Ανακοίνωση σχετικά με τα νέα μέτρα που ισχύουν από τη Δευτέρα 8 Νοεμβρίου για προσέλευση των πολιτών σε όλες τις υπηρεσίες του Δήμου και τα Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου, εξέδωσε ο Δήμος Βριλησσίων στην οποία αναφέρονται τα εξής:
«Με γνώμονα την ασφάλεια των εργαζομένων και του συναλλασσόμενου κοινού» όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο Δήμος Βριλησσίων με ανακοίνωσή του ενημέρωσε ότι από τη Δευτέρα 8 Νοεμβρίου όσοι από τους πολίτες δεν έχουν εμβολιαστεί ή δεν έχουν πιστοποιητικό νόσησης των τελευταίων 6 μηνών, θα πρέπει να φέρουν μαζί τους κατά την είσοδο σε όλες τις υπηρεσίες του Δήμου και τα Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου, rapid test ( 48 ωρών ) ή μοριακό test ( 72 ωρών), ενώ σύμφωνα με τα νέα μέτρα που έχουν τεθεί σε εφαρμογή για ανάσχεση της διασποράς του κορονοϊού όλοι οι ανεμβολίαστοι εργαζόμενοι υποχρεούνται σε δύο rapid test ή PCR την εβδομάδα σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα»
Στην ανακοίνωση, υπενθυμίζεται ότι στη διάθεση των πολιτών από τον Δήμο Βριλησσίων διατίθενται οι παρακάτω ηλεκτρονικές υπηρεσίες για την αποφυγή ταλαιπωρίας και συγχρωτισμού.
Ηλεκτρονική πλατφόρμα επικοινωνίας, καταγραφής και παρακολούθησης αιτημάτων καθημερινότητας «Novoville».
Η αποστολή αιτημάτων είναι δυνατή μέσω της δωρεάν εφαρμογής Novoville για smartphones με λογισμικό Apple iOS και Google Android. Θα τη βρείτε στην ιστοσελίδα του Δήμου www.vrilissia.gr και ακολουθείτε τις εξής απλές ενέργειες:
– Επιλογή τοποθεσίας
– Επιλογή κατηγορίας αιτήματος
– Προσθήκη φωτογραφίας
– Αποστολή του αιτήματος στο Δήμο
Ηλεκτρονική πλατφόρμα ψηφιακών υπηρεσιών https://aitiseis.menoumespiti-vrilissia.gr/sadv , όπου οι πολίτες μπορούν να αιτηθούν και να λάβουν βεβαιώσεις και πιστοποιητικά, χωρίς να απαιτείται φυσική παρουσία.
Μέσω της υπηρεσίας κάθε δημότης έχει τη δυνατότητα να μπει στο σύστημα έκδοσης ψηφιακών πιστοποιητικών του Δήμου Βριλησσίων, να κάνει αίτηση και στη συνέχεια να παραλάβει ηλεκτρονικά το πιστοποιητικό που τον ενδιαφέρει.
Διαδικτυακή πλατφόρμα ενημέρωσης & εξυπηρέτησης MyKEPlive για την διεκπεραίωση αιτημάτων από πολίτες και επιχειρήσεις, μέσω τηλεδιάσκεψης ή βιντεοκλήσης, με ραντεβού από υπαλλήλους των ΚΕΠ.
Συνδεθείτε με τους κωδικούς taxisnet στο www.gov.gr , επιλέξτε «Πολίτης και Καθημερινότητα», συνεχίστε με την επιλογή «Εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση» και μπείτε στο MyKEPlive, επιλέγοντας μια από τις παρακάτω υπηρεσίες:
-Διοικητική πληροφόρηση και διεκπεραίωση αιτήσεων.
-Υπηρεσίες για επιχειρήσεις.
-Εξυπηρέτηση πολιτών με αναπηρία.
-Εξυπηρέτηση από τον Δήμο.
Γραμμή του Δημότη 211 103 2323 (αστική χρέωση) είναι διαθέσιμη για την εξυπηρέτηση των δημοτών από τη Δευτέρα – Παρασκευή από τις 08:30 – 21:00 και το Σάββατο από τις 08:30 – 17:00.
«Τηρούμε τις νέες οδηγίες και τα μέτρα πρόληψης κατά της διασποράς του κορονοϊού» καταλήγει η ανακοίνωση.