Καλά κρατεί η πολιτική αντιπαράθεση ανάμεσα στη διοίκηση του Δήμου Αγίας Παρασκευής και την παράταξη «Νέα Αρχή». Ο επικεφαλής της τελευταίας Γιώργος Οικονόμου ανταπάντησε σε υψηλούς τόνους στο σχόλιο της δημοτικής Αρχής του Γιάννη Μυλωνάκη για την αρχική τοποθέτησή του.
Η ανακοίνωση της «Νέας Αρχής»:
«Με δυσφορία, αλλά όχι και με έκπληξη διαβάσαμε την ανακοίνωση του Γιάννη Μυλωνάκη για την αντιπολίτευση που του ασκήσαμε. Η κοινοποίηση της γενικολογίας του έγινε τόσο στα τοπικά μέσα ενημέρωσης, όσο και στην ιστοσελίδα του δήμου (!), την οποία έχει «οικειοποιηθεί» για τις παραταξιακές του ανάγκες, όπως και οτιδήποτε «δημοτικό» που έχει γίνει «τσιφλίκι του φεουδάρχη». Στη σελίδα του Δήμου Αγίας Παρασκευής αναρτώνται πληροφορίες χρήσιμες για τον πολίτη και όχι τα παράπονα του δημάρχου και εν γένει του κάθε «πικραμένου» των «Αλλάζουμε».
Ας μείνουμε όμως στην ουσία. Όμως δεν υπάρχει ουσία. Η ανακοίνωση του Μυλωνάκη είναι άλλη μια γενικόλογη «γκρίνια» προς την αντιπολίτευση, για «τοξικό κλίμα» και άλλα κλισέ που έχουν κουράσει.
Απάντηση δεν λάβαμε. Οπότε θα θέσουμε ξανά τα ερωτήματά μας, μήπως και επιτέλους μπει κάποιος στον κόπο να απαντήσει ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ και ΧΩΡΙΣ ΥΠΕΚΦΥΓΕΣ. Όχι σε εμάς, αλλά σε εκείνους που μας εξέλεξαν και περιμένουν από εμάς να κάνουμε τη δουλειά μας σωστά ως αντιπολιτευόμενη παράταξη. Όπως και από τον δήμαρχο περιμένουν να κάνει σωστά τη δουλειά του.
1. Ισχύει ή δεν ισχύει ότι ενώ επί 20 μήνες υπήρχε «ύπνος βαθύς», ΤΩΡΑ δύο μήνες πριν τη λήξη της μίσθωσης του υφισταμένου Αμαξοστασίου, ΤΡΕΧΟΥΜΕ να αναλάβουμε υποχρεώσεις που θα ΔΕΣΜΕΥΣΟΥΝ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΥΣ ΠΟΡΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ (βλ. δάνεια) και θα ΠΕΡΙΟΡΙΣΟΥΝ τις μελλοντικές οικονομικές δυνατότητες του Δήμου στο διηνεκές;
2. Ισχύει ή δεν ισχύει ότι βάσει νόμου ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να γίνει αμαξοστάσιο στη Β’ Ζώνη Υμηττού; Τι εννοούσε ο δήμαρχος όταν δήλωνε σε προηγούμενη συνεδρίαση Δημοτικού Συμβουλίου «θα κινηθούμε ΣΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑΣ για το καλό της πόλης»; Μήπως ότι ο Δήμος πρακτικά θα παρανομήσει; Ποιες θα είναι σε βάθος χρόνου οι συνέπειες αυτού και ποιος θα τις επωμιστεί;
3. Ισχύει ή δεν ισχύει ότι η κατασκευή αμαξοστασίου είναι ΠΑΡΑΝΟΜΗ (χωρίς την τροποποίηση του Προεδρικού Διατάγματος προστασίας του Υμηττού, που να ενσωματώνει τις προτάσεις του Δήμου για εξαίρεση από τους περιορισμούς) και ότι ο δήμος θα έρθει αντιμέτωπος με τις προβλέψεις του νομοθέτη; Υπάρχει τρόπος να κατασκευασθούν οι απαιτούμενες υποδομές με έκδοση οικοδομικών αδειών;
4. Ισχύει ή δεν ισχύει ότι ο Δήμος θα μπορούσε να αρκεστεί σε μια μίσθωση και ενδεχομένως να εξασφαλίσει το ακίνητο με προσύμφωνο αγοράς και προαίρεσης στο ενδεχόμενο ευνοϊκής κατάληξης με το ΠΔ, αλλά παράλληλα ΧΩΡΙΣ ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΕΣ ΔΕΣΜΕΥΣΕΙΣ στην περίπτωση αρνητικής κατάληξης; Γιατί ΚΛΕΙΣΑΤΕ ΤΑ ΜΙΚΡΟΦΩΝΑ και δεν αφήσατε να ακουστεί αυτή η πρόταση της ΝΕΑΣ ΑΡΧΗΣ για την Αγία Παρασκευή;
