Η «ανάσταση» του Ομίλου Hyundai – Kia και η μεταφορά της έδρας στην Κηφισιά αναμένεται να βελτιώσει ακόμη περισσότερο τις διαχρονικά άριστες σχέσεις μας. Τόσο η γεωγραφική εγγύτητα όσο και η διαθεσιμότητα των νέων μοντέλων για δοκιμή και παρουσίαση, εξασφαλίζουν αυτή την αναμενόμενη εκτόξευση της πάντα καλής συνεργασίας μας. Στους παράγοντες που συντελούν ανήκει και το εξαίρετο προσωπικό των εταιρειών, στην προκειμένη περίπτωση η Μαίρη Παλαιολόγου, υπεύθυνη επικοινωνίας της Kia.
Δεν είναι τυχαία η θεαματική συμμετοχή της Kia στην πρόσφατη έκθεση αυτοκινήτων στο αεροδρόμιο του Ελληνικού, όπου έδειξε στο κοινό μια πρωτόγνωρη γκάμα εκλεκτών μοντέλων. Είναι φανερό ότι οι υπεύθυνοι της στρατηγικής ανάπτυξης της κορεάτικης εταιρείας μπορούν και σκοπεύουν να πάρουν το κομμάτι που τους ανήκει, σε μια αγορά που ανεβαίνει δειλά δειλά!
Κατηγορία; Άγνωστη!
Προφανώς αυτό που ξεχωρίζει με την πρώτη ματιά είναι το σχήμα και η… διχρωμία του Soul. Λόγω των ανακατατάξεων, δεν είχαμε δοκιμάσει το προηγούμενο πρώτης γενιάς μοντέλο, το οποίο είχε ακόμη πιο τετράγωνο σχήμα. Όμως και στο νέο ξεχωρίζει ευχάριστα αυτό το χαρακτηριστικό. Όσο για την… κατάταξή του σε κατηγορία, εδώ έχουμε άλλο ένα ζήτημα που προκαλεί… ευχάριστο πονοκέφαλο, αφού τουλάχιστον τρεις κατηγορίες το διεκδικούν! Πράγματι, το Soul έχει στοιχεία από MPV, από SUV και από Crossover, αν μάλιστα είχε και… τετρακίνηση, τα πράγματα θα ήταν ακόμη πιο μπερδεμένα!
Κοντολογίς, με λιγότερα λόγια, το Soul είναι πάνω απ’ όλα πρωτότυπο και αυθεντικό και δεν κινδυνεύει να… συγκριθεί με κάποιο άλλο μοντέλο ή να το μπερδέψετε όταν ψάχνετε πού το έχετε παρκάρει! Δηλαδή, από μόνο του ένα καλό επιχείρημα για τους πωλητές της εταιρείας: «αν σας αρέσει πάρτε το, γιατί δεν θα το βρείτε αλλού»!
Εσωτερική άνεση και ηλεκτρονικά καλούδια
Το τετράγωνο σχήμα του αμαξώματος αποδεικνύεται ιδιαίτερα ευεργετικό στην πράξη, αφού προσφέρει μεγάλους χώρους για οδηγό, συνοδηγό και επιβάτες. Η ορατότητα και η φωτεινότητα άριστες , η πρόσβαση στο ευρύχωρο σαλόνι πανεύκολη και τα καθίσματα πολύ άνετα για μακρύ ταξίδι. Σπουδαίος και ο χώρος αποσκευών με 354 έως 1.367 διαθέσιμα λίτρα.
Ιδιαίτερα αναφορά κάνουμε στο σύστημα πολυμέσων, με την έγχρωμη οθόνη αφής επτά ιντσών και ενσωματωμένο δορυφορικό σύστημα πλοήγησης, ενώ το νέο Soul προσφέρει υψηλές δυνατότητες συνδεσιμότητας χάρη στις πλατφόρμες Apple CarPlay και Android Auto.
Αρκετές επιλογές
Το νέο Soul προσφέρεται με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου. Η πρώτη μας δοκιμή έγινε με τον αναβαθμισμένο πετρελαιοκινητήρα 1.6 Diesel των 136 ίππων που συνεργάζεται άριστα με το αυτόματο κιβώτιο των επτά σχέσεων DCT 7. Σε αυτό συμβάλλει η ελαστικότητα του μοτέρ με μέγιστη ροπή στρέψης 260 Nm ήδη από τις 1.500 σ.α.λ., που δεν ενοχλεί την αρκετά καλή για το μοντέλο επιτάχυνση. Η μέση κατανάλωση, κάπου 5-6 λίτρα ανά 100 χλμ., είναι μια χαρά για το… σχήμα του μοντέλου! Φυσικό είναι να δοθεί βάρος στην άνεση της ανάρτησης, αφού το Soul δεν σε προκαλεί για… αγωνιστική οδήγηση, όμως ακόμα και σε κλειστές στροφές κρατάει μια χαρά.
Τέλος, η τιμή εκκίνησης των 17.490 ευρώ για το βενζινοκίνητο μοντέλο και 19.490 του diesel θεωρείται πολύ λογική, για ένα αυτοκίνητο υψηλής τεχνολογίας, «αποκλειστικής» εμφάνισης και με την επταετή εγγύηση μιας σοβαρής αντιπροσωπείας, που διαθέτει καθετοποιημένη μονάδα δίπλα μας, απέναντι από το Υγεία!