Οδηγικές επιδόσεις: Προηγμένη και Αποδοτική Τεχνολογία
Ο 1.6 i-DTEC diesel χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά στο 5θυρο Civic και στη συνέχεια στο νέο CR-V. Ο κινητήρας είναι ο πρώτος της σειράς Earth Dreams Technology της Honda που παρουσιάστηκε στην Ευρώπη. Η ουσία της Earth Dreams Technology είναι να προσφέρει βέλτιστη ισορροπία μεταξύ οικονομίας καυσίμου και οδηγικών επιδόσεων, κάτι που επιβεβαιώνεται στο Civic Tourer.
Ο κινητήρας 1.6 i-DTEC αποτελείται από μία αλουμινένια κυλινδροκεφαλή που συνδέεται σε «open-deck» (με διάκενο μεταξύ χιτωνίων και μπλοκ κυλίνδρων) και είναι ο ελαφρύτερος diesel στην κατηγορία του. Η μηχανική τριβή έχει μειωθεί σε επίπεδο αντίστοιχο ενός βενζινοκινητήρα. Όλα τα περιστρεφόμενα μέρη έχουν βελτιστοποιηθεί σχολαστικά με σκοπό τη μείωση της τριβής, κάτι που συμβάλλει στην άριστη οικονομία καυσίμου αλλά και στον απολαυστικό οδηγικό χαρακτήρα του Civic Tourer.
AdaptiveDamper System (ADS)
Το Civic Tourer χρησιμοποιεί το καινοτόμο AdaptiveDamper System. Είναι η πρώτη φορά που ένα σύστημα πίσω προσαρμοζόμενων αποσβεστήρων λανσάρεται σε αυτοκίνητο παραγωγής και περιλαμβάνει τρεις ρυθμίσεις – comfort, normal & dynamic (άνετη, κανονική και σπορ) – οι οποίες έχουν εξελιχθεί με κριτήριο τη βέλτιστη ευστάθεια και άνεση σε ποικίλες συνθήκες οδήγησης και φορτίου. Έτσι το Civic Tourer προφέρει άνεση σε μακρινά ταξίδια στον αυτοκινητόδρομο, παραμένοντας σταθερό και ευέλικτο σε συνθήκες οδήγησης υψηλών επιδόσεων.
«Με την εισαγωγή αυτής της τεχνολογίας στο συγκεκριμένο μοντέλο, ευελπιστούμε πολλοί πελάτες να βιώσουν τα οφέλη του προηγμένου συστήματος» Adrian Killham, Large Project Leader.
Ασφάλεια
Όπως σε όλα τα Honda, η ασφάλεια ήταν Νο1 στη λίστα προτεραιοτήτων της ομάδας εξέλιξης κατά το σχεδιασμό του Civic Tourer, κυρίως η ενσωμάτωση προηγμένων συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας. Το Civic Tourer υπόσχεται υψηλά πρότυπα ασφάλειας για τον οδηγό, τους επιβάτες, τους πεζούς και τους άλλους χρήστες των δρόμων σύμφωνα με τη φιλοσοφία της Honda ‘Ασφάλεια για Όλους’.
Xρήστος Φωτιάδης