Η DAIHATSU MOTOR CO.,LTD (Daihatsu) παρουσιάζει στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου στην Αθήνα, το Νέο Daihatsu Cuore, το οποίο απευθύνεται στη κατηγορία «Α» της Ευρωπαϊκής αγοράς.
Από την πρώτη παρουσίαση τo 1980, το Cuore κέρδισε το αγοραστικό κοινό με την κομψό του στυλ, την ευρυχωρία και τη χρηστικότητα του. Η νέα γενιά Cuore, η έβδομη στη σειρά, έχει εντελώς ανανεωθεί από το αμάξωμα μέχρι τον κινητήρα.
Η εξέλιξη του νέου μοντέλου στόχευσε στη διατήρηση των βασικών χαρακτηριστικών δίδοντας ιδιαίτερη έμφαση στη ποιότητα και την αξία του αυτοκινήτου που ξεπερνάει τη κατηγορία του και βασίζεται στη νέα φιλοσοφία "lead your active life with Cuore", (δηλαδή οδηγείστε / οργανώστε τις δραστηριότητες σας με το νέο Cuore).
Το Cuore είναι ένα μοντέλο αντιπροσωπευτικό της ποιότητας Daihatsu με περισσότερες από 5 εκατομμύρια πωλήσεις σε 90 χώρες. Η έβδομη γενιά Cuore, η οποία παρουσιάζεται στην Ευρώπη, αναμένεται να φέρει μια νέα εποχή στα μικρά αυτοκίνητα με εξαιρετικές επιδόσεις στη προστασία του περιβάλλοντος, στην ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση καυσίμου , στον εκπληκτικά ευρύχωρο εσωτερικό χώρο. Αποτελεί μια πρόταση που διευκολύνει την χρήση και χαρίζει δυναμικό και φιλικό στυλ.
Κορυφαίο επίπεδο χαμηλής κατανάλωσης καυσίμου για βενζινοκινητήρα σε συνδυασμό με χαμηλούς ρύπους χάρις στην εφαρμογή εξελιγμένης τεχνολογίας από την Daihatsu.
Το νέο Cuore εξοπλίζεται με τον εξελιγμένο κινητήρα 1KR-FE χιλίων κυβικών, με μεταβλητό χρονισμό στις βαλβίδες (DVVT) και βελτιωμένου σχεδιασμού αυλούς εισαγωγής, πραγματοποιώντας ουσιαστικά υψηλότερες επιδόσεις και μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου κατά 8%. Επιτυγχάνει υψηλή ροπή στις χαμηλές και μεσαίες ταχύτητες, οι οποίες χρησιμοποιούνται στη καθημερινή οδήγηση, προσφέροντας εξαιρετική επιτάχυνση από στάση και κατά την οδήγηση μέσα στη πόλη. Το νέο Cuore επιτυγχάνει μέγιστη απόδοση 51KW (70HP) και μέγιστη ροπή 94Nm, 19% και 3% υψηλότερα από το τρέχον μοντέλο, αντίστοιχα.
Μοντέλα με προδιαγραφές οικολογικές (ΕCΟ) προγραμματίζεται να εξοπλισθούν με το νέο σύστημα της Daihatsu "Idle Stop" το οποίο διακόπτει και ξεκινά τη λειτουργία του κινητήρα αυτόματα όταν το αυτοκίνητο ακινητοποιείται στα φανάρια ή σε μποτιλιάρισμα, αυξάνοντας την οικονομία καυσίμου και μειώνοντας τον θόρυβο στο ρελαντί. Αυτά τα μοντέλα επιτυγχάνουν οικονομία καυσίμου μειώνοντας την κατανάλωση σε μόλις 4.2 λίτρα ανά χιλιόμετρο σε συνδυασμένο κύκλο και τις εκπομπές καυσαερίων CO2 στα 99 gr/Km, ρεκόρ επιδόσεις για βενζινοκινητήρα.
Το νέο Cuore εφοδιάζεται με τον Έξυπνο Καταλύτη, μια πρωτότυπη τεχνολογία της Daihatsu. Το θέμα ήταν η φθορά των μετάλλων του καταλύτη τα οποία καθαρίζουν τα καυσαέρια, αποτέλεσμα των υψηλών θερμοκρασιών. Με την εφαρμογή όμως της νάνο-τεχνολογίας στο παλλάδιο, ο καταλύτης γίνεται πιο ανθεκτικός στις υψηλές θερμοκρασίες και με την χρήση ενός σφηνοειδούς κρυστάλλου η Daihatsu πέτυχε τη λειτουργία της αυτό – αναδημιουργίας. Αυτή η επίτευξη μειώνει τη χρήση πολυτίμων μετάλλων τα οποία αποτελούν πολύτιμους φυσικούς πόρους, και ταυτόχρονα επιτυγχάνει καθαρά καυσαέρια για πολύ μεγαλύτερο χρονικό διάστημα . Όταν συνδυασθεί και με το σύστημα «Catalyst Early Activation System», τότε επιτυγχάνονται ακόμα καθαρότερα καυσαέρια.
