Μια ιδιαίτερα σημαντική εξέλιξη για δεκάδες εργαζόμενους του Δήμου Βριλησσίων καταγράφηκε μετά από συνάντηση που είχε ο Σύλλογος Εργαζομένων με τον δήμαρχο Γιάννη Πισιμίση. Σύμφωνα με τον Σύλλογο, ο δήμαρχος δεσμεύτηκε ότι αμέσως μετά τη δημοσίευση σε ΦΕΚ του νέου Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων θα προχωρήσει στην άρση των εφέσεων που έχει ασκήσει ο Δήμος κατά των πρωτόδικων θετικών δικαστικών αποφάσεων και θα κινήσει τις διαδικασίες για τη μετατροπή των συμβάσεων των εργαζομένων από ορισμένου σε αορίστου χρόνου.
Σε σχετική ανακοίνωση, ο Σύλλογος Εργαζομένων του Δήμου Βριλησσίων ανέφερε:
«Συνάδελφισσες/φοι,
στις 17 Ιουνίου 2026 το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Εργαζομένων Δήμου Βριλησσίων συναντήθηκε με τον Δήμαρχο Βριλησσίων κ. Πισιμίση. Στη συνάντηση αυτή του ζητήσαμε μετά και από την ψήφιση του νέου Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων, να προβεί στην άρση των εφέσεων που έχει ασκήσει στις πρωτόδικες θετικές αποφάσεις των συναδέλφων μας. Ο δήμαρχος δεσμεύτηκε ότι ‘’την επόμενη κιόλας ημέρα’’ μετά την έκδοση ΦΕΚ για τον νέο Κώδικα θα προχωρήσει στην άρση των εφέσεων και στη συνέχεια στις διαδικασίες για την μετατροπή των συμβάσεών τους από ορισμένου σε αορίστου χρόνου. Είμαστε σε συνεχή επαγρύπνηση. Και ας μην ξεχνάμε: μόνο ο ενωμένος και μαζικός αγώνας φέρνει αποτελέσματα».









































































































