Οι τριτοκοσμικές καταστάσεις στο νοσοκομείο «Αμαλία Φλέμινγκ» δεν έχουν τελειωμό! Την έλλειψη δυνατότητας προμήθειας νερού ή άλλων ροφημάτων μετά τις 10 το βράδυ καταγγέλλουν οι εργαζόμενοι.
Εξαπολύοντας ακόμη μια σφοδρή επίθεση κατά της διοίκησης του νοσοκομείου, οι εργαζόμενοι κάνουν λόγο για «εσκεμμένη αδιαφορία» πίσω από την έλλειψη κάποιου αυτόματου μηχανήματος πώλησης νερού, αναψυκτικών, καφέ ή συσκευασμένων τροφίμων, ειδικά μετά τις 10 το βράδυ που κλείνει το κυλικείο. Όπως τονίζουν, μεταξύ άλλων, «ποτέ δεν έφυγε από την σκέψη της ότι το νοσοκομείο είναι για κλείσιμο» και υπογραμμίζουν ότι το πρόβλημα είναι εντονότατο ιδιαίτερα στις ημέρες που το νοσοκομείο βρίσκεται σε γενική εφημερία, τόσο για τους ασθενείς όσο και για τους συνοδούς τους.
Η ανακοίνωση του Σωματείου, η οποία αντικατοπτρίζει με πολύ γλαφυρό τόνο τα τεράστια προβλήματα που χρήσουν επίλυσης στο «Αμαλία Φλέμινγκ», έχει ως εξής:
«Είναι αστείο να χρειάζεται να επιχειρηματολογούμε για το την αναγκαιότητα να υπάρχει ένας πωλητής νερού και καφέ στα επείγοντα ή στα τακτικά ιατρεία ενός Νοσοκομείου που εξυπηρετεί γύρω στις 3.000 ανθρώπους το μήνα!
Κι’ όμως… Τίποτα δεν είναι αυτονόητο. καθώς ποτέ δεν ξέφυγε από τη σκέψη των Διοικήσεων, ότι το Φλέμινγκ είναι για κλείσιμο. Άρα η απαξίωσή και ο στραγγαλισμός του βολεύουν καθώς κινούνται προς αυτή την κατεύθυνση. Όπως πάντα δικαιολογίες υπάρχουν. Εδώ όμως δεν πρόκειται ούτε για καθυστέρηση ενός, δύο, τριών μηνών, ούτε καν για πρόσθετο κόστος στο Νοσοκομείο.
ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΕΣΚΕΜΜΕΝΗ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ.
Ας θυμίσουμε λίγο την ιστορία: Κοντά δύο χρόνια τώρα έχουν αποσυρθεί από το Νοσοκομείο οι αυτόματοι πωλητές νερού, καφέ κ.λπ., με αποτέλεσμα από τις 10 το βράδυ και μετά που κλείνει το κυλικείο, να ταλαιπωρούνται εργαζόμενοι και κυρίως οι ασθενείς και οι συνοδοί που δεν έχουν να πιούν ούτε ένα μπουκάλι νερό, ούτε ένα καφέ ή κάποιο συσκευασμένο φαγώσιμο για να βγάλουν τη νύχτα και τις ατέλειωτες ώρες της αναμονής τους. Το πρόβλημα βεβαίως είναι εντονότερο τις ημέρες της γενικής εφημερίας που οι άνθρωποι έρχονται απροετοίμαστοι και έκτακτα στο Νοσοκομείο.
Εκτός από την ταλαιπωρία, πάρα πολλές φορές οι εργαζόμενοι που κάνουν βάρδια έχουν πληρώσει τη νύφη και έχουν υποστεί τα δικαιολογημένα παράπονα του κόσμου. Πριν καιρό, για παράδειγμα, ένας αγανακτισμένος συνοδός μας πέταξε κυριολεκτικά στα μούτρα μια συσκευασία με μπουκαλάκια νερό για να δίνουμε σε ασθενείς, αφού μας στόλισε καλά καλά με ουκ ολίγα κοσμητικά…
Τόσο το Σωματείο, όσο και οι υπηρεσιακοί παράγοντες, έχουν ζητήσει επανειλημμένα από τη Διοίκηση να λυθεί το πρόβλημα. Να τονιστεί πως η ανάδειξη εργολάβου μέσα από τις σχετικές διαδικασίες είναι επωφελής για το Νοσοκομείο καθώς ο διαγωνισμός είναι πλειοδοτικός. Δηλαδή το Νοσοκομείο ΘΑ ΕΧΕΙ ΕΣΟΔΑ ταυτόχρονα με την εξυπηρέτηση που θα παρέχει στους πολίτες. Παρ’ όλα αυτά το πρόβλημα ακόμα παραμένει και ο κόσμος ταλαιπωρείται (και αγανακτεί).
Πρόσφατα πήραμε (για άλλη μια φορά) τη διαβεβαίωση πως …όπου να’ ναι θα ολοκληρωθεί η διαδικασία και θα τοποθετηθούν οι αυτόματοι πωλητές. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!».