Τα πρόσφατα γεγονότα που σημάδεψαν την συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Πεντέλης που προκάλεσε η μειοψηφία με συλλογή υπογραφών και με θέμα την οικονομική διαχείριση του Οργανισμού Πολιτισμού και Αθλητισμού (ΟΠΑΘ), είχαν ως αποτέλεσμα την έκδοση ανακοίνωσης από τον αντιδήμαρχο Παναγιώτη Μούστρη.
Ο αντιδήμαρχος εξαπολύει δριμεία επίθεση κατά της μειοψηφίας, στηλιτεύοντας την απόφαση των παρατάξεων που την εκπροσωπούν να αποχωρήσουν από τη συνεδρίαση πριν καν πραγματοποιήσουν την εισήγησή τους για το θέμα, επικαλούμενοι θέματα λειτουργίας του Σώματος και προπηλακισμούς από δημοτικό σύμβουλο.
Στην ανακοίνωσή του, ο κ. Μούστρης αναφέρει τα εξής;
«Περίεργη η συμπεριφορά του κ. Γραφάκου και των άλλων Δημοτικών Συμβούλων της αντιπολίτευσης.
Αφού ζήτησαν να γίνει ειδική συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου και η Διοίκηση ανταποκρίθηκε ΑΜΕΣΑ στο αίτημά τους και συγκάλεσε το Δημοτικό Συμβούλιο για την Τρίτη 29 Οκτωβρίου και αφού ήμασταν έτοιμοι για τη συζήτηση των θεμάτων και παρευρίσκονταν οι 32 από τους 33 Δημοτικούς Συμβούλους καθώς και ο Δήμαρχος, ο κ. Γραφάκος και οι περί αυτόν, έβαλε ξαφνικά θέμα αναβολής της συνεδρίασης διότι έλειπε ένας από τους 33 Συμβούλους.
Επειδή δε, η Διοίκηση δεν δέχθηκε την αναβολή, παραίτησαν τον Αντιπρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου με σκοπό να ματαιώσουν τη συζήτηση. Παρά ταύτα η συνεδρίαση συνεχίστηκε απολύτως νόμιμα και το Δημοτικό Συμβούλιο απέρριψε τα αιτήματά τους.
Αφού λοιπόν ξεγυμνώθηκαν από την έλλειψη επιχειρημάτων και σοβαρότητας, εφεύραν το πρόσχημα ότι κάποιος δημότης έκανε τραμπουκισμούς και έπρεπε να τον… ‘‘εκτελέσουμε’’! Γι’ αυτό και έφυγαν…
Για του λόγου το αληθές, σας παραπέμπουμε στο υπ. αριθμό 159/08 της 11ης Ιουλίου 2008 ψήφισμα του Δημοτικού Συμβουλίου Μελισσίων.
Άμα χαθεί το αίσθημα της σοβαρότητας…
Ο σοφός λαός μας λέει «εκεί που μας χρωστάγανε…».







































































































