Λίγο πριν από την επίσημη παρουσίαση του νέου Civic Tourer στη διάρκεια της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου στη Φρανκφούρτη, η Honda έδωσε περισσότερες πληροφορίες για το νέο της μοντέλο, που σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε στην Ευρώπη – προϊόν της Ευρωπαϊκής R&D ομάδας της Honda. Το Civic Tourer θα κατασκευάζεται το εργοστάσιο της Honda στη Μ. Βρετανία και θα παρουσιαστεί στην Ευρώπη στις αρχές του 2014.
Το αεροδυναμικό και μοντέρνο προφίλ του Civic Tourer δεν επηρεάζει την πρακτικότητά του. Το Civic Tourer είναι άκρως λειτουργικό με απαράμιλλη εσωτερική ευρυχωρία, 624L (χώρος αποσκευών με τα πίσω καθίσματα σε όρθια θέση, μέτρηση μέχρι το κάλυμμα).
Το Civic Tourer θα διατίθεται με τον κινητήρα 1.6 i-DTEC της σειράς Earth Dreams Technology ή με τον 1.8 i-VTEC σε συνδυασμό με μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο. Ένα νέο Adaptive Damper System (ADS) – Σύστημα Προσαρμοζόμενων Πίσω Αποσβεστήρων – θα συμβάλλει στην αύξηση της ευστάθειας και της άνεσης σε ποικίλες συνθήκες φορτίου και οδήγησης.
Λειτουργικότητα & Φόρμα: Κανένας συμβιβασμός στη σχεδίαση ή τους χώρους για επιβάτες και αποσκευές
«Είμαι περήφανος για τα σπορ και αεροδυναμικά στοιχεία του Civic Tourer, που κατά μία έννοια κρύβουν τον πραγματικά λειτουργικό και πολυμορφικό χαρακτήρα του. Για να πετύχεις χρηστικότητα σε ένα συμπαγές αυτοκίνητο πρέπει να αξιοποιήσεις στο έπακρο το χώρο της καμπίνας, κάτι που γενικά επηρεάζει και τη σχεδίαση. Χάρη στην έξυπνη πλατφόρμα του Civic, ήμασταν ελεύθεροι να βελτιστοποιήσουμε τους διαθέσιμους χώρους. Το τελικό αποτέλεσμα είναι ένα αυτοκίνητο με σπορ σχήμα. Για μένα, το ατού του μοντέλου είναι ο συνδυασμός λειτουργικότητας, ευελιξίας και δυναμικής έκφρασης.» Adrian Killham, Large Project Leader, Civic Tourer.
Το Civic Tourer ενσαρκώνει μία σοφιστικέ και σπορ σχεδιαστική φιλοσοφία, ενώ στυλιστικά προσδιορίζεται από την τολμηρή γραμμή που εκτείνεται από την εμπρός κολόνα Α μέχρι τη D δημιουργώντας την οπτική εντύπωση μιας αιωρούμενης οροφής.
Η ομάδα εξέλιξης του Civic Tourer αφιέρωσε πολύ χρόνο προκειμένου να πετύχει μία premium αίσθηση από το εμπρός τμήμα του αυτοκινήτου. Το κρύσταλλο του πίσω φινιστρινιού έχει επεκταθεί ώστε να καλύπτει την επιφάνεια της κολόνας D ενώ το πλαίσιο των πίσω θυρών βρίσκεται ψηλότερα κατά 17 mm συγκριτικά με του 5θ Civic, συμβάλλοντας στην τολμηρή και κομψή σχεδιαστική έκφραση του αυτοκινήτου.
«Με την πρώτη ματιά είναι σαφές ότι το Civic Tourer δεν μοιάζει με τα υπόλοιπα Wagon. Τα πιο πρόσφατα μοντέλα έχουν λίγο-πολύ παρόμοιο στυλ. Το Civic Tourer αποπνέει διαφορετική ισορροπία και γοητεία.” Adrian Killham, Large Project Leader, Civic Tourer.
Πίσω από τη σοφιστικέ και σπορ σχεδίαση κρύβεται μία απαράμιλλη ευελιξία που αποτελεί τη βάση της έξυπνης λειτουργικότητας και πρακτικότητας. Το Civic Tourer χρησιμοποιεί την ίδια κεντρική διάταξη του ρεζερβουάρ καυσίμου που γνωρίζουμε από το 5θ Civic. Το ρεζερβουάρ τοποθετείται κάτω από τα εμπρός καθίσματα, με αποτέλεσμα το Civic Tourer να προσφέρει πρωτοφανή εσωτερική ευρυχωρία και το σύστημα καθισμάτων magic seat της Honda.
Το Civic Tourer προσφέρει κορυφαίους εσωτερικούς χώρους στις κατηγορίες C και D. Ο χώρος αποσκευών θα μπορεί να μεταφέρει 2 ποδήλατα βουνού κανονικού μεγέθους ή 3 μεγάλες βαλίτσες Samsonite με το κάλυμμα τραβηγμένο για προστασία από τα αδιάκριτα βλέμματα.
● Χώρος αποσκευών 624L* (Πίσω καθίσματα όρθια, μέχρι το παρμπρίζ)
● Χώρος αποσκευών 1668L* (Πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα, μέχρι την επένδυση οροφής)
Υπάρχει ένας μικρός χώρος, κατάλληλος για τη φύλαξη του καλύμματος, ώστε να αφαιρείται και να αποθηκεύεται όταν δεν χρειάζεται. Ένας πρόσθετος υποδαπέδιος θάλαμος στο χώρο αποσκευών διευκολύνει τη μεταφορά αντικειμένων μεγάλου ύψους ενώ το σκαλοπάτι φόρτωσης είναι χαμηλωμένο κατά 137mm* συγκριτικά με το 5θ Civic για πιο άνετη φόρτωση.
Το μοναδικό σύστημα Magic Seats της Honda σημαίνει πρόσθετη πρακτικότητα και ευρυχωρία για το Civic Tourer, με τις ποικίλες διατάξεις των καθισμάτων να μεγιστοποιούν την ευελιξία του. Τα πίσω καθίσματα πέφτουν με μία απλή κίνηση, ενώ το πάτωμα του χώρου αποσκευών στο εσωτερικό του Civic Tourer είναι ελαφρώς υπερυψωμένο συγκριτικά με του 5θυρου, ώστε να δημιουργείται μία πλήρως επίπεδη επιφάνεια με την αναδίπλωση των καθισμάτων.
Όμως και τα μαξιλάρια των πίσω καθισμάτων αναστρέφονται απελευθερώνοντας άφθονο χώρο για τη μεταφορά αντικειμένων μεγάλου ύψους. Η διαιρούμενη (60:40) βάση των καθισμάτων προσφέρει ακόμα περισσότερες δυνατότητες στη μεταφορά ατόμων και φορτίων και αποτελεί μία εναλλακτική επιφάνεια φόρτωσης εάν η πρόσβαση μέσω της πίσω πόρτας είναι περιορισμένη.