“Με πωλήσεις 1.8 εκατομμύρια, καταφέραμε να ξεπεράσουμε τον αρχικό μας στόχο των 1.5 εκατομμυρίων κατά 300.000 αυτοκίνητα. Το 2015 απέδειξε ότι η Audi είναι στο σωστό δρόμο και σε θέση να κυριαρχήσει με επιτυχία στις προκλήσεις της νέα χρονιάς”, δήλωσε ο Rupert Stadler, Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της AUDI AG.
Ο Επικεφαλής Πωλήσεων, Dietmar Voggenreiter, σχολίασε: “Στην Ασία, προσαρμοστήκαμε στον αργό ρυθμό της αγοράς, ενώ στις ΗΠΑ και στην Ευρώπη τέθηκαν με επιτυχία οι βάσεις για περαιτέρω ανάπτυξη”.
Η Audi λάνσαρε το 2015, τις νέες γενιές του best-selling A4, το Νοέμβριο στην κεντρική Ευρώπη (στις υπόλοιπες αγορές του κόσμου θα παρουσιαστεί μέσα στο 2016) και του Q7 τον Ιούνιο αντίστοιχα (στην Κίνα παρουσιάστηκε στο τέλος του 2015 ενώ στις ΗΠΑ και τις υπόλοιπες αγορές θα παρουσιαστεί μέσα στο 2016).
Η οικογένεια SUV της Audi, για άλλη μια φορά, αυξήθηκε το 2015 κατά 6% για όλα τα μοντέλα Q με περίπου 537.950 αυτοκίνητα παγκοσμίως. Όλες οι εκδόσεις του A3 συνέβαλαν στην αύξηση των πωλήσεων της μάρκας κατά 20,3% με περίπου 372.750 αυτοκίνητα.
Επιπλέον, με παραδόσεις περίπου 29.950 αυτοκινήτων (+87%), το ΤΤ ήταν το best-selling compactsport αυτοκίνητο στην premium αγορά.
Στην Ευρώπη, οι πωλήσεις της Audi για την χρονιά που πέρασε είχαν αύξηση 4,8% με νέο ρεκόρ παραδόσεων 799.950 αυτοκίνητα.
Να σημειώσουμε ότι στην Ελληνική αγορά, η Audi, παρά τις δύσκολες συνθήκες και το δυσμενές οικονομικό περιβάλλον, κατόρθωσε να αυξήσει τις πωλήσεις της κατά 9,7% με 2.688 παραδόσεις αυτοκινήτων, ενώ η έλευση του νέου Α4 στα τέλη Ιανουαρίου 2016 θα ενισχύσει περαιτέρω την τάση αυτή.
Xρήστος Φωτιάδης