Κομψότητα και καινοτομία για το διαχρονικό εσωτερικό
Τα εσωτερικά είναι όλα καινούργια, αρχίζοντας από τη σχεδίαση του ταμπλό: τώρα ενσωματώνει το καινοτόμο σύστημα πληροφόρησης και ψυχαγωγίας Uconnect με οθόνη 5”, η οποία εισέρχεται αρμονικά σε ένα προσεκτικά σχεδιασμένο, εργονομικό εσωτερικό σύνολο. Συνολικά το ταμπλό είναι νέο και υψηλής τεχνολογίας, αλλά παραμένει πάντοτε αναμφισβήτητα 500.
Η καμπίνα των επιβατών εξακολουθεί να περιβάλλει με ασφάλεια και πολλές μικρές λεπτομέρειες αναφοράς στο παρελθόν σε μια νέα ερμηνεία και με αποκλειστικά υλικά. Υπό αυτό το πρίσμα, τα κουμπιά και ο χώρος πάνω από το ταμπλό έχουν επανασχεδιαστεί, όπως και το τιμόνι: σήμερα, τα χειριστήρια ελέγχου είναι πιο ευέλικτα και ολοκληρωμένα και το επιχρωμιωμένο τελείωμα προσθέτει μια πινελιά αναβάθμισης. Ο χώρος επιβατών του νέου 500 είναι η επιτομή της πληρότητας και του μοντέρνου εργονομικού εξοπλισμού σε σχεδίαση εμπνευσμένη από το κλασικό 500.
Η κολόνα του τιμονιού χαρακτηρίζεται από τον πίνακα των αναλογικών οργάνων με τους ομόκεντρους κύκλους οι οποίοι παρέχουν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες στον οδηγό με μια ματιά: η ταχύτητα εμφανίζεται στην εξωτερική στεφάνη και το οδόμετρο τοποθετείται από κάτω. Ο ενσωματωμένος υπολογιστής ταξιδιού, με τον ψηφιακό μετρητή καυσίμου και το θερμόμετρο, εμφανίζονται στη μέση.
Όλα στο νέο 500 αποτελούν έναν ιδανικό συνδυασμό μεταξύ της ρετρό εμφάνισης και της σύγχρονης τεχνολογίας. Το πάνω μέρος αποπνέει φινέτσα και προσωπικότητα και υπογραμμίζεται από το κεντρικό μέρος του ταμπλό το οποίο παίρνει το χρώμα του αμαξώματος, ενώ το κάτω μέρος είναι εξαιρετικά λειτουργικό με νέες ευρύχωρες θήκες για μικροπράγματα. Ο μοχλός ταχυτήτων είναι τοποθετημένος στο ταμπλό για μέγιστη ευκολία στη χρήση του και μοιάζει με ένα εξελιγμένο μηχανικό εξάρτημα, με επιχρωμιωμένα μέρη και έναν εργονομική λαβή, που μπορεί να είναι σε γυαλιστερό μαύρο χρώμα ή επιχρωμιωμένη, ανάλογα με τις εκδόσεις.
Το πίσω κάθισμα είναι άνετο για δύο επιβάτες και ακολουθεί το ντιζάιν των μπροστινών καθισμάτων. Στην έκδοση Lounge μπορεί να είναι διαιρούμενο 50-50% και αναδιπλούμενο, ώστε να προσαρμόζεται με τον καλύτερο τρόπο σε όλες τις μεταφορικές ανάγκες.
Η μεγάλη οθόνη του συστήματος Uconnect™ ξεχωρίζει στο κέντρο του ταμπλό του νέου 500 και περιλαμβάνει στη βασική έκδοση τις ρυθμίσεις για το ηχοσύστημα (που έχει και χειριστήρια στο τιμόνι), θύρες AUX-IN και USB, με σύστημα hands-free και Bluetooth.
Ασφάλεια και άνεση στην κορυφή της κατηγορίας
Σχεδιασμένο για να ικανοποιεί και τα απαιτητικότερα στάνταρ, το Fiat 500 είναι ένα από τα ασφαλέστερα μικρά αυτοκίνητα. Με κορυφαίο σύστημα πέδησης, το νέο 500 εξοπλίζεται στάνταρ με επτά αερόσακους (δύο εμπρός, δύο κεφαλής, δυο πλευρικούς και έναν για προστασία των γονάτων) από τη βασική του έκδοση. Το νέο μοντέλο επίσης υιοθετεί τα πιο προηγμένα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας για να εξασφαλίσει στον οδηγό του άψογη πρόσφυση και απόλυτο έλεγχο ακόμη και στις πιο δύσκολες συνθήκες: ABS με EBD, προηγμένο ESC, ASR, Hill Holder και HBA.
Το νέο 500 διαθέτει επίσης χαρακτηριστικά δυναμικής συμπεριφοράς και άνεσης που το καθιστούν ιδανικό να πραγματοποιεί όλα τα ταξίδια με ασφάλεια και άνεση. Αυτή η ποιότητα προκύπτει από την αρχιτεκτονική των αναρτήσεων: η εμπρός ανάρτηση περιλαμβάνει σύστημα McPherson και η πίσω ημιάκαμπτο άξονα. Βασισμένα σε ένα σχέδιο της Magneti Marelli, και τα δύο συστήματα έχουν εξελιχθεί κατάλληλα και προσαρμοστεί στο νέο αυτοκίνητο, ώστε να εξασφαλίζουν εξαιρετικό κράτημα και κορυφαία οδηγική άνεση.
Magneti Marelli για το νέο 500: κορυφαία τεχνολογία και εξαρτήματα
Η κορυφαία εταιρεία διεθνώς στα υψηλής τεχνολογίας συστήματα και εξαρτήματα για το αυτοκίνητο, η Magneti Marelli, εφοδιάζει με περισσή τεχνολογία το νέο 500. Αυτή περιλαμβάνει τον πίνακα οργάνων, τα εμπρός και πίσω φωτιστικά σώματα, τα αμορτισέρ, το σύστημα της ανάρτησης, το σύστημα της εξάτμισης, τις μονάδες ηλεκτρονικού ελέγχου, την πολλαπλή εισαγωγής, την ημιαυτόματη μετάδοση Dualogic, και επιπρόσθετα τα πεντάλ, τα ταμπλό και άλλα πλαστικά εξαρτήματα.