Η Renault παρουσιάζει το Initiale Paris. Πρόκειται για το 6ο πρωτότυπο της σχεδιαστικής στρατηγικής που εγκαινίασε ο διευθυντής βιομηχανικού σχεδιασμού Laurens van den Acker. Συνδυάζοντας την τεχνογνωσία με τη δημιουργικότητα, το νέο αυτό πρωτότυπο αναμένεται να αντικαταστήσει το Espace, με μια έκδοση που ονομάζεται Initiale Paris, και ενσωματώνει τόσο την εμπειρία, όσο και τις φιλοδοξίες της μάρκας στην κατηγορία premium.
Τα 6 πρωτότυπα μοντέλα, που για πρώτη φορά εκτίθενται μαζί, εκφράζουν σαφώς αυτή τη νέα σχεδιαστική ανανέωση της μάρκας, μέσω της στρατηγικής «Λουλούδι της ζωής» όπου κάθε πέταλο εκπροσωπεί μια έννοια που αποτέλεσε έμπνευση για το σχεδιασμό κάθε μοντέλου της Renault. Εκτός από τα μοντέλα παραγωγής, η Renault, με τους 11 παγκόσμιους τίτλους στην F1, παρουσιάζει στη Φρανκφούρτη τον νέο κινητήρα F1 2014, αλλά και τη συμμετοχή της στους ηλεκτροκίνητους αγώνες. Ποιός άλλος εξάλλου, εκτός από τον πρωτοπόρο και ηγέτη στην ευρωπαϊκή αγορά οχημάτων μηδενικών ρύπων, θα μπορούσε να δείξει το δρόμο;
ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ INITIALE PARIS
Η ΤΕΧΝΗ ΝΑ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΘΕΣΗ
Η Renault ανοίγει 3 καινούργια μονοπάτια, με την παρουσίαση του Initiale Paris. Με την πρώτη του παρουσίαση στη Φρανκφούρτη, το πρωτότυπο:
• αντιπροσωπεύει το 6ο «πέταλο» της σχεδιαστικής φιλοσοφίας «Λουλούδι της ζωής», εκπροσωπώντας τη “Σοφία”, και εκφράζοντας την ευρύτητα του πνεύματος,
• αποτελεί τη νέα εκδοχή του Espace,
• ενσωματώνει τόσο την εμπειρία, όσο και τις φιλοδοξίες της μάρκας στην κατηγορία premium.
Initiale Paris, το πρωτότυπο
που ενσαρκώνει το 6ο «πέταλο» της σχεδιαστικής στρατηγικής της Renault
Η σχεδιαστική στρατηγική της Renault με τον τίτλο “Λουλούδι της ζωής”, αντιπροσωπεύει τα στάδια της ζωής των πελατών, ξεκινώντας από τον έρωτα, συνεχίζοντας με την ανακάλυψη του κόσμου, με τη δημιουργία οικογένειας και την επαγγελματική σταδιοδρομία και καταλήγοντας στην ευρύτητα του πνεύματος και στη σοφία. Η νέα σχεδιαστική στρατηγική της Renault χρησιμοποιεί μια έντονα συναισθηματική γλώσσα με απλό και οικείο ύφος.