Κυκλοφοριακά προβλήματα δημιουργούνται στους κεντρικούς δρόμους με πρατήρια που διαθέτουν ακόμη βενζίνη καθώς οι οδηγοί σχηματίζουν ουρές για να προμηθευτούν καύσιμα. Οι ουρές άρχισαν να σχηματίζονται από όταν έγινε γνωστή η παράταση της απεργίας των τελωνειακών ως την Τετάρτη.
Ωστόσο νέα δεδομένα δημιουργεί η αναστολή της απεργίας στη Θεσσαλονίκη και την Κρήτη όπου, γίνεται πλέον κανονικά εφοδιασμός της αγοράς με καύσιμα. Η εξέλιξη αυτή δείχνει πιθανώς την έναρξη της σταδιακής εκτόνωσης της κατάστασης. Ωστόσο, όπως μετέδωσε η ΝΕΤ, η εξέλιξη προκάλεσε την παραίτηση του προέδρου των τελωνειακών Κρήτης.
Στο μεταξύ, περισσότερα από τα μισά πρατήρια της Αττικής έχουν ξεμείνει από αμόλυβδη, ενώ εξαντλούνται σταδιακά και τα αποθέματα της σούπερ αμόλυβδης η οποία πωλείται σε τιμές πάνω και από 1,6 ευρώ.
Μάλιστα, σύμφωνα με τον γενικό γραμμαέα της Ομοσπονδίας Βενζινοπωλών Ελλάδας Αγγελο Τούντα, το ποσοστό των πρατηρίων που δεν διαθέτουν πλέον καθόλου βενζίνη ανέρχεται σε 30%, ενώ έχει εξαντληθεί εντελώς το πετρέλαιο θέρμανσης.
Παράλληλα, οι εταιρείες εμπορίας πετρελαιοειδών έχουν ζητήσει από το υπουργείο Οικονομικών να τους επιτραπεί η εξαγωγή καυσίμων από τις εγκαταστάσεις τους χωρίς την παρουσία τελωνειακών, να καταβάλουν τους φόρους στις ΔΟΥ ή στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων και όταν λήξει η απεργία να γίνει έλεγχος από τους τελωνειακούς.
Την ίδια ώρα, σύμφωνα με την εφημερίδα Το Βήμα, περισσότερα από 2.000 κοντέινερ με προϊόντα που εισάγονται στην Ελλάδα, ή που προορίζονται για εξαγωγή δεν φτάνουν στον προορισμό τους, καθώς παραμένουν μπλοκαρισμένα στα τελωνεία.
Παράλληλα, ανάστατος είναι και ο εμπορικός κόσμος, που καταγγέλλει ότι για άλλη μια φορά κρατείται όμηρος των απεργιακών κινητοποιήσεων.