Ένα απ’ τα χαρακτηριστικά της Nissan είναι ότι κάθε νεοεμφανιζόμενο μοντέλο της μπαίνει στην αγορά εντελώς έτοιμο για την πορεία που ξεκινά! Αυτό οφείλεται αφενός στις εξαντλητικές δοκιμές που προηγούνται του λανσαρίσματος και αφετέρου στην όλο και συχνότερη χρήση στοιχείων από άλλα μοντέλα, κυρίως όσων έχουν δοκιμαστεί με επιτυχία στο χρόνο. Στην περίπτωση του νέου Pulsar, το… ηρωικό μοτέρ 1.5 dCi είναι αυτό που εξαρχής δίνει τον πρώτο θετικό βαθμό με το που θα γυρίσει το κλειδί στο ταμπλό!
Μετά την τεράστια επιτυχία του Qashqai, η Nissan αποφάσισε να εμπλουτίσει τη γκάμα της με ένα συμβατικό μικρομεσαίο hatch, δηλαδή ένα 5θυρο μοντέλο με μήκος αμαξώματος 4,38 μέτρα, το οποίο διακρίνεται για την πρακτικότητα και τους χώρους του, με όπλα το μεγάλο μεταξόνιο 2,7 μέτρων και χώρο αποσκευών 385 λίτρων. Λίγο δύσκολο το… όνομα και ακόμα πιο δύσκολη η… μετάφρασή του: «αστέρας νετρονίων με ισχυρό μαγνητικό πεδίο που περιστρέφεται ταχύτατα γύρο από τον άξονά του»! Όμως η εντύπωση που μένει είναι πάνω απ’ όλα πολύ θετική.
Αυτό ξεκινά με την εξωτερική εμφάνιση, ελαφρώς… κλασική για τα μέτρα της Nissan, αλλά γενικά αποδεκτή από όλη την ηλικιακή γκάμα και ταυτόχρονα μοντέρνα. Στοιχεία που ξεχωρίζουν είναι το χαρακτηριστικό «V» στο πρόσθιο μέρος, προβολείς LED και φώτα ημέρας σχήματος μπούμερανγκ. Στο εσωτερικό τα πράγματα είναι εξίσου καλά, με πολύ καλό οπτικό πεδίο για οδηγό και επιβάτες, καλή πλευρική στήριξη στα καθίσματα, εργονομικούς διακόπτες και μοντέρνα αίσθηση της κεντρικής κονσόλας που παραπέμπει σε συγγενικά μοντέλα του ομίλου Nissan-Renault. Οι χώροι για μικροαντικείμενα είναι άφθονοι ενώ η ευρυχωρία γενικότερα στο εσωτερικό άνω του μέσου όρου.
Όπως είπαμε και στην αρχή, ο… διάσημος dCi turbo-diesel 1.5 λίτρου και απόδοσης 110 PS ταιριάζει γάντι στο αμάξωμα και το εξατάχυτο κιβώτιο κάνει πολύ απλή τη ζωή του οδηγού. Εντύπωση μας έκανε η σπουδαία πρόσφυση, η έλλειψη ενοχλητικών κλίσεων στις δύσκολες στροφές, αλλά και η πολύ καλή ανάρτηση, που δεν στερεί την άνεση για χάρη της σταθερότητας. Πέραν της άριστης συμπεριφοράς στον αυτοκινητόδρομο, το Pulsar κινείται με την ίδια άνεση στην πόλη και παρκάρει απροβλημάτιστα.
Με τιμές που ξεκινούν λίγο πάνω απ’ τις 16.000 ευρώ (με απόσυρση), το νέο απόκτημα της Nissan στην κατηγορία C «οφείλει» να κάνει μια επιτυχημένη καριέρα, ακόμη και στη δύσκολη ελληνική αγορά. Η εγγύηση του Ομίλου Θεοχαράκη αποτελεί άλλο ένα (εγχώριο) ατού για να το πετύχει.
Xρήστος Φωτιάδης