Honda CR-V 1.6 i-DTEC 4WD 160 PS
Mε κάποια μικρή καθυστέρηση έφτασε στις εκθέσεις της Honda στην Ελλάδα η τετρακίνητη αυτόματη έκδοση του CR-V, με το νέο κινητήρα 1.6 των 160 ίππων. Πριν λίγες μέρες είχαμε την ευκαιρία να το δοκιμάσουμε, μόνο που οι κλειστοί από το χιόνι δρόμοι περιόρισαν τη δοκιμή μας στην Αττική, αντί των ορεινών όγκων της Φθιώτιδας. Άλλωστε το CRV δεν είναι καθαρόαιμο «τζιπ», παρά τις εκπληκτικές του ικανότητες (και) εκτός δρόμου.
To CR-V βρίσκεται πλέον στην 4η γενιά του και εμφανίζει ως κύρια αλλαγή το νέο 1.600άρη diesel με υψηλή απόδοση 160 ίππων, που συνδυάζεται αποκλειστικά με τετρακίνηση, ενώ για τις δικίνητες εκδόσεις φροντίζει ο 1.6 diesel / 120 PS του Civic. Το κόστος της νέας αυτής έκδοσης του CR-V είναι πολύ ανταγωνιστικό και βρίσκεται μέσα στα δεδομένα της κατηγορίας, έχοντας παραπλήσια τιμή π.χ. με το 4κίνητο Nissan X-Trail 1.6 diesel-130 PS, από το οποίο υπερέχει σε όλα τα σημεία! Στο κομμάτι του εξοπλισμού το CR-V είναι πλήρες, περιλαμβάνοντας για πρώτη φορά και σύστημα Honda Connect με οθόνη αφής 7 ιντσών στην κεντρική κονσόλα, αλλά και στοιχεία πολυτελείας όπως πίσω κάμερα στάθμευσης, θερμαινόμενα καθίσματα, σύστημα πλύσης προβολέων κ.λπ.
Θυμίζουμε ότι σχεδιαστικά, το νέο Honda CR-V ανανεώθηκε κυρίως μέσω του εμπρόσθιου τμήματός του. Εκεί, συναντούμε νέα φωτιστικά με LED φώτα ημέρας, ενώ επανασχεδιασμένος είναι και ο προφυλακτήρας με πιο δυναμικές εισαγωγές και νέους μακρόστενους προβολείς ομίχλης. Επίσης ξεχωρίζουν οι νέας σχεδίασης ζάντες, ενώ στο πίσω μέρος, μικροβελτιώσεις στον προφυλακτήρα και το φόντο των φωτιστικών θυμίζουν ότι έχουμε να κάνουμε με το ανανεωμένο μοντέλο. Σε υψηλά επίπεδα παραμένει και η εσωτερική άνεση, με μεγάλους χώρους για 5 ενήλικες και άνετο πορτμπαγκάζ 586 λίτρων.
Νέος εντυπωσιακός κινητήρας, επαναστατικό κιβώτιο!
Ο νέος πετρελαιοκινητήρας του CR-V βασίζεται στο γνωστό μοτέρ 1.6 i-DTEC των 120 ίππων. Είναι 4κύλινδρος, 16βάλβιδος, αλουμινένιος και με άμεσο ψεκασμό. Το κυριότερο ωστόσο είναι ότι για πρώτη φορά φέρει δύο turbo, σειριακής λειτουργίας, που λειτουργούν σε 3 στάδια: Κατά την εκκίνηση και στις χαμηλές στροφές αναλαμβάνει η μικρότερη τουρμπίνα, έπειτα στις μεσαίες περίπου στροφές δουλεύουν και τα δύο τούρμπο, και τέλος στις πιο υψηλές στροφές δουλεύει αποκλειστικά το δεύτερο και μεγαλύτερο. Στην πράξη, ο κινητήρας διακρίνεται για την απόδοσή του, παρέχοντας καταπληκτική ροπή από τις 800-1.000 σ.α.λ.
Η λειτουργία του είναι επίσης πολιτισμένη, αν και δεν αποφεύγεται μια τραχύτητα στις υψηλές στροφές. Οι επιδόσεις του είναι από τις πιο γρήγορες στην κατηγορία ελέω και των 160 ίππων, χωρίς όμως να είναι οι κορυφαίες, κάτι που οφείλεται κυρίως στο αρκετά αυξημένο βάρος του αυτοκινήτου (1.630 κιλά). Το 6τάχυτο κιβώτιο τέλος έχει την ίδια σφιχτή κλιμάκωση με αυτή που υπάρχει και στο μοτέρ των 120 ίππων, ενώ η κατανάλωση που ανακοινώνεται είναι μεν μόνο 4,9 λτ./100 χλμ., όμως στην πράξη η μέση τιμή της αγγίζει τα 8,0 λτ./100 χλμ.
