H εμφάνιση του Auris το 1912 ενίσχυσε σημαντικά τη γκάμα της μεγαλύτερης αυτοκινητοβιομηχανίας του κόσμου. Οι συνεχείς βελτιώσεις και οι νέοι κινητήρες που το εξοπλίζουν, φροντίζουν για την ανανέωση του ενδιαφέροντος των καταναλωτών.
Οι αλλαγές στην εμφάνιση είναι σημαντικές, με τον εμπρός προφυλακτήρα να τονίζει το πλάτος του αμαξώματος. Οι νέοι προφυλακτήρες έχουν αυξήσει το μήκος του Auris κατά 5,5 cm. Τα φώτα ημέρας είναι πλέον LED, ενώ η πιο πλούσια εξοπλισμένη έκδοση (Lounge) έχει full-LED εμπρός φανάρια. Την εικόνα συμπληρώνουν οι νέες ζάντες, σε διαστάσεις από 15’’ έως 17’’, και συνολικά το ανανεωμένο Auris διαφοροποιείται αρκετά. Στο εσωτερικό, οι πλευρικοί αεραγωγοί του ταμπλό με την πεντάκτινη διαμόρφωση και η επίπεδη κονσόλα γύρω από τον επιλογέα ταχυτήτων συνιστούν ευδιάκριτες αλλαγές. Στο κέντρο του πίνακα οργάνων υπάρχει μια έγχρωμη οθόνη 4,2’’, ενώ στροφόμετρο και ταχύμετρο εσωκλείονται σε τρισδιάστατα πλαίσια. Τα πλήκτρα που πλαισιώνουν την οθόνη αφής 7’’ του συστήματος Toyota Touch ΙΙ στο κέντρο του ταμπλό λειτουργούν κι αυτά με την αφή.
Ο τούρμπο κάνει τη διαφορά!
Ο βενζινοκινητήρας 1.33 παραμένει ο δημοφιλέστερος κινητήρας για το Aurisς, αλλά τώρα υπάρχει και ο ολοκαίνουργιος 1.2 τούρμπο. Το νέο μοτέρ με τον κωδικό 8NR-FTS έχει μεταξύ άλλων σχέση συμπίεσης 10:1, άμεσο ψεκασμό, ιντερκούλερ αέρος-νερού και ξεχωριστά κυκλώματα ψύξης για το μπλοκ και την κεφαλή. Το πιο ξεχωριστό χαρακτηριστικό του όμως είναι η τεχνολογία VVT-iW, που του επιτρέπει να λειτουργεί σε κύκλο Atkinson σε συνθήκες χαμηλού φορτίου για βέλτιστη οικονομία. Το αποτέλεσμα όλων αυτών είναι 116 PS που αποδίδονται μεταξύ 5.200 και 5.600 rpm, και 18,8 kgm διαθέσιμα στο φάσμα 1.500-4.000 rpm. Όταν o 1.2T συνδυάζεται με το στάνταρ 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο και τους μικρότερους διαθέσιμους τροχούς η μέση τυποποιημένη κατανάλωση περιορίζεται στα 4,7 lt/100 km, και οι εκπομπές CO2 στα 109 g/km.
Νέα αμορτισέρ, ελατήρια και bump stops φροντίζουν για την πιο αποτελεσματική απόσβεση των ανωμαλιών του δρόμου και τη μεγαλύτερη σταθερότητα σε υψηλή ταχύτητα , ενώ το Auris 1.2T διαθέτει πίσω ανάρτηση με διπλά ψαλίδια, αντί για τον ημιάκαμπτο άξονα των 1.33 και 1.4 D-4D.
Τιμή €17.840 (με απόσυρση)
Τεχνολογία 1.197 cc, i4, 16v, 2 ΕΕΚ, τούρμπο, Dual VVT-iW, 116 PS/5.200-5.600 rpm, 18,8 kgm/1.500-4.000 rpm, χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h 10,1”
Τελική ταχύτητα 200 km/h
Μέση κατανάλωση 4,7 lt/100 km
Εκπομπές CO2 109 gr/km
Διαστάσεις 4.330 x 1.760 x 1.475 mm
Βάρος 1.190 kg