Γράφει η Κυριακή Κανάρη (Ντάλλη): Εκπαιδευτικός Ειδικής Αγωγής – Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών – Πρόεδρος Ε.Ε.Ψ.Υ.Π.Ε.Π.Σ. – Διευθύντρια 8ου Δημοτικού Σχολείου Αμαρουσίου.
Η οικονομική κρίση έχει επηρεάσει σημαντικά τα τελευταία χρόνια την Ποιότητα Ζωής των συμπολιτών μας. Η τοπική αυτοδιοίκηση μπορεί, βάσει του θεσμικού πλαισίου, και πρέπει, βάσει του ανθρωποκεντρικού της χαρακτήρα, να δώσει έμφαση σε τομείς που είναι σημαντικοί για τη βελτίωση της Ποιότητας Ζωής: Εκπαίδευση – Πολιτισμός – Κοινωνική ανάπτυξη & προστασία.
Αναφέρομαι λοιπόν σε:
-εισαγωγή νέων μεθόδων μάθησης
-κοινωνικό φροντιστήριο
-ενεργειακές αναβαθμίσεις σχολικών κτιρίων
-κατασκευή πρότυπων βιοκλιματικών σχολείων – παιδικών σταθμών
-λειτουργία Εργαστηρίου εφαρμοσμένων ψηφιακών τεχνολογιών, διαθέσιμο σε όλα τα σχολεία του Δήμου
-αξιοποίηση ακινήτων του Δήμου για στέγαση πολιτιστικών, κοινωνικών και εκπαιδευτικών προγραμμάτων
-πολιτιστική σύνδεση σχολείων και τεχνών
-δημιουργία Αθλητικού Πολιτιστικού Πολυκέντρου
-δημιουργία χώρων αναψυχής και πρασίνου
-πιστοποίηση και συντήρηση παιδικών χαρών
-εγκατάσταση συστημάτων ιατρικής παρακολούθησης σε σχολικές μονάδες αλλά και σε σπίτια ΑμΕΑ και ασθενών με χρόνιες παθήσεις προσαρμοσμένα εκπαιδευτικά προγράμματα και υπηρεσίες συμβουλευτικής για άτομα/οικογένειες με ιδιαιτερότητες (μαθησιακές, κοινωνικές, ψυχικές)
ΚΑΙ
-έργα διευκόλυνσης/εξυπηρέτησης των ΑμΕΑ
-προγράμματα ευαισθητοποίησης του συνόλου για τα χαρίσματα και τις ιδιαίτερες ανάγκες των ΑμΕΑ.
Όλα τα ανωτέρω, και πολλά άλλα, το #Ενωμένο Μαρούσι (του υποψηφίου Δημάρχου Γιώργου Καραμέρου) τα έχει καλοσχεδιάσει με ένα κοστολογημένο Πρόγραμμα, έτοιμο προς Εφαρμογή. Ποιος θα υλοποιήσει τα Εκπαιδευτικά, Πολιτιστικά και Κοινωνικά αναπτυξιακά σχέδια; Αυτό θα το αποφασίσουν οι Μαρουσιώτισσες και οι Μαρουσιώτες, αφού πρώτα αξιολογήσουν τους υποψήφιους.
Για την αξιολόγηση αυτή καταθέτω συνοπτικά -αφού συμμετέχω στις αυτοδιοικητικές εκλογές- και με εμπιστοσύνη στην κρίση των συντοπιτών μου, τα δεδομένα μου:
Σπουδές στα Παιδαγωγικά και στην Ειδική Αγωγή. Κατέχω Διδακτορικό και Μεταπτυχιακό Δίπλωμα.
Ενεργό μέλος της Εκπαίδευσης Ανηλίκων και Ενηλίκων. Ενδεικτικά αναφέρω:
Υπηρετώ σχεδόν τρεις δεκαετίες στη δημόσια εκπαίδευση και τελώ Διευθύντρια του 8ου Δημοτικού Σχολείου Αμαρουσίου την τελευταία δεκαετία
Καθηγήτρια στο εξ αποστάσεως Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών της Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου της Λευκωσίας
Καθηγήτρια σε Επιμορφωτικό Πρόγραμμα Εξειδίκευσης του Πανεπιστημίου Αθηνών.
Εθελοντικό κοινωνικό έργο, πλούσιο και διαρκές. Όλα τα χρόνια υποστηρίζω συνανθρώπους μας -και τις οικογένειές τους- που έχουν ιδιαίτερες ανάγκες και δυνατότητες. Επιτυγχάνεται έτσι η προαγωγή της ψυχοσυναισθηματικής υγείας, των κοινωνικών δεξιοτήτων και της μάθησης όλων των παιδιών και των εφήβων. Σχετικό ενδεικτικό έργο παρέχεται μέσα από:
Την Ελληνική Εταιρεία Ψυχοκοινωνικής Υποστήριξης Παιδιών και Εφήβων με Προβλήματα Συμπεριφοράς (Ε.Ε.Ψ.Υ.Π.Ε.Π.Σ.) και
Την Ελληνική Εταιρεία Μελέτης της Διαταραχής Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητας. Στην πρώτη είμαι Πρόεδρος και στη δεύτερη τακτικό μέλος του Δ.Σ.
Από τη δική μου μεριά προσυπογράφω ότι:
-Η μόρφωσή μου και η εργασιακή μου πληρότητα μού επιτρέπουν να προσφέρω δημιουργικά και με «καθαρά χέρια» στο Δήμο.
-Το εθελοντικό κοινωνικό μου έργο είναι τρόπος ζωής.
-Το διοικητικό – σχολικό μου έργο και η συνεργασία μου με συναδέλφους και γονείς επιβεβαιώνουν τις ΑΞΙΕΣ στις οποίες είμαι αφιερωμένη: εργατικότητα, συνέπεια, νομιμότητα, προοδευτισμός, σεβασμός στο Παιδί – την Οικογένεια και τον Εργαζόμενο.
Για να βελτιωθεί η Ποιότητα Ζωής, το Μαρούσι χρειάζεται ανθρώπους με γνώσεις, δεξιότητες, ήθος!