Το CR-V διατίθεται με ένα νέο, αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων, που αντικαθιστά το προηγούμενο πεντατάχυτο αυτόματο. Το νέο κιβώτιο προσφέρει πλείστα πλεονεκτήματα σε πραγματικές συνθήκες στους Ευρωπαίους καταναλωτές. Διαθέτει πιο ευρεία κλιμάκωση σχέσεων, μια πολύ κοντή πρώτη σχέση που διασφαλίζει γρήγορη και δυναμική εκκίνηση, ενώ η μακριά μέγιστη σχέση έχει ως αποτέλεσμα μειωμένες στροφές του κινητήρα και κατ’ επέκταση μειωμένα επίπεδα κατανάλωσης και θορύβων σε ταχύτητες ταξιδιού. Με μεγαλύτερο αριθμό σχέσεων και μειωμένη μεταβολή στροφών κινητήρα σε κάθε αλλαγή, προσφέρει επίσης καλύτερη απόκριση στις εντολές του οδηγού, αλλά και πιο ομαλές αλλαγές, που δίνουν την αίσθηση μιας πιο γραμμικής και αρμονικής επιτάχυνσης.
Ανάλογα με την οδηγική κατάσταση –στροφές του κινητήρα και τη θέση του γκαζιού– το νέο αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων μπορεί ακόμα και να κατεβάζει σχέσεις απευθείας από 9η σε 5η και από 7η σε 4η, πέρα από τα κατεβάσματα μιας ή δύο σχέσεων. Όλα τα υπόλοιπα κατεβάσματα ουσιαστικά παρακάμπτονται όταν απαιτείται ένα πολλαπλό κατέβασμα για να επιτευχθεί η επιθυμητή σχέση.
Οι μελετημένες διαστάσεις του νέου κιβωτίου διαμορφώνουν μια μικρότερη, ελαφρύτερη (κατά 35 kg) μονάδα, που επιτρέπει καλύτερη κατανομή βάρους σε όλο το όχημα. Ο νέος κινητήρας και το κιβώτιο μαζί ζυγίζουν 65 kg λιγότερο από τον προηγούμενο αντίστοιχο συνδυασμό, προς όφελος της οδηγικής άνεσης και απόκρισης διεύθυνσης καθώς και της απόδοσης.
Νέες μειωμένες τιμές Honda!
Θεαματικές τιμές σε όλα τα μοντέλα της Honda προσφέρει η εταιρεία Αδελφοί Σαρακάκη Α.Ε.Β.Μ.Ε. Επίσημος Εισαγωγέας – Διανομέας της Honda στην Ελλάδα παράλληλα με την την προωθητική της ενέργεια Honda «Όλα είναι Δυνατά» που ήδη βρίσκεται σε ισχύ.
Σύμφωνα με το πρόγραμμα Honda «Όλα είναι Δυνατά» οι υποψήφιοι πελάτες Honda μπορούν τώρα να αποκτήσουν το μοντέλο Honda που επιθυμούν εκμεταλευόμενοι τα παρακάτω οφέλη:
• Μείωση των τιμών σε όλα τα μοντέλα Honda
• 5 χρόνια δωρεάν service (μόνο τα ανταλλακτικά), όπου καλύπτεται η περιοδική συντήρηση των μοντέλων Honda όπως αυτή εμφανίζεται μέσω του service reminder system του αυτοκινήτου και περιγράφεται στο βιβλίο συντήρησης και εγγύησης
• 5 χρόνια εγγύηση ή 150.000 χλμ.
• 5 χρόνια δωρεάν Οδική Βοήθεια Honda Assist σε συνεργασία με την S.B.A.I. Mondial Assistance
• Μόνο με 190 € το μήνα (ενδεικτικά για το Honda Civic Comfort με λιανική τιμή 17.975 € η δόση είναι 190 €, με προκαταβολή 8,089 € (45% της αξίας του αυτοκινήτου) και η διάρκεια του δανείου 60 μήνες, με ετήσιο ονομαστικό επιτόκιο 5,9% πλέον εισφοράς 0,6%).
Παράλληλα η εταιρεία Αδελφοί Σαρακάκη Α.Ε.Β.Μ.Ε. -πάντα φιλική προς την ελληνική οικογένεια- συνεχίζει το πρόγραμμα Honda Family, με το οποίο εξασφαλίζει Δωρεάν Ασφάλεια για ένα χρόνο, σε όποιον αγοράσει αυτοκίνητο Honda από τη στιγμή που ο ίδιος ή κάποιος συγγενής του Α’ ή Β’ βαθμού είναι ήδη κάτοχος μοντέλου Honda.