Να δημιουργηθεί ένα Δημοτικό Εργαστήρι Τέχνης
γ) Σε συνέχεια του προηγούμενου αιτήματος μας, ζητάμε να δημιουργηθεί όπως ήδη υπάρχει στους δήμους Αμαρουσίου και Ηρακλείου και όχι μόνο, ένα Δημοτικό Εργαστήρι Τέχνης με τμήματα Κοσμήματος, Κεραμικής, Δημιουργικές Διακοσμητικές Δημιουργίες – Κεριά. Ίσως ακόμα θα μπορούσε ο Δήμος αν δεν υπάρχει η δυνατότητα με κάποιο πρόγραμμα μέσω ΕΣΠΑ να δημιουργηθούν και τμήματα Μαγειρικής & Ζαχαροπλαστικής στο Δήμο μας ή με παρέμβαση και κάποια επιβάρυνση πιθανόν του Δήμου μας άτομα με απολυτήριο Γυμνασίου να αποκτούσαν την δυνατότητα να φοιτήσουν σε κάποια σχολή, που μπορεί να μην τους δώσει την δυνατότητα πτυχίου μα θα τους προσφέρει την δυνατότητα να αποκτήσουν με αυτό τον τρόπο την απαραίτητη γνώση για την εξασφάλιση μίας θέσης εργασίας μιας θέσης δηλαδή στην ενεργή ζωή. Ζητάμε να δημιουργηθεί αυτό το Εργαστήρι Τέχνης που θα απευθύνεται σε όλες τις ηλικίες με μικρή επιβάρυνση όπως γίνεται και στους άλλους δήμους και προτείνουμε προτεραιότητα να έχουν οι νέοι μέχρι 35 ετών που για οποιονδήποτε λόγο δεν είχαν την δυνατότητα να παρακολουθήσουν μια τεχνική σχολή ή κάποιο άλλο συναφές εργασήρι έτσι σε αυτό το χώρο θα μπορέσουν να αποκτήσουν όπως προαναφέραμε ένα εφόδιο για το μέλλον τους. Με αυτόν τον τρόπο θα συμβάλετε στην εξέλιξη αυτών των ατόμων αλλά και στην πρόοδο τους για το μέλλον και την κοινωνία…. Πέρα από το όποιο μαθησιακό εφόδιο μπορούμε να προσφέρουμε σε αυτά τα άτομα, με την βοήθεια μας αυτή τα απαλλάσσουμε και από τις όποιες συναισθηματικές & ψυχοσωματικές απώλειες τους έχουν δημιουργηθεί από τις δυσκολίες που βιώνουν π.χ την Χαμηλή Αυτοεκτίμηση, τα Υψηλά Επίπεδα Άγχους και Φόβου, την Κοινωνική Απομόνωση, την Απόρριψη από τους Συνομηλίκους και την Μοναξιά.
Γυμναστές για ΑμεΑ στο δημοτικό Κολυμβητήριο
δ) Θα θέλαμε να σας ζητήσουμε στις προσλήψεις που θα γίνουν από τον δήμο στο Ν.Π.Δ.Δ του Π.Ε.Α.Π να είναι μέσα και (1 – 2) γυμναστές ειδικής αγωγής για να μπορούν να συμμετέχουν στο κολυμβητήριο παιδιά και ενήλικες ΑΜΕΑ γιατί μέχρι σήμερα δεν υπάρχουν και τα ενδιαφερόμενα άτομα δεν δίνονται να έχουν πρόσβασή σε αυτό.
Πρόσβαση των ΑμεΑ στο δημοτικό θέατρο μέσω ράμπας
ε) Θα θέλαμε να σας παρακαλέσουμε να αναζητηθεί τρόπος σχεδιασμού & κατασκευής ράμπας στο Δημοτικό Θέατρο Πεύκης έτσι ώστε να έχουν πρόσβασή άτομα με κινητικά προβλήματα ή αμαξίδιο.
Πέρα από όλα αυτά που αναφέραμε και ζητάμε την βοήθεια σας, σας ενημερώνουμε ότι συζητήσαμε και αποφασίσαμε να προσφέρουμε την βοήθεια μας σε όποια άτομα μας την ζητήσουν.
Τέλος αυτά και άλλα σκεφτήκαμε, συζητήσαμε και αποφασίσαμε να ζητήσουμε… Φυσικά δεν συζητήσαμε, αποφασίσαμε, ζητάμε… αλλά δηλώνουμε και την εθελοντική μας παρουσία – βοήθεια σε ότι μας ζητηθεί.
Πιστεύουμε, Ευχόμαστε και Ελπίζουμε να σας Έχουμε Μαζί μας και σύντομα να βρεθούμε στο ίδιο τραπέζι προς την υλοποίηση αυτών.
Μετά τιμής,
Οι εκπροσωπούντες:
1. Όλγα Κολοκοτρώνη
2. Γιώργος Μαμάκος
3. Κώστας Κωσταντινίδης
4. Μαρία Δούκα
5. Δημήτρης Ιακωβίδης
Ομάδα Ανάγνωσης για παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες από το ΚΟΙΠΑΠ
Στην προσπάθειά του να εκπληρώσει τους στόχους του, αλλά και θέλοντας να προχωρήσει ένα βήμα παραπέρα, το Κέντρο Συμβουλευτικής και Ψυχολογικής Υποστήριξης του ΚΟΙΠΑΠ, δημιούργησε και ξεκίνησε να λειτουργεί την πρώτη Ομάδα Ανάγνωσης για παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες.
Σκοπός αυτής της Ομάδας, είναι η καθοδήγηση και ίσως η κατάρτιση των βασικών βημάτων του μηχανισμού ανάγνωσης. Αρωγός σε αυτήν την προσπάθεια είναι η κυρία Τσαπατσάρη Νατάσσα – Ειδική Παιδαγωγός – η οποία προσφέρει εθελοντικά τις υπηρεσίες της για την επίτευξη αυτού του σκοπού.
«Αυτή, η πρώτη Ομάδα Ανάγνωσης, είναι μόνο η αρχή», αναφέρει η σχετική ανακοίνωση του ΚΟΙΠΑΠ