Νεανικός χαρακτήρας, εκσυγχρονισμένη εμφάνιση, εργονομία, χώροι και ένας κινητήρας «διαμάντι», είναι τα χαρακτηριστικά του νέου Colt. Με λίγα λόγια, το νέο μοντέλο της Mitsubishi έχει πλέον όλα τα φόντα για να πρωταγωνιστήσει στην κατηγορία του, εκεί όπου η λεπτομέρεια κάνει την διαφορά.
Οδηγεί ο Λουκάς Παπαλάμπρος
Με περισσότερες από 267.000 πωλήσεις σε όλο τον κόσμο, το Colt αναμφίβολα αποτελεί ένα επιτυχημένο μοντέλο για την γκάμα της Mitsubishi. Η δεύτερη γενιά του μοντέλου, μπορεί να κρύβει από πίσω την ίδια πετυχημένη συνταγή του παρελθόντος, ωστόσο διαθέτει εκείνες τις αισθητικές πινελιές που προσδίδουν το κάτι παραπάνω. Η ιαπωνική φίρμα υιοθέτησε στο Colt πολλά σχεδιαστικά στοιχεία από το νέο Lancer, με την μυώδη μάσκα και τα μεγάλα φώτα στο εμπρός τμήμα να κλέβουν την παράσταση. Παράλληλα, το μπροστινό τμήμα έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να μειώνει τους τραυματισμούς σε ενδεχόμενο πρόσκρουσης με πεζό. Παρά την αύξηση του μήκους του αυτοκινήτου κατά 7 εκατοστά σε σχέση με το απερχόμενο (3.940μ.), το Colt δικαιολογεί τον προσανατολισμό του ως αυτοκίνητο πόλης, χωρίς όμως να στερείται την άνετη κίνηση και εκτός.
Στο εσωτερικό, η αισθητική σίγουρα δεν είναι και η πιο σύγχρονη που έχουμε δει. Η ευρεία χρήση σκληρών πλαστικών στο ταμπλό, στερεί από το αυτοκίνητο την αίσθηση φρεσκάδας, όπως και οι πολλές σκουρόχρωμες επιφάνειες. Θετική εντύπωση κάνει το σπορ τιμόνι που προέρχεται από το Lancer, ο νέος πίνακας οργάνων με τον πορτοκαλί φωτισμό, όπως και η κεντρική κονσόλα. Η ποιότητα και η συναρμολόγηση των υλικών βρίσκεται σε ικανοποιητικά επίπεδα, όπως και η εργονομία. Σε ότι αφορά τους χώρους, μπορούν να φιλοξενηθούν χωρίς παραχωρήσεις τέσσερις ενήλικες. Το πίσω κάθισμα είναι πλέον σταθερό και όχι συρόμενο, με την πλάτη να έχει τη δυνατότητα αναδίπλωσης. Το πορτ μπαγκάζ, είναι αρκετά μικρό με 186 λίτρα χώρου, τα οποία όμως μπορεί να φθάσουν τα 236 λτ., χάρη στο αφαιρούμενο δάπεδο. Με την αναδίπλωση του πίσω καθίσματος δημιουργείται ένας επίπεδος αποθηκευτικός χώρος 1.032 λτ. (μέχρι την οροφή). Ο εξοπλισμός παρουσιάζει κάποιες ελλείψεις, αφού περιλαμβάνει μόνο δύο αερόσακους. H βασική έκδοση Inform κοστίζει 11.670 ευρώ και περιλαμβάνει εκτός των δύο αερόσακων, ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικούς και θερμαινόμενους καθρέπτες, κεντρικό κλείδωμα και κλιματισμό. Στην έκδοση Invite, ο εξοπλισμός περιλαμβάνει επιπλέον πλευρικούς αερόσακους, ηχοσύστημα με MP3 και χειριστήρια στο τιμόνι, ζάντες αλουμινίου 15 ιντσών, δερμάτινο τιμόνι και μοχλό ταχυτήτων. Η έκδοση Intense προσφέρει αισθητήρα βροχής και φώτων, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, προβολείς ομίχλης και αεροτομή.
Στο δρόμο, το νέο Colt παρουσιάζεται αρκετά νευρικό, κάτι το οποίο καταλαβαίνεις από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα. Η σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης μπορεί να βοηθά στην σπορ οδήγηση, ωστόσο δεν απορροφά όσο καλά θα επιθυμούσαμε τις όποιες ανωμαλίες του οδοστρώματος. Σε κίνηση στην εθνική οδό και με υψηλές ταχύτητες το αυτοκίνητο παραμένει σταθερό, δίνοντας μια αίσθηση ασφάλειας στον οδηγό. Σε φιδίσιες διαδρομές κινείται αρκετά σβέλτα, γεγονός στο οποίο βοηθά σημαντικά ο ροπάτος κινητήρας και το σχετικά γρήγορο κιβώτιο ταχυτήτων. Σε περιπτώσεις πίεσης όμως, παρουσιάζει σχετική υπερστροφή ανοίγοντας με ευκολία την τροχιά του, απουσία και του ESP. Όπως και να χει, ο κινητήρας του Colt παραμένει «ο άσος στο μανίκι», προσφέροντας πολύ καλές επιδόσεις και επιτάχυνση στις χαμηλές στροφές. Παρά τον νευρικό κινητήρα, η κατανάλωση κυμαίνεται σε πολύ καλά επίπεδα, με την αυτονομία που δίνει ο υπολογιστής ταξιδίου να φθάνει τα 600 χλμ.
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 4κύλινδρος/1.332 κ.εκ.
ΙΣΧΥΣ 95 ίπποι /6000 σ.α.λ.
ΡΟΠΗ 12,8 χγμ/4000 σ.α.λ.
ΚΙΝΗΣΗ Εμπρός
ΚΙΒΩΤΙΟ Mηχανικό 5 σχέσεων
ΦΡΕΝΑ Aεριζόμενοι δίσκοι εμπρός-Ταμπούρα πίσω
ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ 11,1 δευτ. (0-100 χλμ./ώρα)
ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ 178 χλμ./ώρα
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ 5,9 – 7 λτ./100 χλμ
ΕΚΠΟΜΠH CO2 138 γρ./χλμ.
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ 3870 x 1690 x 1550 χλστ.
ΧΩΡ. ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ 186-236 λτ.
ΒΑΡΟΣ 970 κιλά
ΤΙΜΗ από 11.670 ευρώ







































































































