Με δυο πρωτότυπες συντονισμένες παρουσιάσεις, ο Όμιλος Συγγελίδη (αποκλειστικός αντιπρόσωπος και εισαγωγέας της γαλλικής premium φίρμας DS στην Ελλάδα) έκλεψε την καρδιά των Ελλήνων δημοσιογράφων, όπως έκανε άλλωστε και το ολοκαίνουργιο DS3. Η πρώτη παρουσίαση, που έγινε στην όμορφη παραθαλάσσια ζώνη, συνδυάστηκε με την πρώτη εν Ελλάδι δοκιμή του νέου premium μοντέλου, το οποίο μας άφησε εξαιρετικές εντυπώσεις. Η αγορά αυτοκινήτων αλλάξει δραματικά τα τελευταία χρόνια, ακόμα και στην Ελλάδα, χωρίς καλά καλά να το συνειδητοποιούμε. Έτσι, η μέχρι πριν λίγα χρόνια άγνωστη κατηγορία B – SUV εξελίσσεται σε πολύ δημοφιλή και απαραίτητη για κάθε μεγάλο κατασκευαστή. Σε αυτή ακριβώς την κατηγορία έρχεται να πρωταγωνιστήσει το DS3, έχοντας «στο μάτι» ως άμεσο ανταγωνιστή το Audi Q2!
Tα όπλα του σε αυτή τη «μονομαχία» είναι πολλά και ισχυρά. Η σχεδίαση είναι ριζοσπαστική και εκφράζει το υψηλό τεχνολογικό προφίλ της μάρκας. Στον διάκοσμο της καμπίνας κυριαρχούν οι ρόμβοι, ένα μοτίβο με την σχεδιαστική υπογραφή της DS. Οι συνδυασμοί χρωμάτων και υλικών που διατίθενται ως πακέτα, είναι εμπνευσμένοι από γειτονιές και προάστια του Παρισιού, ως συμβολισμό της καταγωγής της φίρμας. Υπάρχει ειδικό ξεχωριστό τμήμα με εξειδικευμένους τεχνίτες που ασχολούνται με την κατασκευή της καμπίνας και δίνουν μια αίσθηση χειροποίητου στις τεχνοτροπίες και στο φινίρισμα των κορυφαίας ποιότητας υλικών: Μαλακό πλαστικό, δέρμα Nappa, Alcantara, αλουμίνιο. Παντού εμφανής η πρόθεση να ξεχωρίζει το DS3 από τον ανταγωνισμό.
Αντίστοιχη είναι και η εικόνα του εξοπλισμού, που είναι πολύ πλούσιος και δίνει στο εσωτερικό σύγχρονο αέρα. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων επτά ιντσών είναι στάνταρ, ενώ στις εκδόσεις με σύστημα πλοήγησης η κεντρική οθόνη είναι 10,3”. Το DS 3 Crossback ενσωματώνει όλη την τεχνολογία οδηγικών βοηθημάτων ενεργητικής ασφάλειας, στην πλέον εξελιγμένη μορφή τους. Η δε σύγκριση με όσα προσφέρει ο ανταγωνισμός είναι συντριπτικά υπέρ του γαλλικού μοντέλου! Το DS3 βασίζεται στη νέα πλατφόρμα CMP, η οποία εξελίχθηκε για να προσφέρει αυξημένη ακαμψία (+30%), μειωμένο βάρος (-35 kg) ενώ είναι συμβατή και με ηλεκτρικό σύστημα κίνησης χωρίς οι μπαταρίες να αφαιρούν χώρο από τους επιβάτες και τις αποσκευές. Πράγματι, οι χώροι εμπρός και πίσω είναι άνετοι για κεφάλι και πόδια. Μικρή ένσταση ως προς το άνοιγμα του πίσω παραθύρου, που έπεσε θύμα της εξωτερικής πρωτοπόρας σχεδίασης! Στη διάρκεια της σύντομης δοκιμής διαπιστώσαμε ότι και οι δυο εκδόσεις, ντίζελ και βενζίνης απόδοσης 100 ίππων, προσφέρουν ισχύ από χαμηλά, ευχάριστη ροπή και απίθανη ηχομόνωση στην καμπίνα!
Έχοντας όλα αυτά κατά νου και εν αναμονή της πιο άνετης σε χρόνο δημοσιογραφικής δοκιμής, προσήλθαμε στη γιορτή της επόμενης μέρας προς τιμή του νέου μοντέλου, με τη συμμετοχή του Ιδιοκτήτη του Ομίλου, Πολυχρόνη Συγγελίδη, ολόκληρου του στελεχιακού δυναμικού και δύο στελεχών από το εργοστάσιο. Η δε γιορταστική ατμόσφαιρα ήταν ανάλογη της αισιοδοξίας που διακατέχει τα στελέχη, για μια καλή πορεία του DS3 στην ελληνική αγορά. Ευχόμαστε καλή επιτυχία!