Το πετυχημένο και καθιερωμένο του μπάρμπεκιου (BBQ) προετοιμάζει το 1ο Σύστημα Προσκόπων Χολαργού, για το κλείσιμο της φετινής περιόδου.
Το σχετικό ραντεβού έχει δοθεί το Σάββατο 6 Ioυνίου, από τις 20.00, στην εστία της δραστήριας ομάδας, στο άλσος της πόλης (Β. Μελά & Αθ. Διάκου).
Μέλη & φίλοι της «αεικίνητης» οργάνωσης υπόσχονται μια βραδιά με φαγητό, ποτό, ζωντανή μουσική, αλλά και εκπλήξεις.
«Ετοιμαστείτε να φάτε, να πιείτε, να τραγουδήσετε και να χορέψετε όσο ποθεί η ψυχή σας! Προφανώς δεν θα λείπει και η καθιερωμένη μας μεγάλη κλήρωση δώρων! Και χωρίς καλή παρέα αυτό δεν γίνεται, οπότε καλέστε συγγενείς και φίλους να περάσετε μαζί αυτή την αξέχαστη βραδιά», κατέληξε το σχετικό κάλεσμα
Ειδήσεις από Παπάγου και Χολαργό στο amarysia.gr
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook









































































































