SKODA OCTAVIA RS 245: ξεχειλίζει από ισχύ και δυναμισμό
Το SKODA OCTAVIA RS 245 – με τον πανίσχυρο κινητήρα και τις τελευταίες τεχνολογίες, όπως το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό VAQ – υπόσχεται μοναδικές εμπειρίες οδήγησης.
Το μικρομεσαίο σπορ μοντέλο διατίθεται σε εκδόσεις Hatchback και Combi. Οι επιδόσεις του εντυπωσιάζουν: μόλις 6,6 δλ. για τα 100χλμ./ώρα από στάση, και τελική ταχύτητα που περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.
Η εμφάνισή του είναι και αυτή ξεχωριστή χάρη στο νέο εμπρός τμήμα με τη φαρδύτερη μάσκα και τους μεγάλους κυψελοειδείς αεραγωγούς στο κέντρο και στις άκρες του επανασχεδιασμένου προφυλακτήρα. Τόσο η μάσκα όσο και το περίγραμμά της είναι βαμμένα σε γυαλιστερή μαύρη απόχρωση. Τα επανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα με κάλυμμα καθαρού κρυστάλλου, διαθέτουν στάνταρ τεχνολογία LED, καθώς και σύστημα ενεργού φωτισμού.
Το κορυφαίο μοντέλο της σειράς ŠKODA OCTAVIA κινεί ένας 4κύλινδρος βενζινοκινητήρας TSI, συνολικής απόδοσης 245 ίππων. Η μέγιστη ροπή των 370 Nm επιτυγχάνεται μεταξύ 1.600 και 4.300 σ.α.λ. Οι επιλογές μετάδοσης: Χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, ή 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.
Σε σύγκριση με τις «νορμάλ» εκδόσεις της γκάμας, το σπορ αμάξωμα του ŠKODA OCTAVIA RS 245 έχει μικρότερη απόσταση από το έδαφος κατά 15 χιλ., ενώ το πίσω μετατρόχιο είναι φαρδύτερο κατά 30 χιλ. σε σχέση με το προηγούμενο ŠKODA OCTAVIA RS 230. Το μοντέλο διαθέτει στάνταρ αλουμινένιες ζάντες διαμέτρου 19 ιντσών, σε μαύρη γυαλιστερή απόχρωση.
SKODA OCTAVIA SCOUT: στιβαρότητα και εμφάνιση off–road
Το ŠKODA OCTAVIA SCOUT ενσωματώνει αρκετά ξεχωριστά χαρακτηριστικά: design που
αντανακλά στιβαρότητα, off-road εμφάνιση, πολύπλευρος χαρακτήρας, ισχυροί και ταυτόχρονα οικονομικοί κινητήρες, και στάνταρ σύστημα 4κίνησης.
Χάρη στην απόσταση των 171 χιλ. από το έδαφος, τη γωνία διαφυγής των 14,5ο και το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο με πολύδισκο συμπλέκτη σύστημα 4κίνησης στο βασικό εξοπλισμό, το OCTAVIA SCOUT εξασφαλίζει την απαραίτητη οδηγική απόλαυση και σε off-road εξορμήσεις. Στο βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται –επίσης- το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, το οποίο εξασφαλίζει την ευκολία κίνησης σε κάθε είδος έδαφος.
Σε ότι αφορά τους κινητήρες, το ŠKODA OCTAVIA SCOUT προσφέρεται με τρείς επιλογές: τον βενζινοκινητήρα 1.8 TSI με 180 ίππους που συνδυάζεται με 6τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, και τον 2λιτρο diesel σε δύο επιλογές ισχύος, 150 και 184 ίππων. Για τον πρώτο διατίθεται είτε το 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, ή το 7τάχυτο DSG, ενώ για τον κορυφαίο diesel των 184 ίππων, διατίθεται το 6τάχυτο κιβώτιο DSG.
SKODA RAPID και ŠKODA RAPID SPACEBACK
Το ŠKODA RAPID παρουσιάζεται με αναβαθμισμένο design και πλουσιότερο εξοπλισμό. Το κάτω μέρος του εμπρός προφυλακτήρα κοσμεί μία ιδιαίτερα κομψή επένδυση χρωμίου (στάνταρ για τις εκδόσεις Style και πάνω), που συνδέει αισθητικά τους προβολείς ομίχλης, και δίνει την αίσθηση ακόμα φαρδύτερου μπροστινού μέρους. Τα εμπρός φωτιστικά σώματα διαθέτουν πλέον τεχνολογία χαμηλής κατανάλωσης bi-xenon, ενώ τα φώτα ημέρας χρησιμοποιούν τεχνολογία LED.
