Τη νέα δρομολογιακή και τιμολογιακή πολιτική της, που ετέθη σε εφαρμογή από την 1η Αυγούστου, ανακοίνωσε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε.
Όσον αφορά τη δρομολογιακή πολιτική, βασικά χαρακτηριστικά του νέου πλέγματος των δρομολογίων είναι τα εξής: Εξασφαλίζεται η καθολική υπηρεσία, δηλαδή κάθε περιοχή της Ελλάδας με σιδηροδρομικό δίκτυο εξυπηρετείται σιδηροδρομικά, αυξάνεται η δυναμικότητα των δρομολογίων αιχμής, αναπτύσσονται περαιτέρω τα προαστιακά δρομολόγια και σε περιοχές πέραν της Αττικής, διασυνδέονται τα αρτηριακά με τα περιφερειακά δρομολόγια, με τα δεύτερα να λειτουργούν τροφοδοτικά των πρώτων.
Σημειώνεται ότι στο βασικό άξονα ΠΑΘΕΠ (Πάτρα – Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Προμαχώνας), όπου και κινείται η συντριπτική πλειοψηφία της επιβατικής βάσης (πλέον του 80% των επιβατών), τα δρομολόγια διατηρούνται ή και ενισχύονται με επιπλέον οχήματα στους συρμούς. Σημαντικό στοιχείο για την αναβάθμιση των δρομολογίων της Πελοποννήσου αποτελεί το γεγονός ότι από το Σάββατο 1η Αυγούστου αποδόθηκε στην κυκλοφορία και η γραμμή Κορίνθου – Άργους/Ναυπλίου – Τρίπολης.
Οι επιβάτες μπορούν να ενημερώνονται για τα νέα δρομολόγια, που τους ενδιαφέρουν, στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, στον τηλεφωνικό αριθμό 1110 ή στους κατά τόπους σταθμούς.
Όσον αφορά την τιμολογιακή πολιτική, από 1ης Αυγούστου ετέθησαν σε ισχύ και τα νέα τιμολόγια για τις επιβατικές μεταφορές. Εκτός των εισιτηρίων των προαστιακών μετακινήσεων (συμπεριλαμβανομένης και της Λάρισας – Θεσσαλονίκης) που παραμένουν σταθερά σε χαμηλή τιμή, τα υπόλοιπα εισιτήρια του σιδηροδρόμου αυξάνονται κατά 7% έως 33% – ανά περίπτωση και ανά κατηγορία εισιτηρίου.
Παράλληλα, με τις αλλαγές στο πλέγμα των δρομολογίων της και τα τιμολόγια των εισιτηρίων, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει ήδη δρομολογήσει σειρά μικρότερων και μεγαλύτερων αλλαγών στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, οι κυριότερες αλλαγές είναι: Η δυνατότητα έκδοσης εισιτηρίων, μέσω ΑΤΜ τραπεζών, η ριζική αναμόρφωση των σημείων πώλησης στα κέντρα των πόλεων, νέες υπηρεσίες, μέσω σταθερού και κινητού τηλεφώνου, η βελτίωση των «ξενοδοχειακών» υπηρεσιών επί των τρένων και η αναθεώρηση πολιτικής αποζημιώσεων των επιβατών για καθυστερήσεις.