Τον 9ο Πυροσβεστικό Σταθμό Αθηνών επισκέφθηκε τη Δευτέρα 23 Ιουνίου η αντιπεριφερειάρχης Βόρειου Τομέα Αθηνών Μαργαρίτα Βάρσου, στο πλαίσιο της αντιπυρικής περιόδου που βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη.
Σημειώνεται ότι ο 9ος Πυροσβεστικός Σταθμός Αθηνών συγκαταλέγεται στους μεγαλύτερους και πλέον επιχειρησιακά σημαντικούς πυροσβεστικούς σταθμούς της Αττικής, διαδραματίζοντας καθοριστικό ρόλο στην αντιμετώπιση πυρκαγιών, φυσικών καταστροφών και έκτακτων περιστατικών στην ευρύτερη περιοχή του Βορείου Τομέα αλλά και όπου αλλού το απαιτούν οι συνθήκες και οι περιστάσεις.
Την αντιπεριφερειάρχη υποδέχθηκε στις εγκαταστάσεις που βρίσκονται δίπλα στο ΟΑΚΑ ο διοικητής του Σταθμού Γεώργιος Πετρόπουλος, ο οποίος την ενημέρωσε για το επιχειρησιακό έργο, τις καθημερινές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν τα στελέχη της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, καθώς και για την ετοιμότητα του σταθμού κατά την τρέχουσα περίοδο πυροπροστασίας.
Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, η Μ. Βάρσου εξέφρασε τις θερμές ευχαριστίες και την εκτίμησή της προς το Πυροσβεστικό Σώμα για τις πολύτιμες υπηρεσίες που προσφέρει στην κοινωνία, επισημαίνοντας ότι «η ανιδιοτέλεια, η αυταπάρνηση και το υψηλό αίσθημα καθήκοντος που επιδεικνύουν καθημερινά οι πυροσβέστες αποτελούν παράδειγμα προσφοράς προς τον πολίτη».
Και η αντιπεριφερειάρχης πρόσθεσε: «Οι γυναίκες και οι άνδρες του Πυροσβεστικού Σώματος βρίσκονται καθημερινά στην πρώτη γραμμή, προστατεύοντας ανθρώπινες ζωές, περιουσίες και το φυσικό μας περιβάλλον. Τους ευχαριστούμε για την αφοσίωση, τον επαγγελματισμό και την αυταπάρνησή τους. Θα συνεχίσουμε ως Περιφέρεια Αττικής να στεκόμαστε δίπλα τους, ενισχύοντας κάθε προσπάθεια που συμβάλλει στην ασφάλεια των πολιτών».









































































