5. Ισχύει ή δεν ισχύει ότι υπό αυτές τις συνθήκες, «ατυχείς» δηλώσεις πως θα γίνει η κατασκευή αμαξοστασίου στην εν λόγω θέση συνιστά ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ, οπότε ο δήμος δεν επιτελεί το ΚΑΘΗΚΟΝ του όπως πρέπει; Δεν είναι ΠΑΡΑΒΑΣΗ ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΣ η ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΗ των δημοτών, οι οποίοι δεν είναι υποχρεωμένοι να γνωρίζουν λεπτομέρειες του νόμου και ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΝΤΑΙ τον θεσμό της Δημοτικής Αρχής για την ενημέρωσή τους;
6. Ισχύει ή δεν ισχύει ότι με τα εν λόγω «τερτίπια» αυξήθηκε χωρίς να υπάρχει αιτία η αξία των εν λόγω ακινήτων και ότι κάποιοι κέρδισαν, όχι από υπεραξίες που στηρίζονται στην ελεύθερη αγορά, αλλά από «φούσκες» αγοραπωλησίας με τον Δήμο Αγίας Παρασκευής, με δημόσιο χρήμα;
7. Ισχύουν ή δεν ισχύουν οι διατάξεις του νόμου για την προάσπιση του δημοσίου συμφέροντος από την δημοτική αρχή;
8. Ισχύει ή δεν ισχύει ότι στέλεχος των «Αλλάζουμε» είναι ο ΠΩΛΗΤΗΣ του εν λόγω ακινήτου, ο οποίος διαμένει ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ με τον έτερο ΠΩΛΗΤΗ ακινήτου, ο οποίος σε προγενέστερο χρόνο το αγόρασε «κοψοχρονιά» μέσω εταιρείας της Ρόδου για να το «μοσχοπουλήσει» στη συνέχεια στο Δήμο Αγίας Παρασκευής;
9. Ισχύει ή δεν ισχύει ότι τρίτος ένοικος ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ είναι ΚΟΡΥΦΑΙΟΣ δημότης και δημοτικός άρχων του Δήμου Αγίας Παρασκευής;
Σαν πολλές να είναι οι συμπτώσεις και πολλά τα ερωτηματικά! Ας μας απαντήσει λοιπόν ο δήμαρχος σε αυτά που τον ρωτήσαμε ένα προς ένα, αντί να αποφεύγει με γενικολογίες και αόριστες σοφιστείες. Και μια που θα μπει σε αυτήν τη διαδικασία, ας μας πει και αν θα πρέπει να υφιστάμεθα οι παρατάξεις (μαζί πλέον και με τους υπαλλήλους του δήμου) την αγένεια και το υβρεολόγιο των «τοξικών» του αντιδημάρχων, επειδή αναδεικνύουμε τα ζητήματα αυτά.
ΑΝΤΙ ΕΠΙΛΟΓΟΥ: Στην όπερα του Τζοακίνο Ροσσίνι, «Ο Κουρέας της Σεβίλλης», ένας πολυμήχανος, και πρακτικός άνθρωπος από κατώτερη κοινωνική τάξη, φέρνει εις πέρας το σχέδιο του κόμη Αλμαβίβα.
Στην «φαρσοκωμωδία» όμως των «Αλλάζουμε» εντός του Δημοτικού Συμβουλίου της Αγίας Παρασκευής, το μόνο που κατάφερε ο αγενέστατος, ήταν να υποβιβάσει το επίπεδο με άναρθρες κραυγές και κοινότυπες στον κύκλο του αγοραίες εκφράσεις τύπου «είναι @@@γλανι»!
Αυτές οι «δημοτικές καρικατούρες» νιώθουν ότι μπορούν να εκφράζονται χυδαία, αλλά και να καμαρώνουν για αυτά τα αίσχη, αφού ο «Λουδοβίκος Μυλωνάκης» άρτι αφιχθείς από τα σαλόνια των Βρυξελλών, δεν βρήκε ούτε μια λέξη για να αποδοκιμάσει τον αγενή υποτακτικό του και να βάλει σε τάξη τα πράγματα. Θα έχει τους λόγους του.
Πιθανότατα θα χρειαστεί τόσο τον εν λόγω «τυραννικό Αρπαγκόν», όσο και την «Μαρία Αντουανέτα», εντεταλμένη θεματοφύλακα του «βασιλείου», η οποία δίνει το σύνθημα και τις εντολές, για να του βάλουν «πολλή πλάτη» στις δύσκολες μέρες που έρχονται, μέχρι την ΄΄Πτώση της Βαστίλης΄΄».