Έχουμε ξαναπεί ότι η αγορά της μοτοσικλέτας άλαξε δραματικά τα τελευταία χρόνια. Το δίκυκλο έχει γίνει κτήμα πολλών χιλιάδων Ελλήνων, οι οποίοι συνδυάζουν την πρακτικότητα με την οδηγική ευχαρίστηση. Αυτός είναι ο λόγος που τα “megascooter” κυρίευσαν τις αγορές και στρογγυλοκάθονται στην κορυφή των πωλήσεων.
Το ανανεωμένο Xciting 300 Ri της KYMCO ανήκει στην προσφιλή κατηγορία των πολυτελών GT και έχει αρκετούς ανταγωνιστές στην ελληνική αγορά. ´Ομως η δοκιμή μας απέδειξε ότι τα καταφέρνει μια χαρά να… κοιτάξει στα μάτια τους Ιάπωνες και Ευρωπαίους ανταγωνιστές.
Άλλωστε η KYMCO επιμένει να επενδύει, τόσο στην έρευνα και ανάπτυξη, όσο και στη μοντέρνα εμφάνιση. ´Ετσι, το νέο Xciting έχει… ιταλικά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά, αφού εκεί βρίσκεται το σχεδιαστικό κέντρο της ασιατικής εταιρείας. Τα στοιχεία αυτά είναι ευδιάκριτα σε όλα τα σκούτερ της, ιδιαίτερα στο νέο Xciting 300 Ri.
Tα τρία διαθέσιμα χρώματα (λευκό, ανθρακί και χρυσαφί) ταιριάζουν πολύ με την επιθετική σχεδίαση, ιδιαίτερα με τους σφηνοειδείς προβολείς (τεχνολογίας LED), το αεροδυναμικό φέρινγκ με την φιμέ ζελατίνα και τις ζάντες αλουμινίου.
Δεν είναι όμως μόνον αυτοί οι νεοτερισμοί στο νέο σκούτερ της KYMCO. Ουσιαστική είναι η βελτίωση του αεροδυναμικού συντελεστή, αλλά και της χρηστικότητας, με την χαμηλότερη σέλα και το ψηλότερο κεντρικό σταντ, ώστε να επιτρέπονται ακόμη μεγαλύτερες κλίσεις.
Εξακολουθούν να γοητεύουν οι κόκκινες δαγκάνες, το μοντέρνο πάνελ οργάνων (που είναι εξαιρετικά χρήσιμο), η τάπα αεροπορικού τύπου και οι σίγουρες χειρολαβές του συνοδηγού.
Η χαρά του αναβάτη!
Κάποιοι φίλοι που το είδαν, αποφάσισαν να… πουλήσουν τις κλασικές πεντατάχυτες μηχανές τους και να απολαύσουν την… τεμπελιά του αυτόματου κιβωτίου CVT, τον ήσυχο ήχο του υγρόψυκτου injection κινητήρα, την άνεση της σέλας και τα πλεονεκτήματα του χαμηλού ύψους, ιδιαίτερα για όσους δεν είναι πάνω από 1,80!
Οι 24 ίπποι επιταχύνουν πολύ γρήγορα και εξυπηρετούν χαλαρά τα 189 κιλά + αυτά των αναβατών. Τόσο στην προσπέραση όσο και για ταχύτητες ταξιδίου, οι επιταχύνσεις ικανοποιούν απόλυτα. Το φέρινγκ απαιτεί λίγο… σκύψιμο, το ίδιο πρέπει να κάνει και ο συνοδηγός, που βρίσκεται λίγο πιο ψηλά στη σέλα.
Τα 3 δισκόφρενα τύπου “μαργαρίτα” με τις διπίστονες δαγκάνες, εκτός του ότι είναι εμφανίσιμα, σταματούν ακαριαία το σκούτερ. Τέλος, και η ανάρτηση είναι επαρκώς σκληρή για να παρέχει ασφάλεια και αρκούντως άνετη για τις… λακούβες και τις κακοτεχνίες των δρόμων της πρωτεύουσας.
Κοντολογίς, με το νέο Xciting 300 Ri, αφού πρώτα πληρώσετε τις 4.290 ευρώ (πολυ ανταγωνιστική τιμή…), θα έχετε τον ιδανικό σύντροφο για την πόλη και την εξοχή. ´Ενα άνετο μέσο μεταφοράς για ένα ή δύο άτομα, με χαμηλή κατανάλωση και δίχως απαιτήσεις για ειδικές οδηγικές γνώσεις…
Χρήστος Φωτιάδης