Έξυπνη εκμετάλλευση του χώρου που δημιουργεί εκπληκτικό εσωτερικό.
Η υιοθέτηση μεγάλου μεταξονίου, 2490mm και ενός συμπαγούς τμήματος για τον κινητήρα, προσφέρει εκτεταμένο εσωτερικό μήκος (2050 mm) και φαρδύ εσωτερικό πλάτος (1350 mm) σε ένα αυτοκίνητο μικρών διαστάσεων με συνολικό μήκος 3460mm. Η πολύ αποδοτική χρήση του χώρου στο Cuore δημιουργεί ένα εκπληκτικά μεγαλύτερο εσωτερικό χώρο κατά 210mm στο μήκος και 50 mm στο πλάτος συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο, ενώ διατηρείται το συμπαγές αμάξωμα και η ευελιξία, δυο χαρακτηριστικά του τρέχοντος μοντέλου που έχουν εκτιμηθεί ιδιαίτερα.
Το νέο Cuore προσφέρει επίπεδο χώρο πίσω χωρίς εξόγκωμα, και μεγάλο χώρο για τα πόδια ο οποίος ξεπερνάει ακόμα και αυτοκίνητα της Β' κατηγορίας, με 995 mm απόσταση μεταξύ της εμπρόσθιας και οπίσθιας σειράς καθισμάτων.
Εσωτερικό και εξωτερικό που προκαλεί μια νέα αισθητική στα αυτοκίνητα compact.
Εξωτερικά
– Το εξωτερικό στυλ επικεντρώνεται στη φιλοσοφία «δυναμικό και φιλικό»
– Το μακρύ μεταξόνιο που εξασφαλίζει σταθερότητα, το καπό και οι πλαϊνές όψεις που δημιουργούν μια τρισδιάστατη δυναμική σιλουέτα, αποπνέουν στιβαρότητα και προσφέρουν στους επιβαίνοντες αίσθηση ασφάλειας σε ένα όχημα με εξελιγμένο στυλ.
– Οι ευκρινείς, εντυπωσιακές χαρακτηριστικές γραμμές που διατρέχουν τις πλαϊνές επιφάνειες, τα σμιλευμένα ανάγλυφα, και οι μεγάλοι προβολείς εκφράζουν την ζωντάνια του νέου Cuore.
Εσωτερικά
– Στο εσωτερικό χρησιμοποιείται το μαύρο σαν βασικό χρώμα για τη δημιουργία νεανικής αίσθησης και ευρυχωρίας.
– Το ταμπλό παρουσιάζει διακριτικές χαρακτηριστικές γραμμές οι οποίες έχουν ασύμμετρο σχεδιασμό. Η χρήση ταμπλό με μεγαλύτερο πλάτος προσδίδει στο εσωτερικό μεγαλύτερη άνεση.
– Οι αυτό-φωτιζόμενοι μετρητές που είναι λειτουργικοί, το δερμάτινο τιμόνι καθώς και άλλα χαρακτηριστικά υπογραμμίζουν την αίσθηση ενός σοφιστικέ εσωτερικού.
Επιδόσεις που εξασφαλίζουν ποιοτικό, άνετο και ήρεμο ταξίδι
– Η ένωση μετάδοσης και κινητήρα έγινε πιο στιβαρή με αποτέλεσμα την πιο αθόρυβη λειτουργία. Επιπρόσθετα το νέο Cuore χρησιμοποιεί κόντρα βάση και δύο βάσεις κινητήρα επιτυγχάνοντας λιγότερους κραδασμούς.
– Η χρησιμοποίηση νέου πατώματος με μακρύ μεταξόνιο, η χρήση μεγάλων τροχών και ο εντελώς ανανεωμένος σχεδιασμός στο σύστημα ανάρτησης προσφέρουν εξαιρετικά εύκολο χειρισμό και σταθερότητα. Η εμπρόσθια ανάρτηση εξοπλίζεται με αντιστρεπτική ράβδο με ημίμπαρα.
– Με τη χρήση ατσαλιού μεγάλης αντοχής και ατσάλινων φύλλων διαφορετικού πάχους στα μέρη του βασικού πλαισίου επιτυγχάνεται ελαφρύ βάρος και αμάξωμα υψηλής αντοχής το οποίο συμβάλλει σε αθόρυβο ταξίδι και σταθερό χειρισμό.
Ένα σύνολο το οποίο διευκολύνει την είσοδο και την έξοδο καθώς και τον εύκολο χειρισμό, συνδυασμένο με υψηλό επίπεδο χρηστικότητας.
– Η γωνία στις εμπρόσθιες κολώνες είναι μεγάλη για να ανοίγουν οι πόρτες διάπλατα και η πλευρική περιοχή σκαλοπατιού στην εμπρόσθια πόρτα τοποθετήθηκε χαμηλά, επιτυγχάνοντας εύκολη είσοδο και έξοδο στο όχημα.
– Και οι τέσσερις πόρτες μπορούν να ανοίξουν κατά 90 μοίρες περίπου για εύκολη πρόσβαση και φόρτωμα.