Σε ότι αφορά τα πίσω φώτα, εκτός από το χαρακτηριστικό πλέον για τη μάρκα, σχήμα “C”, διατίθενται πλέον και με σκουρόχρωμα καλύμματα. Αρκετές νέες επιλογές σχεδίων προσφέρονται για τις ζάντες και τα τάσια. Το αναβαθμισμένο ŠKODA RAPID διαθέτει επίσης και πληθώρα νέων σχεδιαστικών προτάσεων για το εσωτερικό του. Η πρωτότυπη σπορ hatchback έκδοση με τον τίτλο Monte Carlo, διαθέτει στάνταρ πίσω φώτα με τεχνολογία LED, μαύρη υφασμάτινη εσωτερική επένδυση οροφής, καθώς και χρωμιωμένο πλαίσιο σε όλους τους αεραγωγούς.
Στην Διεθνή έκθεση της Γενεύης παρουσιάζεται και η ιδιαίτερα σπορ έκδοση του ανανεωμένου ŠKODA RAPID SPACEBACK, με το χαρακτηριστικό όνομα Monte Carlo.
Το μοντέλο προσφέρεται με τρείς επιλογές κινητήρων βενζίνης και δύο κινητήρων diesel. Εξαιρετικά οικονομικός και ταυτόχρονα δυναμικός αποδεικνύεται ο νέος 3κύλινδρος 1.0 TSI με 95 και 110 ίππους, ενώ υπάρχει και η δυνατότητα επιλογής του πιο ισχυρού βενζινοκινητήρα 1.4 TSI των 125 ίππων. Για το μοντέλο διατίθενται επίσης και οι 1.4 TDI και 1.6 TDI (κινητήρες turbodiesel τεχνολογίας common-rail) με 90 και 116 ίππους αντίστοιχα.
SKODA CITIGO
Με ανασχεδιασμένο εμπρός τμήμα, και αναβαθμισμένο εσωτερικό παρουσιάζεται στη Γενεύη και το ανανεωμένο ŠKODA CITIGO.
Ως αποτέλεσμα της νέας σχεδίασης είναι και το μεγαλύτερο κατά 34 χιλ. μήκος του ŠKODA CITIGO. Το ανασχεδιασμένο εμπρός τμήμα περιλαμβάνει νέο καπό, νέα μάσκα σε σχήμα που χαρακτηρίζει όλα τα νέα μοντέλα της ŠKODA, τροποποιημένους προφυλακτήρες, και ανανεωμένους προβολείς ομίχλης. Τα σκουρόχρωμα καλύμματα των πίσω φωτιστικών σωμάτων (από το επίπεδο εξοπλισμού Ambition και πάνω) αποτελούν χαρακτηριστικό γνώρισμα του πίσω μέρους. Στα επίπεδα εξοπλισμού Style και Ambition, τόσο η οροφή όσο και τα καλύμματα των πλευρικών καθρεφτών, μπορούν να παραγγελθούν σε μαύρη ή λευκή απόχρωση, ανεξάρτητα με το χρώμα του αμαξώματος.
Το νεανικό αυτό μοντέλο, διατίθεται με βενζινοκινητήρα απόδοσης 60 ή 75 ίππων. Στις εκδόσεις με φυσικό αέριο (CNG) διατίθεται ο δυνατός κινητήρας 1.0 MPI με απόδοση 68 ίππους.
SKODA FABIA με το νέο κινητήρα 1.0 TSI
Το νέο ŠKODA FABIA MONTE CARLO, που παρουσιάζεται στη Γενεύη, είναι μία σπορτίφ αισθητικής, lifestyle έκδοση. Μαύρες λεπτομέρειες στο αμάξωμα, κόκκινες πινελιές στα σπορ καθίσματα και την κεντρική κονσόλα, σπορ πεντάλ με ατσάλινη επένδυση, και εσωτερική διακόσμηση ‘Black Cube’, είναι στοιχεία του βασικού εξοπλισμού, που δίνουν στη συγκεκριμένη έκδοση μία ξεχωριστή προσωπικότητα.
Ο νέος 3κύλινδρος κινητήρας, είναι διαθέσιμος σε δύο επιλογές ιπποδύναμης. Χάρη στις ιδιαίτερα περιορισμένες διαστάσεις, και το αλουμινένιο μπλοκ, ο κινητήρας αυτός είναι περίπου 10 κιλά ελαφρύτερος από τον 1.2 που αντικαθιστά. Τα αλουμινένια πιστόνια και οι μπιέλες είναι με τόση ακρίβεια ζυγισμένα, που ο κινητήρας λειτουργεί σχεδόν χωρίς καθόλου κραδασμούς, και με ελάχιστες απώλειες λόγω τριβής. Χάρη στην αύξηση της πίεσης ψεκασμού στα 250 bar, και οι δύο εκδόσεις του νέου αυτού κινητήρα του 1.0 λίτρου, επιτυγχάνουν μείωση της κατανάλωσης έως και 6%.
Η ισχύς της βασικής έκδοσης του 3κύλινδρου κινητήρα φτάνει του 95 ίππους. Όπως και ο προηγούμενος των 1,2 λίτρων, η έκδοση του ίδιου κινητήρα με τη μεγαλύτερη ισχύ αποδίδει 110 ίππους, η ροπή του όμως έχει πλέον αυξηθεί φτάνοντας τώρα τα 200 Nm.