με πριν. Όπως ανακοινώθηκε από την ελληνική αντιπροσωπεία, οι τιμές του θα ξεκινούν από τα 13.000 ευρώ για την έκδοση με τον 1.0 VVT-i, από τα 15.380 ευρώ για αυτή με τον 1.5 VVT-i και από τα 17.140 ευρώ για το Yaris Hybrid.