– Παρά το μακρύ μεταξόνιο, το νέο Cuore επιτυγχάνει κύκλο στροφής μόλις 8.4 μέτρα ( σε όχημα με ζάντες 13 ιντσών)
Χαρακτηριστικά άνεσης που βελτιώνουν τη καθημερινή χρήση και τις δραστηριότητες σας
– Οθόνη πολλαπλής πληροφόρησης με ένδειξη στιγμιαίας και μέσης κατανάλωσης καθώς και της απόστασης που μπορεί να οδηγηθεί με το υπόλοιπο καύσιμο στο ρεζερβουάρ.
– Το πίσω κάθισμα έχει τη δυνατότητα να μετακινηθεί κατά 255 mm με τη πλάτη του καθίσματος να διπλώνει εμπρός, επιτρέποντας πολλαπλή ρύθμιση των καθισμάτων για περαιτέρω αύξηση του χώρου αποσκευών ανάλογα με την χρήση.
– ένας χώρος αποθήκευσης έχει δημιουργηθεί για εργαλεία κάτω από τον χώρο αποσκευών.
Εξοπλισμός ασφαλείας υψηλής τεχνολογίας
Ασφάλεια σε περίπτωση σύγκρουσης
– Το αμάξωμα ασφαλείας σε περίπτωση σύγκρουσης είναι εξοπλισμένο με πλευρικές μπάρες και δομή υψηλής απορρόφησης της ενέργειας, ατσάλινα φύλλα μεγάλης αντοχής τα οποία επιτυγχάνουν εξαιρετική απορρόφηση της ενέργειας από ατύχημα, μεγάλη αντοχή της καμπίνας επιβατών και ταυτόχρονα χαμηλό βάρος αμαξώματος.
– Τα χαρακτηριστικά ασφαλείας της Ευρωπαϊκής Ένωσης έχουν υπερκαλυφθεί. Κορυφαία ασφάλεια έχει διασφαλισθεί με δοκιμές σε περίπτωση μετωπικής σύγκρουσης με ταχύτητα 55km/h, πλαγιομετωπικής με ταχύτητα 64km/h, πλευρικής και οπίσθιας σύγκρουσης με 55km/h, τα οποία είναι τα υψηλότερα επίπεδα ασφάλειας στον κόσμο. Επιπρόσθετα, τα αποτελέσματα των δοκιμών συγκρούσεων μεταξύ οχημάτων (με 50km/h μετωπική, 50km/h πλευρική) με βάση τους στόχους της Daihatsu, αφού λήφθηκαν υπ όψη και αναλύσεις από πραγματικά ατυχήματα, απέδειξαν ότι το Cuore διατηρεί τεράστιο χώρο επιβίωσης και επιτυγχάνει κορυφαία προστασία στους επιβαίνοντες.
– Το εσωτερικό βασίζεται στη φιλοσοφία του ασφαλούς και φιλικού περιβάλλοντος
1) Μέχρι επτά αερόσακοι προσφέρονται στο Cuore, που περιλαμβάνουν πλευρικούς αερόσακους και αερόσακους τύπου κουρτίνας (για τα μπροστινά και πίσω καθίσματα) οι οποίοι κατανέμουν και μειώνουν την πρόσκρουση στο κεφάλι σε περίπτωση πλευρικής σύγκρουσης, και αερόσακους που προστατεύουν τα γόνατα και μειώνουν τυχόν βλάβες στο κάτω μέρος του σώματος, προσφέροντας μεγαλύτερη προστασία σε συνδυασμό με τις ζώνες ασφαλείας.
2) Απορροφητικό υλικό ενέργειας χρησιμοποιήθηκε στις κολώνες και την οροφή για την μείωση της ενέργειας πρόσκρουσης και την προστασία του κεφαλιού των επιβατών.
3) Δομή που εμποδίζει κίνηση προς τα πίσω του πεντάλ των φρένων μειώνοντας βλάβες στο πόδι του οδηγού καθώς και τιμόνι απορρόφησης της ενέργειας προστατεύοντας το κεφάλι και το σώμα του οδηγού.
– Για τη προστασία των πεζών ο σχεδιασμός του αυτοκινήτου προβλέπει προστασία από βλάβες στο κεφάλι και τα πόδια, τα πιο ευαίσθητα σημεία, σε περίπτωση ατυχήματος με πεζό περιλαμβάνοντας δομές και χώρους, που απορροφούν την ενέργεια στα φτερά, στο καπό, άγκιστρα του καπό, καθαριστήρες και προφυλακτήρες.
Προληπτική ασφάλεια
– Το Cuore εξοπλίζεται με VSC (Vehicle Stability Control) το οποίο συνδυάζει τρία συστήματα ελέγχου (traction control, ABS και σύστημα ελέγχου πλαγιολίσθησης) εξασφαλίζοντας ευστάθεια στο όχημα σε περιπτώσεις απότομων χειρισμών ή όταν οδηγούμε σε γλιστερούς δρόμους.