Κορυφαία διάκριση για το Mazda MX-30 e-Skyactiv R-EV, με το plug-in hybrid μοντέλο της εταιρείας να λαμβάνει τη μέγιστη βαθμολογία πέντε αστέρων από τo Euro NCAP.
Μάλιστα, τα εξαιρετικά αποτελέσματα του ηλεκτρικού MX-30 e-Skyactiv EV που πέρασε το test το 2020 ισχύουν επίσημα και για το νέο plug-in υβριδικό μοντέλο.
Και τα δύο μοντέλα MX-30 βαθμολογήθηκαν εντυπωσιακά και στις τέσσερις κατηγορίες δοκιμών του Euro NCAP: Ενήλικος επιβάτης – 91%, Παιδικός επιβάτης – 87%, Ευάλωτος χρήστης του δρόμου (ασφάλεια πεζών) – 68% και Safety Assist – 73%.
Επιπλέον, πέτυχαν μέγιστη βαθμολογία στις δοκιμές πλευρικής πρόσκρουσης και στην απόδοση στα crash test με βάση παιδιά 6 και 10 ετών τόσο για μετωπική όσο και για πλευρική πρόσκρουση.
Το MX-30 ήταν το πρώτο Mazda που πέτυχε συνολική βαθμολογία πέντε αστέρων σύμφωνα με τις αυστηρότερες αξιολογήσεις 2020 Euro NCAP για την αντοχή σε σύγκρουση με μεγαλύτερη έμφαση στην προστασία των επιβατών, την προστασία μετά τη σύγκρουση και την προηγμένη τεχνολογία υποβοήθησης οδηγού.
Αυτή η εξαιρετική απόδοση είναι αποτέλεσμα τριών βασικών παραγόντων: Η πιο πρόσφατη αρχιτεκτονική Skyactiv Vehicle Architecture διαθέτει ένα υψηλής ακαμψίας, απορροφητικό στις κρούσεις αλλά και ελαφρύ αμάξωμα. Ένα ευρύ φάσμα προηγμένων τεχνολογιών ασφάλειας i-Activsense βοηθούν τους οδηγούς να εντοπίζουν πιθανούς κινδύνους και να μειώνουν την πιθανότητα ζημιάς ή τραυματισμού, ενώ τα υψηλά πρότυπα προστασίας των πεζών μετριάζουν τις επιπτώσεις μιας σύγκρουσης με ευάλωτους χρήστες του δρόμου.
Το plug-in υβριδικό της νέας σειράς της Mazda προσφέρει την ίδια οδηγική απόλαυση με το πλήρως ηλεκτρικό MX-30, ενώ ταυτόχρονα προσφέρει νέους τρόπους χρήσης ενός αυτοκινήτου ως ηλεκτρικού οχήματος με μπαταρία. Με τη χρήση της μπαταρίας 17,8 kWh, το e-Skyactiv R-EV έχει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία 85 χλμ. Χρησιμοποιώντας τη μοναδική τεχνολογία περιστροφικού κινητήρα της Mazda, ο ολοκαίνουργιος βενζινοκινητήρας 830 cm³ με ένα ρότορα λειτουργεί ως γεννήτρια για να επιτρέπει διαδρομές σε μεγαλύτερες αποστάσεις. Χωρίς μηχανική σύνδεση μεταξύ του κινητήρα και των τροχών, η περιστροφική μονάδα λειτουργεί απλώς ως γεννήτρια, διασφαλίζοντας ότι το MX-30 e-Skyactiv R-EV κινείται πάντα μέσω του ηλεκτροκινητήρα για να προσφέρει μια απρόσκοπτη εμπειρία οδήγησης EV.
Το Mazda MX-30 e-Skyactiv R-EV θα κυκλοφορήσει σε όλη την Ευρώπη το δεύτερο εξάμηνο του 2023.