ΕΠΕΑ ΠΤΕΡΟΕΝΤΑ
Γράφει ο Άγγελος Πολύδωρος
«Ξέρεις ποιος είμ’ εγώ, ρε;» λέει στον πόλισμαν, που του απαγορεύει να διασχίσει το δρόμο επειδή σε λίγα δεύτερα θα περάσει η αυτοκινητοπομπή του Αμερικανού Προέδρου. «Βρε δεν πά ’να ’σαι και πρόεδρος της Δημοκρατίας», απαντά αυστηρά ο πόλισμαν. «Έχω εντολή. Δεν περνάς απέναντι μέχρι νεωτέρας».
Και επειδή ο «Ξέρεις-ποιος-είμ-εγώ-ρε» ήταν ο Γάλλος Πρόεδρος της Δημοκρατίας, κάλεσε από το κινητό του ένα νούμερο από τα Αγαπημένα. «Γειά σου Ντόναλντ. Περιμένω στον δρόμο γιατί όλα είναι μπλοκαρισμένα για πάρτη σου. Μετά, θα ήθελα πολύ να έχουμε μια σύντομη συνομιλία με το Κατάρ και μαζί για την κατάσταση στη Γάζα».
Και όπως διάβασα στα ρεπορτάζ «ο πρόεδρος βρήκε την ευκαιρία να μιλήσει φιλικά με τον Τραμπ περπατώντας, η οποία μας επέτρεψε να κάνουμε μια ανασκόπηση πολλών διεθνών ζητημάτων». Έτσι απλά. Χωρίς πολλές εξηγήσεις, για το τι γύρευε κάτω στα πεζοδρόμια ο Γάλλος Πρόεδρος και δεν βρισκόταν στο δικό του όχημα με τη δική του αυτοκινητοπομπή.
Ύστερα ήρθαν τα πιπεράτα από τον άλλο Τύπο: «Ο Μακρόν ετοιμαζόταν να δειπνήσει με τον Γενικό Γραμματέα του ΟΗΕ Αντόνιο Γκουτέρες. Έχοντας ενημερωθεί για την περιμετρική διακοπή της οδικής κυκλοφορίας, λόγω της διέλευσης της αυτοκινητοπομπής του Αμερικανού Προέδρου, ξεκίνησε πεζός για τη Γαλλική Πρεσβεία». Αν είναι δυνατόν! Σε μια πόλη όπου περπατά κάθε καρυδιάς καρύδι! (Περπατούν τα καρύδια, καλέ παππού; Θα ρωτούσε ένας εγγονός που γεννήθηκε το 2016, αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία αγόρι μου). «Εκείνη τη στιγμή ο Μακρόν, μόλις είχε αναχωρήσει από την έδρα του ΟΗΕ, όπου πριν λίγη ώρα είχε αναγνωρίσει επίσημα, εκ μέρους της Γαλλίας, το Παλαιστινιακό Κράτος».
Αλλάζω θέμα φίλες και φίλοι μου, επειδή θέλω να σας πω για τον φίλο μου που πούλησε το αυτοκίνητο νέας τεχνολογίας που είχε αγοράσει πριν δυο μήνες και αποφάσισε να αγοράσει ένα «καλοδιατηρημένο» παλιάς τεχνολογίας. Και να σκεφτείτε ότι ο φίλος μου είναι άνθρωπος που τα πάει καλά με τις νέες τεχνολογίες και πρόσφατα αποφάσισε να γίνει συγγραφέας, επειδή τα πάει καλά με το ChatGPT.
«Γιατί το πουλάς;» ρώτησα. «Επειδή έχει οθόνη αφής και όταν τρέχω στην εθνική οδό με 120+ δεν μπορώ να αποσπάσω την προσοχή μου προς τα διάφορα εικονίδια. Παλιά, χάιδευα στα τυφλά το ταμπλό και ήξερα πού ήταν κουμπιά και διακόπτες», με άφησε άναυδο. «Άσε που δεν την έχουν μάθει να “μη μιλάει στον οδηγό όταν το όχημα βρίσκεται εν κινήσει” και δίνει διαρκώς οδηγίες. Οπότε αν είναι να την κλείνω, για ποιο λόγο να υπάρχει;»