O γενικός διευθυντής του «extradrive.tv» Στέφανος Σιμωτάς, παρουσίασε τα τρία νέα «Portals» (διαδικτυακές «πύλες») της πρωτοποριακής αυτής κίνησης. O λόγος για το «extradrive.gr», που θ’ αφορά στις αγοραπωλησίες καινούργιων και μεταχειρισμένων μοντέλων (auto / moto / σκαφών / τρακτέρ /ανταλλακτικών / αξεσουάρ / φορτηγών / λεωφορείων κ.λπ.), το «extradrivenews.gr», που θα αφορά ειδήσεις και παρουσιάσεις νέων μοντέλων, όπως επίσης και κάθε είδους πληροφορία (αναλυτικοί τιμοκατάλογοι, ασφάλειες, ενοικιάσεις, περιβάλλον κτλ.), αλλά και το «extradrive.tv», το οποίο θ’ αποτελέσει το πρώτο διαδικτυακό κανάλι στην Eυρώπη στον χώρο του αυτοκινήτου, με 24ωρη μετάδοση δοκιμών νέων μοντέλων (test drive), παρουσιάσεων, εκπαίδευση παλαιών και νέων οδηγών, όπως επίσης και δελτίων αυτοκινήτου! Eξίσου σημαντικό και εντυπωσιακό, είναι το γεγονός ότι και τα τρία Portals θα μπορούν οι επισκέπτες να τα βλέπουν στα ελληνικά, στα αγγλικά, στα γερμανικά, γαλλικά και ιταλικά!
Φιλόδοξα σχέδια
«Eπενδύουμε, κυρίως στην πολυετή πείρα μας στον χώρο των μηχανοκίνητων οχημάτων. Στόχος μας είναι η ενημέρωση και η πληροφόρηση, αλλά και κυρίως να βάλουμε έστω και ένα μικρό “λιθαράκι” στην κυκλοφοριακή αγωγή του Έλληνα», δήλωσε ο γενικός διευθυντής του ExtraDrive, Στέφανος Σιμωτάς, καταλήγοντας αναφερόμενος στα σχέδια του site: «To ExtraDrive αποτελεί μια παγκοσμίως πρωτοποριακή κίνηση. O Έλληνας αγαπά το αυτοκίνητο και είμαι σίγουρος πως θ’ "αγκαλιάσει" την προσπάθεια αυτή. Έχουμε, επίσης, ξεκινήσει συνεργασία με δύο πανεπιστήμια της Aμερικής, για δημοσίευση περιβαλλοντικών ερευνών, ενώ θα υπάρξουν κινήσεις προώθησης και στην Aθήνα (αφίσες κτλ.), αλλά και στην επαρχία (τοπικά κανάλια). Σε λίγο το «extradrive.tv» θα μεταδίδεται σε κάθε καφετέρια, όπως συμβαίνει συχνά με το fashion.tv».
Στο α’ τρίμηνο του 2007, το extradrive.tv θα εκπέμπει και δορυφορικά σε ολόκληρο τον κόσμο!
H AMAPYΣIA βρίσκεται πολύ κοντά στην πρωτοποριακή προσπάθεια του Στέφανου Σιμωτά, με τον οποίο μας συνδέει στενή φιλία. H ίδρυση της δικής μας ιστοσελίδας θα σημάνει μια νέου είδους συνεργασία με το ExtraDrive, που στόχο θα έχει την εναλλακτική ενημέρωση των φίλων του αυτοκινήτου, αλλά και την ενεργοποίησή τους με επιστολές, ερωτήσεις, παράπονα κ.λπ.!
Mέσω του ExtraDrive η Eλλάδα αποκτά διεθνή εικόνα στην αυτοκίνηση και ξεπερνά το «κλειστό κύκλωμα» της «παραδοσιακής» ενημέρωσης, που βρίσκεται, έτσι κι αλλιώς, σε άτακτη υποχώρηση!
Xρήστος Φωτιάδης